Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Eerste zes afleveringen gezien, serie verteld goed hoe het leven van een viking is. Ja er moet Scandinavisch gesproken worden maar vermaak me prima met deze serie!

• Antwoorden 184
  • Weergaven 9,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komt een soort spin-off van Vikings aan op Netflix. Van dezelfde producers en studio die de originele Vikings heeft gemaakt. Trailer ziet er wel geinig uit!      

• Deze gaat zeker op mijn kijklijst. 

• Leuk. Toevallig laatst het laatste seizoen weer opgepakt, waren om onduidelijke reden afgehaakt en nu we niks meer te kijken hadden gingen we weer verder. Moet nog 3 afleveringen en dan kunnen we geli

Geplaatst

Trippel post

Alle afleveringen van seizoen 1 en seizoen 2 (tot nu toe) gezien. Ik vindt het een toffe serie om te volgen. Zitten een aantal gave en gekke karakters in. Floki is bijvoorbeeld zo'n idioot haha. Nu ook tof dat de zoon van Ragnar, Bjorn, volwassen is en gaat mee vechten. Ik vertrouw op 1 of andere manier Siggy en die prinses niet helemaal, don't know why.

Geplaatst

Vind het ook wel een leuke serie om te volgen. Floki is sowieso cool _O_ Alles wijst er inderdaad wel op dat Siggy iets gaat proberen om Ragnar Ear af te maken. Princess Aslaug (ofzoiets) is moeilijk hoogte van te krijgen. Snake-in-the-Eye gaat denk ik nog wel een vervolg krijgen.

Geplaatst
  • Auteur

Net Ep6 gezien, erg goed weer. Vind het ergens wel jammer wat ze nu gaan doen met [tekst]Jarl Borg[/tekst]. Was denk ik slimmer geweest om hem mee te laten gaan.

Geplaatst

Vikings

Ook maar eens begonnen aan deze serie. Begin vind ik veelbelovend. Meteen maar 3 achter elkaar gekeken. Zag al dat het eerder was genoemd maar het is wel ontzettend vreemd dat de Vikingen Engels praten en de Engelsen ook en ze doen alsof ze beide een andere taal spreken..

Geplaatst
  • Auteur
Ik ben er wel blij om, nare kerel.

True, maar wel een goede villain imo. Zie hem liever dan die Horik bijvoorbeeld.

Geplaatst

Eindscene was indd vet, in seizoen 1 zat er een aparte aflevering in (weet even niet welke) en vond deze ook best apart. Vertrouwen in siggy wordt steeds kleiner, irritant karakter eigenlijk.

Geplaatst
  • Auteur

Net episodes 8 en 9 gezien, gaaf weer.

Hoop alleen wel dat [tekst]Rollo blijft leven en Floki niet gaat overlopen zeg. [/tekst]

Geplaatst

Toch wel een lekkere serie dit. Niet zo heel diepgaand maar dat is ook wel eens lekker. Verstand op 0 en lekker op elkaar inhakken :)

Weet iemand hoeveel seizoenen er gaan komen?

Geplaatst
  • Auteur

Vette final zeg :D

[spoiler=S02E10]

Dacht echt dat Floki Ragnar zou verraden, maar het eindigde wel vet zo :D Vraag me af of ze Horik's zoon laten leven.

Geplaatst

[spoiler=S02E10]Gave aflevering, erg briljant dat Ragnar zo kan terugvallen op z'n oude maatjes. Had helaas de spoiler als op Facebook gelezen dat Ragnar koning zou worden. Ook zelfs goed te zien dat Siggy dus enigszins wel te vertrouwen is, dacht juist dat zij zo onbetrouwbaar als de pest zou zijn. De makers van deze aflevering hebben het top gedaan, het leek er echt op dat Floki de boel zou verraden. Ben benieuwd naar seizoen 3, hoop dan ook dat er meer nadruk gelegd wordt op de invallen in de buitenlanden. Denk Frankrijk oid. Denk zelf dat de zoon van Horik gespaard zal blijven en mee gaat vechten met Ragnar, al zal die altijd revanche willen op de dood van zijn vader. Tof seizoen iig!

Geplaatst

Wat een geweldig einde zeg :<. Misschien wel mijn favoriete serie op het moment, boven Game of Thrones nog. Helaas weer een jaartje wachten nu, ben benieuwd waar het verhaal naar toe gaat.

Geplaatst

Dit kende ik nog niet, baas zeg :< Vikings altijd al interessant gevonden, veel docu's over gekeken.

Geplaatst

De eerste 2 afleveringen van seizoen 3 gezien, nu al weer rete vet. Ik gok dat er veel 'instikkers' in voor zullen komen. Ik ben fan van deze serie, hoe ze bepaalde dingen in beeld brengen. Just _O_