Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=S03]Leuke ep weer! Wist wel toen Ragnar in die kist gestopt werd dat hij niet dood was natuurlijk, maar werd toch wat emotioneel van die scene, prachtige muziek ook _O_

• Antwoorden 184
  • Weergaven 9,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komt een soort spin-off van Vikings aan op Netflix. Van dezelfde producers en studio die de originele Vikings heeft gemaakt. Trailer ziet er wel geinig uit!      

• Deze gaat zeker op mijn kijklijst. 

• Leuk. Toevallig laatst het laatste seizoen weer opgepakt, waren om onduidelijke reden afgehaakt en nu we niks meer te kijken hadden gingen we weer verder. Moet nog 3 afleveringen en dan kunnen we geli

Geplaatst

Ik vind het beter en beter worden eerlijk gezegd. Ik ben alleszins nu veel meer fan dan in het begin. Maar misschien is dat gewoon omdat het nu meer gaat over de vikings tegen het buitenland, wat me toch meer aanspreekt dan ipv in de eerste seizoenen meer oorlogen onder elkaar.

Qua acteerprestaties en dergelijke was het van in het begon al erg sterk, maar bijvoorbeeld een Bjorn evolueert meer en meer, niet enkel als personage maar ook als acteur, en dat vind ik ook een pluspunt :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ik dacht echt ff dat Ragnar eraan was, werd al emotioneel :( Maar toch wel vet gedaan zo, ben benieuwd wat hij nu met Floki gaat doen en wat Rollo in Parijs gaat kiezen.

Geplaatst

Net de nominaties voor de Emmy awards bekeken, Vikings alweer mooi genegeerd :cab: Travis Fimmel verdient er wel eentje ondertussen, en Katheryn Winnick eigenlijk ook

Geplaatst

Die ook ja, mogen ze gerust eentje geven voor supporting actor, maar die stond niet eens in de lijst met kanshebbers voor een nominatie denk ik :) Mja de serie krijgt toch niet de aandacht die het verdient.

Van de series die ik volg en die genomineerd zijn voor vanalles: Orange is the new black, Game of thrones, Homeland, hebben allemaal geen topseizoen gehad. Better Call Saul ook meteen genomineerd voor beste dramaserie, maar dat was toch ook nog niet meteen waanzinnig goed...

Geplaatst
  • Auteur

Toffe seizoensopener. Dat verraad zag je ook echt van ver aankomen. ;e

Hopelijk blijven Lagertha en Kalf samen, leuk duo.

Geplaatst

Ernstig gebrek aan Lagertha deze aflevering

Maakte het overigens niet minder vermakelijk

Geplaatst
  • Auteur
Ernstig gebrek aan Lagertha deze aflevering

Maakte het overigens niet minder vermakelijk

Ik hoop eigenlijk wel dat ze ff met Kalf blijft. Leuk duo.

Geplaatst
  • Auteur

Ragnar en Rollo, ouwe players.

Benieuwd hoe dat gaat aflopen met die Harald, dat zal Ragnar nooit accepteren natuurlijk, zo'n uitdager.

Geplaatst

Wow gave episode. Beste van dit seizoen.

[spoiler=s4e4]

Björn _O_ _O_

Wat een baas is dat geworden zeg, erg toffe karakterontwikkeling

Die Ragnar on drugs scene was ook gaaf, behalve dat einde.

Wat is er mis met Ragnar man, ga je van het lekkerste en tofste wijf van de hele serie naar die verschrikkelijke Aslaug en nu loopt ie achter een chineesje aan.

Ben ook wel benieuwd naar die Floki/Seer scene, kon daar nog niet veel uit op maken.