Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: FM-café #4

Ja, mij ook idd.... maar kan iemand dat voor mij bevestigen? haha

Nou ja, een deeltijdcontract trainen ze denk wel minimaal 3x per week en bij een amateurcontract trainen ze max 2x zo ongeveer.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Volgens mij biedt hij de zijne aan. :)

De mijne heb ik gisteren weggegeven aan een gozer die me voor FM13 een lading facepacks, logopacks en andere grafische shizzle op een dvd'tje heeft gezet.

Fail k ben echt scheel

Geplaatst

Wtf! Ik doe de uitdaging 'geef de jeugd een kans'.... Ik speel wedstrijden (thuis) tegen Aston Villa en Blackpool om geld te verdienen, maar het kost me juist €20K... Hoe moet ik in hemelsnaam met zo'n schijtclub geld verdienen dan ;e

Geplaatst
Wtf! Ik doe de uitdaging 'geef de jeugd een kans'.... Ik speel wedstrijden (thuis) tegen Aston Villa en Blackpool om geld te verdienen, maar het kost me juist €20K... Hoe moet ik in hemelsnaam met zo'n schijtclub geld verdienen dan ;e

Als je toernooien speelt in de voorbereiding en ze komen op televisie moet je niet naar de kosten kijken wat je de clubs moet betalen, je verdient het dubbel en dwars terug door de televisierechten

EDIT:

Zo moest mijn stadion verbouwd worden en speelde ik tijdelijk op St. James's Park van Newcastle Utd. Tijdens de voorbereiding meer dan 10 miljoen binnen gehaald door de oefenwedstrijden :<

Geplaatst

whjea0.png

2de Seizoen bij Rio Ave, geweldige stunt door in de laatste wedstrijden te moeten winnen van Mettalist Kharkiv , en gewoon 5-2 winnen.

Geplaatst
Als je toernooien speelt in de voorbereiding en ze komen op televisie moet je niet naar de kosten kijken wat je de clubs moet betalen, je verdient het dubbel en dwars terug door de televisierechten

EDIT:

Zo moest mijn stadion verbouwd worden en speelde ik tijdelijk op St. James's Park van Newcastle Utd. Tijdens de voorbereiding meer dan 10 miljoen binnen gehaald door de oefenwedstrijden :<

Komt een toernooi gegarandeerd op tv dan als je grote teams uitnodigt? Het waren 2 losse wedstrijden tegen Aston Villa en Blackpool namelijk (niet op tv). Was dat mijn fout geweest?

Geplaatst

Uitwedstrijden tegen die clubs spelen.

Geplaatst
Komt een toernooi gegarandeerd op tv dan als je grote teams uitnodigt? Het waren 2 losse wedstrijden tegen Aston Villa en Blackpool namelijk (niet op tv). Was dat mijn fout geweest?

Als je het op tijd regelt en je hebt drie 'grote' teams dan komt het vrijwel zeker op televisie.

Geplaatst

Dat zou ook kunnen.... een toernooi organiseren gaan niet lukken. Ik kan niet op bevestigen klikken :(

Ik heb ook een balans van -180K, komt dat daardoor?

EDIT: De uitwedstrijden is de gouden tip idd, thnx

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
Dat zou ook kunnen.... een toernooi organiseren gaan niet lukken. Ik kan niet op bevestigen klikken :(

Ik heb ook een balans van -180K, komt dat daardoor?

EDIT: De uitwedstrijden is de gouden tip idd, thnx

Heb je je toernooi wel al een naam gegeven? Anders kan je niet bevestigen namelijk

Geplaatst
Heb je je toernooi wel al een naam gegeven? Anders kan je niet bevestigen namelijk

Nee ook dan niet

EDIT: Huh en nu ineens wel.... vaag :cab:

Geplaatst
Hoe kan je ùberhaupt een toernooi organiseren dan?

naar je wedstrijden> oefenwedstrijd organiseren > kijken welke datums vrij zijn > op 1 klikken > Type wedstrijd veranderen in Toernooi/competitie > teams uit kiezen > naam geven

Geplaatst

Netjes hoor Thomas! welk seizoen zit je ?

http://forum.manutd.nl/showthread.php?54247-FM-Zone-Data-Update-X-2014-14-3-0&p=4631777#post4631777 ( Download de nieuwste update voor Football Manager 2014 )!

FMZone Update X 2014 19-4-2014

Er is weer een nieuwe versie van de FMZone update verschenen.

FM Zone Data Update X 2014 is een begrip in de Football Manager wereld al jaren 1 van de betere data updates die wereldwijd hoog aangeschreven staat.

Volgens de statistieken van Mediafire en Sendspace o.a is de FMZone X 2014 is het 1 van de grootse updates van het internet.

In deze update zijn ook de echte competitie namen en club namen toegevoegd en uiteraard zijn ook de meest actuele zaken er in verwerkt!

Dylan Tombides is uit de database nu veder zijn er ook diverse nieuwe transfers weer doorgevoerd.

Wout Faes is nieuw in de update van FMZone . Het grote Belgische talent staat in belangstelling van grote clubs als Chelsea en Arsenal en speelt voor Anderlecht.

• Nieuwe transfers ( Alles is weer compleet bijgewerkt de database is weer helemaal recent. )

• Staf wijzigingen

• CA/PA veranderingen ( Spelers die dit seizoen aangetoond hebben dit seizoen beter te zijn geworden worden nu aangepast! )

• Spelers die eind van seizoen transfervrij vertrekken worden nu doorgevoerd en verlaten eind van seizoen in het spel de club!

• Marktwaarde van spelers worden aangepast omhoog of omlaag ( gebaseerd op Transfermarkt.de )

Geplaatst

Ik ben toch maar opnieuw begonnen.... Ik had met St Alban 1 seizoen gespeeld. Ging goed, 16e geworden. Helaas gingen de goede spelers weg en vond ik het niks meer aan omdat ik enorm zwakker was geworden.

Nu ga ik dus voor het echie beginnen. Ik speel nu met Corby.. die hebben gelukkig al beter selectie, waarmee ik degradatie wel moet voorkomen

Geplaatst
Netjes hoor Thomas! welk seizoen zit je ?

http://forum.manutd.nl/showthread.php?54247-FM-Zone-Data-Update-X-2014-14-3-0&p=4631777#post4631777 ( Download de nieuwste update voor Football Manager 2014 )!

FMZone Update X 2014 19-4-2014

Er is weer een nieuwe versie van de FMZone update verschenen.

FM Zone Data Update X 2014 is een begrip in de Football Manager wereld al jaren 1 van de betere data updates die wereldwijd hoog aangeschreven staat.

Volgens de statistieken van Mediafire en Sendspace o.a is de FMZone X 2014 is het 1 van de grootse updates van het internet.

In deze update zijn ook de echte competitie namen en club namen toegevoegd en uiteraard zijn ook de meest actuele zaken er in verwerkt!

Dylan Tombides is uit de database nu veder zijn er ook diverse nieuwe transfers weer doorgevoerd.

Wout Faes is nieuw in de update van FMZone . Het grote Belgische talent staat in belangstelling van grote clubs als Chelsea en Arsenal en speelt voor Anderlecht.

• Nieuwe transfers ( Alles is weer compleet bijgewerkt de database is weer helemaal recent. )

• Staf wijzigingen

• CA/PA veranderingen ( Spelers die dit seizoen aangetoond hebben dit seizoen beter te zijn geworden worden nu aangepast! )

• Spelers die eind van seizoen transfervrij vertrekken worden nu doorgevoerd en verlaten eind van seizoen in het spel de club!

• Marktwaarde van spelers worden aangepast omhoog of omlaag ( gebaseerd op Transfermarkt.de )

_O_

Geplaatst

in 2021 met ajax een transfer budget van 473M..

mijn visie spelers jong inkopen en voor veel verkopen is duidelijk gelukt

hier een voorbeeld:

w726v8.png

n66vet.png

Geplaatst

mn bestuur vind het ineens leuk om 483 uit te geven aan "ground maintenance" waardoor we nu 50 mil in het rood staan en 100m moeten lenen (dus 150m)

na 7 prachtige jaren 7 titels 6 nl bekers 4 champions league`s 2 wereldbekers is dit het moment om op te stappen..

toch blijf ik maar omdast ze een nieuw stadion bouwen genaamd "menting park"

bewerkt door krism050
Nieuw stadion

Geplaatst

Je contract af laten lopen als manager werkt (wederom) niet in deze FM. De afloopdatum verdwijnt en je blijft bij de club tot het moment dat je ontslag neemt. Meer mensen last van?

Geplaatst

Dat is mij ook overkomen. Maar nu ik er over nadenk is het zo raar nog niet. Spelers wiens contract afgelopen is blijven namelijk ook wel is bij de club. Waarom zou dat met een manager anders zijn?

Geplaatst

Spelers bepalen het ook zelf, die kunnen er ook voor kiezen om wel te vertrekken. Persoonlijk vind ik het wel vreemd, je spreekt niet voor niets een termijn af.