Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

10cp7up.jpg

Chelsea had gisteren weer eens last van een FM-momentje. Niet de eerste keer dit seizoen :P Zo zie je maar, in het echt kan het ook gebeuren...

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
10cp7up.jpg

Chelsea had gisteren weer eens last van een FM-momentje. Niet de eerste keer dit seizoen :P Zo zie je maar, in het echt kan het ook gebeuren...

helaas is fm in dit toch realistisch :(

Geplaatst

Maar eens begonnen met Oranje -21 ... misschien kom ik zo van mijn FM dip af.

Geplaatst

Wow, ik heb net een mega frustratie! Ik laat mijn B-team en U19-team leiden door 2 andere managers. Bij mijn B-team is dit Ivan Juric. Nu, ik heb daar wel wat talent rondlopen en daar is er eentje van dat waarschijnlijk de opvolger van Diego Costa gaat worden in de spits. Ik vind hem alleen nog iets te jong om constant te laten spelen, hier een screentje:

6r0w02.jpg

Nu heeft die blijkbaar eens niet goed gespeeld en heeft Juric hem een boete gegeven, zoals hieronder staat:

2pynf52.jpg

Nu wil die een gesprek met MIJ en vraagt hij waarom IK hem die boete heb gegeven, terwijl ik helemaal niets gedaan hebt :(

2my2lv4.jpg

Nu, ik probeerde dat gesprek zo kalm mogelijk aan te pakken en ik bood mijn excuses aan en zei dat het niet meer ging gebeuren, maar ipv dit te aanvaarden bleef hij zeggen dat het hem allemaal al eens beloofd is geweest (terwijl dit het eerste gesprek is dat ik met hem heb dit jaar) en zegt hij me dat hij niet langer met mij kan samenwerken. Wat nu? Ik wil deze speler echt niet kwijt hoor

Geplaatst

Komt wel goed, zijn contract loopt nog 3 jaar lang door. Na dit seizoen nogmaals proberen en dan contract verlengen. Ik zou overigens aanraden om deze teams zelf te managen, ook je U19 team. Soms verhuren die trainers de spelers uit het B-team of U19 team, terwijl ik dat niet wil.

Verder raad ik je aan om deze speler gewoon naar het eerste te halen..

Geplaatst
Wow, ik heb net een mega frustratie! Ik laat mijn B-team en U19-team leiden door 2 andere managers. Bij mijn B-team is dit Ivan Juric. Nu, ik heb daar wel wat talent rondlopen en daar is er eentje van dat waarschijnlijk de opvolger van Diego Costa gaat worden in de spits. Ik vind hem alleen nog iets te jong om constant te laten spelen, hier een screentje:

6r0w02.jpg

Nu heeft die blijkbaar eens niet goed gespeeld en heeft Juric hem een boete gegeven, zoals hieronder staat:

2pynf52.jpg

Nu wil die een gesprek met MIJ en vraagt hij waarom IK hem die boete heb gegeven, terwijl ik helemaal niets gedaan hebt :(

2my2lv4.jpg

Nu, ik probeerde dat gesprek zo kalm mogelijk aan te pakken en ik bood mijn excuses aan en zei dat het niet meer ging gebeuren, maar ipv dit te aanvaarden bleef hij zeggen dat het hem allemaal al eens beloofd is geweest (terwijl dit het eerste gesprek is dat ik met hem heb dit jaar) en zegt hij me dat hij niet langer met mij kan samenwerken. Wat nu? Ik wil deze speler echt niet kwijt hoor

wat soms wil helpen is aan hem vragen om een speler aan te bevelen, en dan die speler kopen.

Geplaatst
Komt wel goed, zijn contract loopt nog 3 jaar lang door. Na dit seizoen nogmaals proberen en dan contract verlengen. Ik zou overigens aanraden om deze teams zelf te managen, ook je U19 team. Soms verhuren die trainers de spelers uit het B-team of U19 team, terwijl ik dat niet wil.

Verder raad ik je aan om deze speler gewoon naar het eerste te halen..

Hij speelt al regelmatig mee hoor in het eerste, maar ik vind het wat onnodig om hem te laten weg kwijnen op de bank bij het eerste ipv hem veel te laten spelen in het tweede. Het is ook zo geweldig in Frankrijk dat de B-ploegen in een officiële competitie zitten dus spelen ze nooit vriendenmatchen, waardoor hun stats even snel omhoog gaan..

En zelf managen, daar heb je wel een goed punt.. het is inderdaad zo dat de manager van het tweede enorm veel spelers op de leenlijst zet en dat ik constant aanbiedingen moest afwijzen, ik begreep nooit hoe dat kwam ;e

Geplaatst
wat soms wil helpen is aan hem vragen om een speler aan te bevelen, en dan die speler kopen.

Ook als die speler totaal niet in mijn beleid past?

Geplaatst
Hij speelt al regelmatig mee hoor in het eerste, maar ik vind het wat onnodig om hem te laten weg kwijnen op de bank bij het eerste ipv hem veel te laten spelen in het tweede. Het is ook zo geweldig in Frankrijk dat de B-ploegen in een officiële competitie zitten dus spelen ze nooit vriendenmatchen, waardoor hun stats even snel omhoog gaan..

En zelf managen, daar heb je wel een goed punt.. het is inderdaad zo dat de manager van het tweede enorm veel spelers op de leenlijst zet en dat ik constant aanbiedingen moest afwijzen, ik begreep nooit hoe dat kwam ;e

De stats gaan veel meer omhoog als hij tegen betere ploegen speelt, wat je eigenlijk moest doen is deze speler te verhuren naar Ligue 2 (Le Havre, Lavallois, Metz) of iemand anders in de Ligue 1 (Sochaux, Reims en). Waar je hier op moet letten is dat de speler als elftalstatus 'bepalende speler' krijgt. Dan speelt hij veel meer en word hij niet op de bank gehouden. Misschien kan je een sattelietclub regelen uit Ligue 1 of 2. Geen National of CFA, dat is te laag.

Als je ze uitleent heb je ook geen tussentijds gezeik qua letten op stats en dergelijke. Die spelers zet je dan in het B-team, onder de 19 laat je nog in U19 spelen en de rest kan je rouleren met het eerste.

Geplaatst
De stats gaan veel meer omhoog als hij tegen betere ploegen speelt, wat je eigenlijk moest doen is deze speler te verhuren naar Ligue 2 (Le Havre, Lavallois, Metz) of iemand anders in de Ligue 1 (Sochaux, Reims en). Waar je hier op moet letten is dat de speler als elftalstatus 'bepalende speler' krijgt. Dan speelt hij veel meer en word hij niet op de bank gehouden. Misschien kan je een sattelietclub regelen uit Ligue 1 of 2. Geen National of CFA, dat is te laag.

Als je ze uitleent heb je ook geen tussentijds gezeik qua letten op stats en dergelijke. Die spelers zet je dan in het B-team, onder de 19 laat je nog in U19 spelen en de rest kan je rouleren met het eerste.

Bedankt voor de tip! Ik ga hem meteen op de verhuurlijst plaatsen :)

Geplaatst
Ook als die speler totaal niet in mijn beleid past?

ik vraag dan altijd om een speler voor de breedte, zijn meestal niet zo duur.

Geplaatst

ik ga maar eens beginnen met : "geef de jeugd een kans". kijken of ik daarmee uit mn dip kom

Geplaatst

Feyenoord is er via de playoffs ingebleven in het eerste seizoen. Ben zelf met ajax nipt kampioen geworden, maar eindelijk eens een keer een spits die er veel inlegt. Sigthorson had er 30 gemaakt dit seizoen en ook nog eens 15 assists gegeven. Dat is lang geleden dat ik een speler had die er meer dan 20 maakte.

Geplaatst

[MENTION=3050]Michiel RAFC[/MENTION]; Hm interessante keuze's, zou zelf voor Spanje kiezen (al zullen er ondertussen wel goeie regens in je game zitten, dus verhoudingen zouden veranderd kunnen zijn). Maarjah bondscoach worden van je vaderland is ook verleidelijk natuurlijk.

Geplaatst

Heb toch voor België gekozen ja. Stonden het verst op de ranglijst (18e), waar de andere landen allemaal al echte toppers zijn.. Toch bedankt voor de reactie! ;)

Geplaatst

Stellen jullie eigenlijk een vraagprijs in bij de transferstatus van spelers? Zodra ik zie dat er interesse is in een speler stel ik een vraagprijs in bij het spelersprofiel. Deze vraagprijs stel ik altijd wel wat hoger in dan dat ik er denk voor te ontvangen, maar volgens mij schrik ik er clubs soms mee af. Hoe doen jullie dit?

Geplaatst
Eigenlijk niet. Alleen als ik van spelers af wil, dan wel. Maar dan juist lekker laag om interesse aan te wakkeren.

Hm oké, zal eens bij een speler proberen om te kijken of ik hierdoor meer geld kan vangen

Geplaatst

;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e

Echt ik heb het helemaal gehad met fm , eerst Clasie eraf met een blessure dan wissel ik Vietto omdat hij al geel had en gevaarlijk speelde , krijgt Buttner rood en dan valt Borysiuk ook nog uit. /Ragequit