Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zijn er nog mensen die tips hebben voor een nieuwe game? Na drie seizoenen PSV en twee verloren CL finales even toe aan iets anders. Ik ben niet op zoek naar een LLM game, maar het hoeft ook niet per 'se een topclub te zijn. Het liefst wel iets in de Europese toplanden, topdivisie is geen verplichting. (Frankrijk, Italië, Engeland etc.)Heb zelf al zitten denken aan het volledig herbouwen van Man Utd, maar iets zegt me dat dit snel saai zal worden. Ook al gekeken naar Bayern, Dortmund, Southampton, Leeds, Le Havre, RC Lens en Lyon. Maar ik weet niet zo goed of hier iets tussenzit.

Kom maar op met die tips! :) Oja, het zou wel leuk zijn om een team aan te bevelen waarbij ik vanaf het begin 4-4-2 zou kunnen gaan spelen. Wil deze formatie wel eens gaan uitproberen!

Probeer Freiburg eens. Uitstekende jeugdopleiding plus Europees voetbal (Europa League).

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Sinds dit seizoen maar eens geinvesteerd in de onder 18 elftal (met name trainers erbij genomen, en een manager u18), met als resultaat dat we nu al meer punten hebben als afgelopen twee seizoenen bij elkaar :D (alleen jammer van t aantal tegengoals)

-18-Jarigen_OverzichtRondes_zpsff11fa3a.png

Hou er wel rekening mee dat het U-18 standaard jouw tactiek gebruikt, dat zou ook tot veel tegendoelpunten kunnen leiden.

Geplaatst

Pfff, kreeg bij Dag & Red een mooi talentje bij de jeugdinstroom. Een Keniaan, geen idee waarom, met een goede positie, een box-to-box middenvelder. Ik kreeg best wel wat boden, maar wees alles af en hij tekende ook een voorcontract. Maar nu komt Dundee United met een bod van 245.000 + 20% bij doorverkoop + een friendly. En zijn waarde is 15.000. Ik kan de centen goed gebruiken, dus maar geaccepteerd.

Geplaatst

Had een speler gekocht en vervolgens opgenomen bij de transfer dat hij nog een jaar bij z'n huidige club zou spelen op huurbasis, nu is dat jaar voorbij en staat er telkens dat ie binnen een paar dagen terugkomt, maar die datum van einde huurcontract verplaatst zich steeds waardoor hij dus nog steeds is verhuurd. Iemand ervaring mee?

Geplaatst
Had een speler gekocht en vervolgens opgenomen bij de transfer dat hij nog een jaar bij z'n huidige club zou spelen op huurbasis, nu is dat jaar voorbij en staat er telkens dat ie binnen een paar dagen terugkomt, maar die datum van einde huurcontract verplaatst zich steeds waardoor hij dus nog steeds is verhuurd. Iemand ervaring mee?

Nee, nog nooit gehad, vreemd.

Geplaatst

Is de transferwindow al geopend? Misschien dat het daar iets mee te maken heeft..

Geplaatst
Hou er wel rekening mee dat het U-18 standaard jouw tactiek gebruikt, dat zou ook tot veel tegendoelpunten kunnen leiden.

Dat is de bedoeling ook :P liever hier dat ze veel tegendoelpunten krijgen als in het eerste :D

Geplaatst
Die Rhodes is in FM ook een beetje overrated aangezien die gast overal en altijd weet te scoren.

Zo, zeg dat. Scoorde ook in mijn Leicester City aan de lopende band. Die Sordell is trouwens ook wel een goeie. Jong jochie van ik dacht Bolton gehuurd.

Ben benieuwd hoe hij het in de PL gaat doen.

Geplaatst
[MENTION=7105]Fantasy[/MENTION]; en ik hebben in FM 12 een lange carriere gehad met Linfield, Fantasy volgens mij zelfs tot 2030 ofzo in die richting

[MENTION=23403]Ravi[/MENTION]; inderdaad, tot ongeveer 2030 bij Linfield gezeten ja.. Daarna door tijdsgebrek mee gestopt, maar wat een game was dat (d)

Geplaatst
Zijn er meer mensen die na de laatste update last hebben met korte passing? Waar voorheen mijn tactiek als een zonnetje liep wil nu in aanvallend opzicht elke keer de eindpass niet meer lukken :cab:

cziommer kan hier niet eens een passje breed geven ;)

Geplaatst
cziommer kan hier niet eens een passje breed geven ;)

Heb nu twee heerlijke tactieken gevonden die mij na de laatste update weer wat leuke resultaten laat behalen.

Geplaatst
Heb nu twee heerlijke tactieken gevonden die mij na de laatste update weer wat leuke resultaten laat behalen.

En ben je bereid die met ons te delen? ;c

Geplaatst
Sevco Rangers, Linfield.... Je kiest de graf clubs wel uit zeg damn :p

Nou, ik hoop dat het toeval is. Twee van de meest foute clubs in de geschiedenis van de mensheid, bah.

Geplaatst
Nou, ik hoop dat het toeval is. Twee van de meest foute clubs in de geschiedenis van de mensheid, bah.

Helemaal gelijk heb je (y) Zou bijvoorbeeld nog niet dood gevonden willen worden in Windsor Park, stadion Linfield. Al schijnt het qua guriteiten de laatste jaren wel wat te verbeteren.

Haha wtf, als je op 'guriteiten' gaat googlen is de eerste hit de twitter van Dennis van hier

Geplaatst

Nou ff nieuwe game begonnen, met de enige club. Zwarte lijst gemaakt en iedereen ervan kunnen verkopen behalve Pelle, die ik nu tot 3e spits heb gedegradeerd. Helaas is elk talent monsterduur dus heb ik nog wat gaten:

nE4gPch.png

ViPQNnC.png

alU6jj6.png

crDxp1g.png

Draai best lekker, door in EL al na Metallurg uitgeschakeld te hebben en in Eredivisie gedeeld bovenaan na 6 met 14 punten samen met AZ, wel makkelijk programma gehad.

Geplaatst

2n1de7b.png

Het mag dan wel een oefenwedstrijd zijn, maar iets meer tegenstand had ik wel verwacht... De twee schoten van Modena de gehele wedstrijden gingen er ook meteen in :-D

Geplaatst
Wanneer krijgt een speler een werkvergunning? Wat zijn de eisen ervan.

Volgens mij heeft dat met name met het aantal gespeelde (jeugd)interlands te maken. Ik weet dat dit in ieder geval een belangrijk aspect is.

Geplaatst
Volgens mij heeft dat met name met het aantal gespeelde (jeugd)interlands te maken. Ik weet dat dit in ieder geval een belangrijk aspect is.

Volgens mij regelmatig interlands spelen of een uitzonderlijk talent zijn.