Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zit in 2028 met mijn huidige AZ game. Alles al gewonnen en alleen nog wat kleine persoonlijke doelen te behalen wat ik leuk vind als ik zo'n lange game heb zoals topscorer alles tijden en meeste wedstrijden verbeteren. Ook wilde ik graag een zoon in het spel en een nieuw stadion die hopelijk naar mij vernoemd zou gaan worden. Dit is nu echter afgekeurd en bij de nieuwe lichting zat weer geen zoon.

Nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging omdat ik niet weet of het stadion en de zoon volgende jaar of het jaar erna wel zullen komen.

Ik denk aan de volgende dingen:

-alle niet eigen jeugd spelers verkopen en met eigen jeugd opnieuw proberen succes te behalen

-nieuwe club zoeken in het binnenland (Jupiler League) in de huidige game

-nieuwe club in het buitenland (competities bijladen) in de huidige game

-nieuwe club zoeken in een nieuwe game (geen idee welk land, club enz)

Wat zouden jullie doen om de dip te verhelpen?

bewerkt door Dr. Bibber

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik zit in 2028 met mijn huidige AZ game. Alles al gewonnen en alleen nog wat kleine persoonlijke doelen te behalen wat ik leuk vind als ik zo'n lange game heb zoals topscorer alles tijden en meeste wedstrijden verbeteren. Ook wilde ik graag een zoon in het spel en een nieuw stadion die hopelijk naar mij vernoemd zou gaan worden. Dit is nu echter afgekeurd en bij de nieuwe lichting zat weer geen zoon.

Nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging omdat ik niet weet of het stadion en de zoon volgende jaar of het jaar erna wel zullen komen.

Ik denk aan de volgende dingen:

-alle niet eigen jeugd spelers verkopen en met eigen jeugd opnieuw proberen succes te behalen

-nieuwe club zoeken in het binnenland (Jupiler League) in de huidige game

-nieuwe club in het buitenland (competities bijladen) in de huidige game

-nieuwe club zoeken in een nieuwe game (geen idee welk land, club enz)

Wat zouden jullie doen om de dip te verhelpen?

Misschien in de Jupiler League kijken naar een huidige amateurclub om daarmee 'jouw' AZ van de troon te stoten

Geplaatst

Kan iemand mij helpen met mij te vertellen hoe ik ipv die blauwe stoeltjes de stadionsfoto's erin krijg zoals ik bij veel mensen zie?

Links of waar k moet zoeken zou mij enorm helpen ;)

SCWienerNeustadt_OverzichtProfiel_zpsdcd5a069.png

Geplaatst

Net alle niet eigen jeugdspelers verkocht voor totaal 250 miljoen en alle jeugd doorgeschoven naar het 1e. Ik hield maar 3 basisspelers en 2 bankzitters over dus had wel verwacht dat het moeilijk zou worden. Nu de eerste 5 wedstrijden verloren en ik ben bang dat ik heel snel ontslagen zal worden.. Ik denk maar alvast goed na over mijn volgende uitdaging :)

Geplaatst
Ik kan San Marino niet kiezen als landenteam? Moet daar een database bij?

Sorry voor het late antwoord, je moet bij de database San Marino extra bijladen en alle opties die daarbij horen

Geplaatst

Heb nu zelf een heerlijke tactiek gemaakt, als ik van het weekend tijd heb knal ik hem wel online hier in een topic :)

Geplaatst

Ligt het aan mij of strooien de scheidsrechters sinds de nieuwe patch met kaarten? Heb al in de tactiek(en) gekeken, maar in zowel team als spelersinstructies is nergens feller tackelen aangevinkt.

Geplaatst

Met Feyenoord in de laatste 3 weken m'n 2e plek weggegeven, nu 3e geworden en ook nog eens de bekerfinale verloren van Sparta :S Werk aan de winkel.

Geplaatst
Mooi man, pas bij de 0-4 er achter komen dat je uitspeelt en dus voorstaat, hahaha.

:-D das herkenbaar

Geplaatst

Eindelijk de kwartfinale's bereikt van de CL door AC Milan te verslaan (met Feyenoord). Strand echt al jaren in de achtste finale's. Dit jaar besloten om m'n topspelers tegen geen enkele prijs te verkopen. Heb toch nog een transferbudget van 100 miljoen waar ik niks mee doe omdat ik alleen maar Nederlanders wil hebben (en dus vooral op de jeugd focus).

Geplaatst
Mooi man, pas bij de 0-4 er achter komen dat je uitspeelt en dus voorstaat, hahaha.

:-D Heb wel regelmatig dat ik denk dat ik verloren heb maar dat ik een goal gemist heb en dus toch een puntje heb haha.

Geplaatst

Vorig seizoen op doelsaldo de titel misgelopen (beste verdediging, maar te weinig goals), nu m'n team zelfs nog meer versterkt en ik verlies de eerste vier wedstrijden kansloos ;e

Geplaatst
Eindelijk de kwartfinale's bereikt van de CL door AC Milan te verslaan (met Feyenoord). Strand echt al jaren in de achtste finale's. Dit jaar besloten om m'n topspelers tegen geen enkele prijs te verkopen. Heb toch nog een transferbudget van 100 miljoen waar ik niks mee doe omdat ik alleen maar Nederlanders wil hebben (en dus vooral op de jeugd focus).

Heb jij in jou game wel fatsoenlijke Nederlandse regens dan? Ik zit inmiddels in seizoen 4 en heb er in mijn eigen jeugd pas 2/3. Waarvan er 1 4.5 ster is.

Geplaatst

Ja best wel eigenlijk. Heb echt alles geïnvesteerd in de jeugdopleiding.

Eigen jeugd:

Linksback 4½ sterren

Centrale middenvelder 4½ sterren

Spits 4½ sterren

Drie verdedigende middenvelders van 4 sterren

Gekocht:

Rechtsback 4½ sterren

Verdediger 5 sterren

Rechtsbuiten 4 sterren (maar wel echt supergoed, beste speler van het WK en echt elke club wil hem).

Wel altijd jammer dat het potentieel na een paar jaar ineens een halve ster minder is;c Zit trouwens in 2019.

Geplaatst

Nice [MENTION=4048]Satyr[/MENTION];! Verslaan van Bolton was al mooi, maar nu mooi cashen. Bij Hearts zijn het de bekerresultaten die me voorlopig in het zadel houden, want in de competitie is het voorlopig prut.

EDIT:

2daymix.png

Uit deze reeks moet ik negen punten halen, anders is het einde oefening...

bewerkt door Reinoud

Geplaatst

Fuck jonge, die Reinoud zit echt 24/7 aan de FM volgens mij huhuhu. Maakt niet uit hoor, altijd wel terechte games.

Geplaatst

Verdorie, loopt het net als een trein bij Dag & Red, kan ik de aflopende contracten (80% van het eerste team) niet verlengen ivm het financiële plaatje. Ik zit wel onder het budget, maar heb dan ook een goedkoop team, die nu het goed gaat wel wat meer willen. Dus ik heb 4 spelers die relatief veel verdienden verkocht en nu kan ik wel wat verlengen. Maar lang niet allemaal, dus als er een bos komt, mogen ze gaan. Hopen dat de resultaten wel redelijk blijven met de jeugd op de bank.

Geplaatst

Helaas ontslagen bij Hearts. Zit nu ernstig te twijfelen of ik verder moet gaan in deze game. Zo kan ik namelijk direct aan de slag bij Blackburn... Game maar even opslaan en dan zie ik wel of ik er nog zin in heb.