Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ook in Nederland? Is het een lange carrière met meerdere finales, waarbij je eerst geen last van de bug had? Als dat zo is kan het misschien door de laatste patch komen. Heeft mijn mooiste game ooit ook helemaal verneukt. Doodzonde.

Heb het zelf ook meegemaakt met PSV. Volgens mij was dat met 14.2.2. Competitie afgerond, wachtend op CL finale, in de tussentijd geen oefenduels in kunnen plannen. Verloren omdat mijn team volledig vermoeid was..

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Heb het zelf ook meegemaakt met PSV. Volgens mij was dat met 14.2.2. Competitie afgerond, wachtend op CL finale, in de tussentijd geen oefenduels in kunnen plannen. Verloren omdat mijn team volledig vermoeid was..

In welk seizoen was dat? Ik kijk net op het forum van SI waar ik de bug had gemeld, daar wordt nu gevraagd in welk seizoen het mij overkwam. Dan meld ik er meteen bij dat ik niet de enige ben die het is overkomen.

Geplaatst
In welk seizoen was dat? Ik kijk net op het forum van SI waar ik de bug had gemeld, daar wordt nu gevraagd in welk seizoen het mij overkwam. Dan meld ik er meteen bij dat ik niet de enige ben die het is overkomen.

2022-2023

En er zaten 23 dagen rust tussen de finale en het duel ervoor.

Geplaatst
2022-2023

En er zaten 23 dagen rust tussen de finale en het duel ervoor.

Vreemd, ik zat in hetzelfde seizoen. Ik wacht even de reactie van Raymon af, maar ik er één reactie van richting SI.

Geplaatst
Ook in Nederland? Is het een lange carrière met meerdere finales, waarbij je eerst geen last van de bug had? Als dat zo is kan het misschien door de laatste patch komen. Heeft mijn mooiste game ooit ook helemaal verneukt. Doodzonde.

2023 Ajax... Ja dus. Kutzooi ;e

Geplaatst
2023 Ajax... Ja dus. Kutzooi ;e

Maar je had er eerdere finales dus geen last van? Kan SI misschien helpen met het oplossen daarvan, al zal het voor deze versie jammer genoeg geen nut meer hebben.

Geplaatst
Maar je had er eerdere finales dus geen last van? Kan SI misschien helpen met het oplossen daarvan, al zal het voor deze versie jammer genoeg geen nut meer hebben.

Ik had overigens al een keer zonder problemen de CL gewonnen(jaar of 3-4 eerder).

Geplaatst

Ik had dat ook inderdaad, al won ik alsnog met Feyenoord de CL finale van Dortmund met 3-2. (d) Ik hoop wel dat het met de komende patch/update weer is hersteld, want ik had al eerder een CL gewonnen met Telstar en toen kon ik nog gewoon oefenwedstrijden inplannen en ging de conditie van m'n spelers niet naar de klote. Overigens won ik die finale met een 4231 formatie om nog even terug te komen op het niet werken van die formatie in FM14.

Geplaatst

Oh, nou dan niet hehe. Heb me daar ook totaal niet in verdiept ofzo, wacht het altijd maar gewoon af wanneer m'n steam weer van alles gaat updaten.

Geplaatst

Meestal is de winterupdate de laatste, en komt daar niets meer achteraan. Vandaar mijn gedachte. Ik kan het ook uiteindelijk fout hebben.

Geplaatst
Meestal is de winterupdate de laatste, en komt daar niets meer achteraan. Vandaar mijn gedachte. Ik kan het ook uiteindelijk fout hebben.

is inderdaad de laatste normaal gesproken.

Geplaatst

Bedankt voor de reactie hiervoor, zal er melding over maken bij SI.

Kan je ook geen oefenduel tegen je jeugd, reserveteam organiseren?

Nee. Ik had ook geprobeerd om mijn reserveteam zelf een oefenwedstrijd te laten spelen en dan mijn beste elf voor het tweede beschikbaar maken, maar ook dat was niet mogelijk.

Geplaatst

Weer met een heerlijk seizoen bezig met FC Eindhoven.

Eerste seizoen in de eredivisie de EL gehaald ( heb de poulefase overleefd ),.. nu op een gedeelde 2e plek met AZ , komend seizoen investeren in de verdediging en we doen mee voor het kampioenschap.

Check Feyenoord;e

2prinoo.png

Geplaatst

Portugal 4e in EK Kwalificatiepoule achter Noord Ierland, Israël en Oekraïne. Ze hebben alleen Kazachstan achter zich weten te houden :P

Voor Cristiano Ronaldo meteen reden om op 30 jarige leeftijd te stoppen als international.

Geplaatst
Kampioen geworden in het eerste seizoen met de Blackburn Rovers, mede mogelijk gemaakt door Beast & Beastmode.

kda2ro.png

Die Rhodes is in FM ook een beetje overrated aangezien die gast overal en altijd weet te scoren.

Geplaatst
Die Rhodes is in FM ook een beetje overrated aangezien die gast overal en altijd weet te scoren.

Zo, zeg dat. Scoorde ook in mijn Leicester City aan de lopende band. Die Sordell is trouwens ook wel een goeie. Jong jochie van ik dacht Bolton gehuurd.

Geplaatst

Zijn er meer mensen die na de laatste update last hebben met korte passing? Waar voorheen mijn tactiek als een zonnetje liep wil nu in aanvallend opzicht elke keer de eindpass niet meer lukken :cab:

Geplaatst

Zijn er nog mensen die tips hebben voor een nieuwe game? Na drie seizoenen PSV en twee verloren CL finales even toe aan iets anders. Ik ben niet op zoek naar een LLM game, maar het hoeft ook niet per 'se een topclub te zijn. Het liefst wel iets in de Europese toplanden, topdivisie is geen verplichting. (Frankrijk, Italië, Engeland etc.)Heb zelf al zitten denken aan het volledig herbouwen van Man Utd, maar iets zegt me dat dit snel saai zal worden. Ook al gekeken naar Bayern, Dortmund, Southampton, Leeds, Le Havre, RC Lens en Lyon. Maar ik weet niet zo goed of hier iets tussenzit.

Kom maar op met die tips! :) Oja, het zou wel leuk zijn om een team aan te bevelen waarbij ik vanaf het begin 4-4-2 zou kunnen gaan spelen. Wil deze formatie wel eens gaan uitproberen!