Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

v3ftx2.png

Wat een raar transferbeleid van Manchester United. Eerst kopen voor veel geld, dan wegdoen voor weinig en nog een keer terughalen. Heel raar. Zie overigens vaker dat hij naar Manchester gaat.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: FM-café #4

Kan iemand mij vertellen wanneer een speler de status krijgt dat hij of zij opgeleid is in een land?

Zo uit mn hoofd als iemand tussen zn 17e/18e en 21e (minimaal) 3 jaar in het land heeft gespeeld maar ben er niet zeker van

Geplaatst

Na 7 seizoenen Ajax even ter afwisseling met de U23 ploeg naar de Olympische Spelen in Tokyo, wel geinig aangezien het maar een job voor één toernooitje is. Ben benieuwd! M'n dispensatiespelers zijn Rekik, Maher en Locadia, voor de rest heeft de selectie een hoog Ajax gehalte met ex-spelers of huidige talenten. Maar dat komt simpelweg omdat daar gewoon de beste spelers zitten ;)!

Geplaatst

Vraagje. Ik zou graag het WK eens spelen maar met de teams en poules zoals in het echt. Helaas vind ik niet meteen hoe ik dit moet invoegen/editten via zowel de downloadbare editor als de betalende ingame editor... Iemand een idee?

Verstuurd vanaf mijn LT22i met Tapatalk

Geplaatst

Het EK 0nder 21 (2018) is uitgelopen op een drama. De voorronde was perfect met alleen maar overwinningen, maar de oefenwedstrijden daarvoor waren al slecht en de groepsfase helemaal. Ben met 4 punten 3e geworden en dus was het toernooi snel voorbij. Daarna ontslag genomen en een paar keer een bod gehad om als manager aan de slag te gaan, maar nog niet de juiste club gevonden. Tot West Ham United voorbij kwam. Daar ga ik nu aan de slag, ik moet ze behoeden van degradatie. Eens kijken of ik nog wat leuke aankopen kan doen.

Geplaatst
v3ftx2.png

Wat een raar transferbeleid van Manchester United. Eerst kopen voor veel geld, dan wegdoen voor weinig en nog een keer terughalen. Heel raar. Zie overigens vaker dat hij naar Manchester gaat.

Aan/verkoopbeleid van de AI is echt te achterlijk voor woorden. Valt nog mee dattie 17 keer heeft gespeeld voor Man U. Meestal strooien ze met geld om vervolgens de topaankoop op de bank of tribune te zetten.

Succes bij West Ham btw (y)

Geplaatst

Gaat echt super met PSV. Ben al heel de dag aan het spelen ;e

Zit nu in januari, sta met 47 uit 18 bovenaan. 15 zeges, 2 keer gelijk en één nederlaag (tegen Uros Matic, euh, NAC, 1-2).

Zou je zeggen dat ik een ruime voorsprong heb, maar op 3 punten staat Ajax al. Net de onderlinge confrontatie van gewonnen (3-1). Twente staat op 7 punten van Ajax, dus dat is wel gespeeld denk ik.

Gek genoeg wel uitgeschakeld in de CL-voorronde door Pacos Ferreira (thuis 2-2, uit 1-1) en in de groepsfase EL (10 punten in groep met Fiorentina, Nordsjaelland en Austria Wien, op onderling resultaat tegen f*cking Nordsjaelland eruit ;e).

Geplaatst

De bronzen plak gepakt op de Spelen in Tokyo. Nadat ik Spanje had verslagen in de kwartfinales bleek Duitsland een maatje te sterk. Toch was het leuk om een keer te doen!

& oja, tijdens die Spelen ook nog in contact gekomen met deze mooie veteraan, die bij ons wel even speler/trainer wou worden. Kan nog altijd een toegevoegde waarde zijn, en zoniet? Dan verdient die toch vrijwel niets.

1zyymq1.png

Welkom mijn vriend :checkit:

Ik wil het zo realistisch mogelijk spelen, met veel jeugd opleiden en doorverkopen. Maar dit kon ik simpelweg niet laten lopen!

Geplaatst

Zo heb ik een tijdje terug Bastian Schweinsteiger bij Go Ahead kunnen halen, maar ik wilde/kon zijn salaris niet betalen :D

Geplaatst

De bronzen plak gepakt op de Spelen in Tokyo. Nadat ik Spanje had verslagen in de kwartfinales bleek Duitsland een maatje te sterk. Toch was het leuk om een keer te doen!

& oja, tijdens die Spelen ook nog in contact gekomen met deze mooie veteraan, die bij ons wel even speler/trainer wou worden. Kan nog altijd een toegevoegde waarde zijn, en zoniet? Dan verdient die toch vrijwel niets.

1zyymq1.png

Ik wil het zo realistisch mogelijk spelen, met veel jeugd opleiden en doorverkopen. Maar dit kon ik simpelweg niet laten lopen!

Heb ik ook 1x eerder geflikt bij Ajax. Hoop het dit keer weer te halen :)

Zou ik een screentje van met mogen zien incl zn cirkeldiagram? Ben wel benieuwd hoe goed hij nog bij jou is.

bewerkt door CR7

Geplaatst

Tijd om weer even m'n Ajax game te (test)streamen. twitch.tv/schoenendoos als je wilt kijken ;)

Geplaatst

a2dthz.png

Als je het hebt over weggespeeld worden, dit is natuurlijk wel een voorbeeld. Ik werd helemaal weggespeeld, maar aan het eind van de wedstrijd was het gewoon 0-0. Dus ik ben meer dan tevreden met dit punt.

Geplaatst
Europa League in door bekerwinst in eerste seizoen.

Exy1H9i.png

Het ging bijna mis. Ik moest winnen om door te gaan.

8TytaJO.png

Win.

_O_

Ik zit nu in dezelfde situatie alleen dan in de CL, zit in een poule met Shalke, Juve en Sporting CP, sta gelijk in punten met Juve en ik moet alleen nog tegen hun spelen :<

bewerkt door Fizzle

Geplaatst

1zyymq1.png

Kaka ook 2 jaar bij mijn club gehad. Berbatov 1 jaar. Januzaj 2 seizoenen gehuurd, wouden ze er ineens geld voor. Thorgan Hazard nu aan zijn 8ste seizoen bezig bij mij.

2dr83rs.png

Geplaatst

[MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; Ja, ik snap als het je volledige budget in beslag neemt (of een groot deel ervan) dat je het dan niet doet. Hieronder zie je echter dat, dat bij mij niet het geval is.

Resultaat van jarenlang handelen en voor vrijwel niets inkopen.

11he7fn.png

[MENTION=8047]CR7[/MENTION]; Hier het fiche van Ronaldo + Cirkeldiagram. Hij presteert in ieder geval goed, ook in de ''topwedstrijden''. 1 goal tegen Feyenoord, 1 goal + assist tegen PSV, 2 goals en 1 assist tegen Napoli. Dus hij heeft z'n waarde al bewezen.

k2dylv.png

Geplaatst

[MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; Ja, ik snap als het je volledige budget in beslag neemt (of een groot deel ervan) dat je het dan niet doet. Hieronder zie je echter dat, dat bij mij niet het geval is.

Resultaat van jarenlang handelen en voor vrijwel niets inkopen.

11he7fn.png

[MENTION=8047]CR7[/MENTION]; Hier het fiche van Ronaldo + Cirkeldiagram. Hij presteert in ieder geval goed, ook in de ''topwedstrijden''. 1 goal tegen Feyenoord, 1 goal + assist tegen PSV, 2 goals en 1 assist tegen Napoli. Dus hij heeft z'n waarde al bewezen.

k2dylv.png

Niet slecht hoor. Die kan wel jaar of 2 door maximaal.

Geplaatst

Toch wel raar dat de technische eigenschappen zo afnemen, dat verleer je toch niet echt zou ik denken.

Geplaatst

Boëtius gekocht in mijn derde seizoen bij Sporting Lokeren. Alleen brengt hij nog niet te veel:moop:

Geplaatst
Vraagje. Ik zou graag het WK eens spelen maar met de teams en poules zoals in het echt. Helaas vind ik niet meteen hoe ik dit moet invoegen/editten via zowel de downloadbare editor als de betalende ingame editor... Iemand een idee?

Verstuurd vanaf mijn LT22i met Tapatalk

Niemand? :(

Geplaatst

Real Madrid brengt op de transfer deadlinedag (15/16) een bod met een potentiële waarde van €50.750.000 uit op Fischer :-D

Geplaatst

Sta met Girondins De Bordeaux 2e in de competitie op speeldag 21, en zit al in seizoen 2019/2020 maar het lukt me nooit om kampioen te worden ookal heb ik een tactiek die met andere ploegen wel werkt en ik heb een van de meest waardevolle selecties die je kan hebben met allemaal 4,5 sterren spelers. Maar heb nu een aanbieding gekregen van Olympique de marseille maar zij staan 18e en hebben geen succesvolle selectie maar girondins begint me wel een beetje de keel uit te hangen want de CL werkt ook voor geen ene meter wat zal ik doen?