Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Wat een vette mid season finale _O_

[spoiler= ]

Die flash forward was ook wel ff nodig, nu kunnen ze verder met het verhaal. Benieuwd hoe dit nu verder gaat zeg..

• Antwoorden 184
  • Weergaven 9,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komt een soort spin-off van Vikings aan op Netflix. Van dezelfde producers en studio die de originele Vikings heeft gemaakt. Trailer ziet er wel geinig uit!      

• Deze gaat zeker op mijn kijklijst. 

• Leuk. Toevallig laatst het laatste seizoen weer opgepakt, waren om onduidelijke reden afgehaakt en nu we niks meer te kijken hadden gingen we weer verder. Moet nog 3 afleveringen en dan kunnen we geli

Geplaatst

Ivar juist wel goed gecast vind ik. Die andere 3 niet. Vooral Sigurd niet.

Maar Bjorn vond ik op het begin ook slecht gecast en kijk wat voor baas dat nu is

Geplaatst

Ivar gaat een facking baas worden man

Bjorn is ook al een lange tijd baas

Ragnar nu dus ook weer

hhnngg

Geplaatst
Lijkt misschien vroeg om te zeggen, maar de zoons lijken mij nu niet echt super gecast. Toch zeker Ivar niet.

Afwachten inderdaad, al lijkt één van die gasten echt te hard op Erlendur :cab: Verder vind ik Ivar net een baas, ben benieuwd naar het verdere verhaal.

Na de vorige episodes dacht ik dat de rol van Ragnar stilaan uitgespeeld was, maar dit einde verandert m.i. alles.

Geplaatst

Heerlijke laatste episode en inderdaad, gelukkig even een 'jump naar de toekomst'. Ik denk dat de serie dat ook nodig had. Ik gok wel dat Ragnar z'n rol met dit seizoen of die er na uitgespeeld is.

Geplaatst
Afwachten inderdaad, al lijkt één van die gasten echt te hard op Erlendur :cab: Verder vind ik Ivar net een baas, ben benieuwd naar het verdere verhaal.

Na de vorige episodes dacht ik dat de rol van Ragnar stilaan uitgespeeld was, maar dit einde verandert m.i. alles.

Verdere verhaal lijkt me duidelijk: Hvitserk, Ivar en Ubbe vallen samen Engeland binnen om het door de Engelse vernietigde settlement te wreken. Zoals Vitesse88 aangeeft zal Ragnar inderdaad meer naar de achtergrond verschuiven en vrij snel sterven, vermoed ik. Bjorn zal rond het middenlandse zeegebied gaan raiden.

Benieuwd wat er met Lagertha gaat gebeuren, ik zie ze wel de strijd aangaan met Aslaug voor de heerschappij om Kattegat.

Geplaatst

[spoiler=Vikings]Bjorn die Rollo opzoekt?! Ragnar z'n einde lijkt er dus echt aan te komen. Dit wordt een vet 2e seizoenshelft :<

Geplaatst
Nog niks gezien, loop met knijter veel series achter. Geen tijd en fatsoenlijke downloadsite.

Eztv

Geplaatst

Toffe ep. Vooral 't wederzijds respect tussen Ragnar en Ecbert is wel top in beeld gebracht alweer :)

Wat betreft Ragnar, goed dat ze de geschiedenis volgen, hoe pijnlijk de volgende aflevering ook wordt voor hem, voor Ivar en voor de kijkers :) En gelukkig is er Ivar, want die andere zonen zijn - buiten Bjorn natuurlijk - broekventjes.

Geplaatst
Toffe ep. Vooral 't wederzijds respect tussen Ragnar en Ecbert is wel top in beeld gebracht alweer :)

Wat betreft Ragnar, goed dat ze de geschiedenis volgen, hoe pijnlijk de volgende aflevering ook wordt voor hem, voor Ivar en voor de kijkers :) En gelukkig is er Ivar, want die andere zonen zijn - buiten Bjorn natuurlijk - broekventjes.

Vind die Ubbe ook nog wel oke, maar die New Kids gast is een beetje meh, en volgens mij is er nog een maar die kan ik me niet eens herinneren

Geplaatst
  • Auteur

Geweldige ep _O_ De scenes tussen Ragnar en Ecbert zijn altijd zo sterk. En heerlijke actie van Lagertha! Bye bitch! Komt nu wel een heavy aflevering aan dnek ik maar heb erg zin in de rest van het seizoen!

bewerkt door Justin