Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 115,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

This is for North-Korea 2026. :r

Heb z'n naam even gegoogeld, blijkt bij een teamfoto van Engeland erbij hebben gestaan en stond ook op het veld bij een warming-up van Manchester City. Baas. _O_

Geplaatst

Mourinho vindt hoge salaris van Casillas belachelijk vanwege de crisis in Portugal, de hypocriete lul.

Geplaatst

Where is my security!? Die paniek in zijn ogen :D :D :D Mooi ook op GeenStijl: "Dit is dus hoe het er uitziet als Sepp Blatter te hard niest wanneer zijn bureaula open staat." :D

bewerkt door ForzaUtreg

Geplaatst
Mourinho vindt hoge salaris van Casillas belachelijk vanwege de crisis in Portugal, de hypocriete lul.

Als 't Cech was i.p.v Iker zou hij zeggen van: "Had veel hoger moeten zijn bla bla bla". Eng figuur.

Geplaatst

Nieuw-Zeeland heeft een speler opgesteld die niet mocht spelen in de halve finale van de Pacific Games. Vanuatu kreeg daardoor een 3-0 zege (NZ won namelijk met 0-2) en de finaleplaats, Fiji was de tegenstander. Fiji won na strafschoppen en debuteert daardoor op de OS, ze mogen naar Rio.

Geplaatst

[MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Had je deze al gezien?

Armin Hodzic

-9ykTTUSa0Y

Geplaatst
Haha hypocriete lul is denk ik wel de perfecte beschrijving van Mourinho ja, serieus

Is maar goed dat Cim (volgens mij) op vakantie is, anders had je weer een discussie aan je broek hangen.

En Hodzic. Tja. Één van de vele toptalenten die daar jaarlijks doorbreken in die voormalig Joegoslavische landen hè. Dat wordt een hele grote

Geplaatst

Ik zag dat hij een hattrick maakte maar heb de goals niet gezien ;c sick, zat bij Liverpool maar is niet zo'n heel groot talent volgens mij.

[MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; je blijft nog steeds doorgaan, bizar.

Geplaatst
Ik zag dat hij een hattrick maakte maar heb de goals niet gezien ;c sick, zat bij Liverpool maar is niet zo'n heel groot talent volgens mij.

[MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; je blijft nog steeds doorgaan, bizar.

Grapje jongen. Wel een hele zieke goal trouwens

Geplaatst

Speltip 1: Weet wanneer je moet stoppen.

Ik kende die gozer niet Sanel, maar zag deze op het gezichtenboek voorbij komen met het magische woord: Bosnisch. Er is maar één lijpe Bosniër die ik ken en dat ben jij.

Geplaatst

Ik kende die gozer niet Sanel, maar zag deze op het gezichtenboek voorbij komen met het magische woord: Bosnisch. Er is maar één lijpe Bosniër die ik ken en dat ben jij.

Aaahw :oops:

Geplaatst

Speltip 9 is dat

Geplaatst

Weet overigens ook niet of die nu voor Jan of Sanel geldt? Hoop beide

Geplaatst

Fans van de club Rode Ster Belgrado zijn een inzamelactie begonnen, om zo een contract af te kopen van een speler genaamd Parker zodat hij nooit meer bij de club kan spelen.

Geplaatst
En waarom?

Ze vinden hem een van de slechtste speler die ooit voor Rode ster speelde en hij heeft meerder malen slecht gedragen.

Geplaatst
Ze vinden hem een van de slechtste speler die ooit voor Rode ster speelde en hij heeft meerder malen slecht gedragen.

Is het ook een neger?