Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Krijg het niet meer aan de praat. Niet bij Willem II, toen opgestapt, nu niet bij Samsunspor. Was net zo'n leuke game, maar 't lukt gewoon niet meer :(

Volgend seizoen denk ik weer een andere club...

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Waarom is dat krom? Zij zijn toch co-owner, eigendom van Sampdoria. Aan het eind van het seizoen moet je hem overnemen voor een klein prijsje anders blijft ie bij Samp.

Haha ja das ansich waar ja. Dan moet je hopen dat je de andere partij eruit biedt. Lache is dat. Ik had toen ook bids gewonnen omdat ik 5 miljoen bood op een speler zijn rechten terwijl de andere club 8 ton boodt :-D

Dat vind ik wel leuk ook aan Italie dat co-owernship. Maar volgende keer als ik iemand overneem doe ik wel mijn team als playing team ipv Sampdoria :P

Geplaatst
Krijg gewoon geen enkele 4231 aan de praat zeg :cab:

ik ook niet, mijn normale visie is een 4-2-3-1. ben nu overgeschakeld naar 4-4-2.

Geplaatst
ik ook niet, mijn normale visie is een 4-2-3-1. ben nu overgeschakeld naar 4-4-2.

Bij deze FM is dat echt frustrerend want aan spelers zoals Kaka heb je gewoon geen ene ruk

Geplaatst
Bij deze FM is dat echt frustrerend want aan spelers zoals Kaka heb je gewoon geen ene ruk

het valt me tegen dat mijn visie deze keer niet aanslaat. het is nochtans goed uitgedacht, maar met die teaminstructies is het natuurlijk ook helemaal anders.

Geplaatst

Een 4-3-1-2 werkt bij mij altijd heel goed, en dan Sneijder of Kaka op de 10.

Geplaatst

Zo even uurtje fm.Hopelijk eindelijk een keer door in de cl, telkens pech en 3de geworden. Wel 2 x kampioen in 2jaar.

Geplaatst
Een 4-3-1-2 werkt bij mij altijd heel goed, en dan Sneijder of Kaka op de 10.

Ja oke maar ik heb graag vleugelaanvallers en tis doodzonde om die niet te gebruiken. Dan heeft een type Kaka of Sneijder maar pech en zal die of een andere rol moeten leren of niet veel spelen :)

Geplaatst
Net met San Marino naar Serie B gepromoveerd (na 1 seizoen <3 ) en de serie c beker gewonnen...Serie A here we come !

Ik kan San Marino niet kiezen als landenteam? Moet daar een database bij?

Geplaatst
Ja oke maar ik heb graag vleugelaanvallers en tis doodzonde om die niet te gebruiken. Dan heeft een type Kaka of Sneijder maar pech en zal die of een andere rol moeten leren of niet veel spelen :)

Dat is waar ja.

Geplaatst
4-4-2 loopt anders nu best lekker hoor.

Die loopt inderdaad prima in deze FM maar de 4-2-3-1 formatie is hartstikke ruk in deze versie. Aangezien de beste voetballers vaak de nummer 10's zijn is het doodzonde dat je die niet in hun beste rol kan laten functioneren.

Geplaatst
Zo even uurtje fm.Hopelijk eindelijk een keer door in de cl, telkens pech en 3de geworden. Wel 2 x kampioen in 2jaar.

Ja hoor. Barca ploeg 1,,,monaco ploeg 2:cab: Ook nog celtic erbij...nou kansloos natuurlijk tegen Monaco en barca

Geplaatst

4-2-3-1 is een bekend probleem bij FM14. Je kunt beter een 4-1-4-1 maken, die kun je zonder veel problemen en een 4-4-1-1 of een 4-3-3 met vleugels veranderen.

Geplaatst
Die loopt inderdaad prima in deze FM maar de 4-2-3-1 formatie is hartstikke ruk in deze versie. Aangezien de beste voetballers vaak de nummer 10's zijn is het doodzonde dat je die niet in hun beste rol kan laten functioneren.

Ehm... er zijn meer tactieken met een AMC natuurlijk.

Geplaatst

Ik werk nu vaak met een centrale middenvelder - aanvallend die dan als instructie verder vooruit spelen heeft. Zo kun je het nummer 10 probleem een beetje opvangen.

Geplaatst
Ik kan San Marino niet kiezen als landenteam? Moet daar een database bij?

Te weinig speelbare spelers van in je huidige game, verwacht ik. Bij het starten van de game had je voor een aangepaste database moeten gaan en alle spelers uit San Marino erbij moeten laden. Dan zijn er wel genoeg spelers en heb je de keus. Volgens mij moeten er iets van 450 echte spelers in je game zitten en dan kun je bondscoach worden.

Geplaatst
Te weinig speelbare spelers van in je huidige game, verwacht ik. Bij het starten van de game had je voor een aangepaste database moeten gaan en alle spelers uit San Marino erbij moeten laden. Dan zijn er wel genoeg spelers en heb je de keus. Volgens mij moeten er iets van 450 echte spelers in je game zitten en dan kun je bondscoach worden.

Ik heb de competitie van San Marino geladen + een grote database. Dus dat is fout.. Dank!

Geplaatst

Ik ben die klote updates van SI ook intussen wel beu hoor....! Elke keer moet ik mijn tactiek weer aanpassen of opnieuw maken want dan werkt hij weer niet.

Geplaatst

Het lukt me niet om me verdediging dicht te krijgen. Kansen tussen mij en me tegenstander zijn vaak gelijkwaardig of in mijn voordeel maar blijft dweilen met de kraan open. Speel op de counter omdat ik redelijke snelle spelers voorin heb en ik maar een klein clubie ben. Naja hopelijk loopt het beter als de tactiek beter is ingewerkt. Sinds de patch valt me op dat tegenstander makkelijker scoren dan voorheen.

Geplaatst

Ja vooral de backs zijn een ramp.

Djurdjevic debuteert op zijn 19e voor Servië, scoort een hattrick. Zijn tweede wedstrijd scoort ie niks, maar geeft twee assists. Koning. Volgend jaar vervanger van Magic Mike

Geplaatst
Ja vooral de backs zijn een ramp.

Djurdjevic debuteert op zijn 19e voor Servië, scoort een hattrick. Zijn tweede wedstrijd scoort ie niks, maar geeft twee assists. Koning. Volgend jaar vervanger van Magic Mike

Die gozer wordt echt tè goed in FM, moet je er zeker inzetten.

Geplaatst

Wie had er ook alweer zo'n lange carriere met Linfield vorig jaar?