Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 115,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Opvallend, in de PL en Championship gaan clubs weer met staanplaatsen experimenteren. Dat is voor het eerst sinds 1989.

Overigens gaat het om vier grote clubs en Cardiff City.

edit: City, Utd, Spurs en Chelsea zijn de PL teams

Geplaatst
Citaat

Dirk Kuyt en Wesley Sneijder zijn door de politie gehoord als getuige in een groot onderzoek naar de criminele organisatie van de Haagse ‘godfather’ Piet S., zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Het gaat om het onderzoek Taxus rond de crimineel. Meerdere (oud-)profvoetballers, onder wie vroegere spelers van het Nederlands elftal, zouden zwaar gegokt hebben op een goksite, die volgens justitie mogelijk van Piet S. is.

Het gaat om de goksite Edobet, die volgens het Openbaar Ministerie werd opgezet door Freddy S., de zoon van Piet S. In de door de hack van berichtendienst Encrochat afgeluisterde gesprekken hoorde de politie dat Sneijder en Kuyt regelmatig via Edobet zouden gokken. In het geval van Kuyt zou het gaat om forse bedragen. “Dirk Kuyt speelt soms 25 ruggen (25.000 euro, red.) per dag,” hoort de politie in de gesprekken.

Vond dit wel vaag.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Thierryvane:

Misschien kan ik die gasten inhuren voor wat jongens uit mijn team.

Omdat ze je basisplek hebben overgenomen? Of omdat ze er niks van kunnen en het team beter af is zonder hun inbreng?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Omdat ze je basisplek hebben overgenomen? Of omdat ze er niks van kunnen en het team beter af is zonder hun inbreng?

In beide gevallen kan je ook gewoon zelf een doodschop uitdelen op de training

Geplaatst
Zojuist zei Rossi:

In beide gevallen kan je ook gewoon zelf een doodschop uitdelen op de training

Ligt aan het niveau waar je speelt. Wij trainen bijvoorbeeld zelden of in ieder geval zelden dat iedereen ook daadwerkelijk aanwezig is.

Geplaatst
15 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dat laatste inderdaad. :D

Geplaatst

Heb het idee dat in Frankrijk specifiek er altijd meer issues zijn met spelers die misdaden tegen elkaar plegen. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Chiemel:

Heb het idee dat in Frankrijk specifiek er altijd meer issues zijn met spelers die misdaden tegen elkaar plegen. 

Heel groot land, heel veel mensen en heel veel culturele clashes.

Geplaatst
21 uur geleden zei ElMarcos:

Warmlopen ook.

Succes met je blessures dan. Ik heb jaren niet warm gelopen, maar op den duur ga je dat toch wel merken, is mijn ervaring.

Geplaatst
1 uur geleden zei MisterX:

Succes met je blessures dan. Ik heb jaren niet warm gelopen, maar op den duur ga je dat toch wel merken, is mijn ervaring.

Aangezien ik op het niveau bierklasse acteer val ik toch al in de categorie talentloos. Dus ik loop gewoon netjes warm :classic_wink: