Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

tz52b.png

Was begonnen met 'geef de jeugd een kans'. Mag niet klagen over het begin :)

Wel mooi concept trouwens..... je ziet de spelers ook echt steeds beter worden.

Geplaatst

De cup met de grote oren na 2014 en 2016 in 2021 opnieuw naar Amsterdam. Had geen geluk in de lotingen, maarja je moet van iedereen kunnen winnen!

Finale was overigens een strafschop in de 89e minuut haha! In 2016 versloegen we ze ook al door een doelpunt in de 121e minuut. Wij liggen United niet zo heb ik het idee!

6fa95158adf6d4f614741551ca665db2.png

Geplaatst

Ik kan me herinneren dat er hier een topic was met screens van het carriereverloop (geschiedenis-statsieken) van de spelers.

Weet iemand waar dit topic te vinden is/kan even een linkje naar het topic plaatsen?

Geplaatst
Iemand ervaring met 1860 Munchen, toevallig? Leuke club?

In FM2013 mooie carriere mee gehad. Hele goede jeugdopleiding.

Geplaatst

Met Everton in seizoen 2 nog drie wedstrijden te spelen, kan nog kampioen worden maar ook buiten de CL plaatsen vallen :cab:

Geplaatst

Hoe groot is jullie selectie voor het eerste elftal? Mijn kalender puilt zodanig uit dat ik 30 spelers nodig heb om iedereen iet of wat fit te houden en ik vind dat wat aan de hoge kant..

Geplaatst
Hoe groot is jullie selectie voor het eerste elftal? Mijn kalender puilt zodanig uit dat ik 30 spelers nodig heb om iedereen iet of wat fit te houden en ik vind dat wat aan de hoge kant..

Mijn selectie bij Ajax bestaat uit 20 spelers, waarvan v/d Hoorn en Sana bijna nooit spelen. Ik geef bij blessures en schorsingen vaak jeugdspelers als v/d Boomen, Becker en Bazoer de kans.

Zojuist heb ik voor volgend seizoen Tariq en Andrija Zivkovic aan mijn selectie toegevoegd. Savitsky, Vankan en Tadmine had ik al eerder gehaald. Lijken mij mooie aanwinsten voor Ajax. :)

bewerkt door bosuil24

Geplaatst

Hopelijk kan ik me handhaven...Waardeloos bezig. Nog 3 wedstrijden spelen, minimaal 4 punten..

Geplaatst
RB Leipzig, mooi clubje. sta gedeeltelijk eerste na 10 wedstrijden, in de beker st pauli uitgeschakeld en nu tgen hsv. Paar goede spelers gehuurd.

Inderdaad een leuke club, heb er ook ooit eens een carriere mee gehad. Doet Poulsen het ook zo goed bij jou?

Met mij Ajax carriere gaat het goed, al is De Jong wel voor 5 maanden geblesseerd. Sigthorsson met daarachter Becker is zijn vervanger.

Weet iemand trouwens nog een goede trainer voor Jong Ajax?

Geplaatst
Inderdaad een leuke club, heb er ook ooit eens een carriere mee gehad. Doet Poulsen het ook zo goed bij jou?

Met mij Ajax carriere gaat het goed, al is De Jong wel voor 5 maanden geblesseerd. Sigthorsson met daarachter Becker is zijn vervanger.

Ik heb Kluivert kunnen halen voor Jong Ajax.

Geplaatst

Zo veilig kunnen spelen, lekker.

Heb de tactiek omgegooid en lijkt te slagen (7goals en maar 1 tegen in 2 wedstrijden). Nu laatste competitiewedstrijd.

Geplaatst

het kan beter, scoort niet veel.

Heb met 4-1 van HSV gewonnen:)

Geplaatst
het kan beter, scoort niet veel.

Heb met 4-1 van HSV gewonnen:)

Dat is jammer, hij is een groot talent. Frahn schiet ze er wel in hoop ik toch?