Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei Lenstra:

KAREL! Ik weet vrij zeker dat dit bij mij in de competitie is! Ik speel bij JOS Watergraafsmeer 8, speelt je broer bij de Meer 10? Ik ben tegen die gasten van TOS Actief twee keer heel lelijk geblesseerd geraakt. 

Kan je later als je groot bent wel mooi zeggen tegen dat je tegen Alexander de Grote, de broer van Karel de grote gevoetbald hebt :happy:

• Antwoorden 665
  • Weergaven 31,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• PJHoutman
    PJHoutman

Barendrecht dus waarschijnlijk geweerd uit de nacompetitie. Ik blijf dit moeilijk vinden; Barendrecht kon door andere resultaten alleen als ze zelf verloren nog de nacompetitie in.  De KNVB verwijt

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Hier toch ook weer een prachtige nacompetitiewedstrijd. Daar hebben we als club redelijk een patent op, vorig jaar in de finale voor behoud van de 3e klasse. Zoals in een ander topic, volgens mij het

• Kan je later als je groot bent wel mooi zeggen tegen dat je tegen Alexander de Grote, de broer van Karel de grote gevoetbald hebt 

Geplaatst

Hier ook weer een zondagnamiddag potje meegepakt. 2-2. 2-0 achter. Komen toch erg goed terug. Jammer van die late rode kaart. Maar je kan maar beter op het kasteel geweest. Het kan er gemeen spoken.

Geplaatst
2 uur geleden zei Kyrill:

Nog geen reactie gehad van hem, klopt ja. Ik weet het 99% zeker. Ik las over Tos ook negatieve recensies ja, iemand zou verlamd zijn geraakt oa. Mooi kut maatje. Wat hebben jullie tot nu toe gespeeld tegen de Meer 10?

3-1 winst. We spelen volgens mij al jaren tegen hetzelfde team van de Meer. Wel geinig. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Lenstra:

3-1 winst. We spelen volgens mij al jaren tegen hetzelfde team van de Meer. Wel geinig. 

Jaa. "We waren vorige jaren altijd SV de Meer 11. Zijn sinds dit jaar SV de Meer 10" appte mijn broer Alex vanavond 👍

Geplaatst

In het kader van schaamteloos reclame maken; vanuit de KNVB zoeken we nog ambassadeurs in regio West (disclaimer: het is een vrijwillige functie). Gegeven het grote aantal voetballiefhebbers op dit forum, waarvan deels wonend in deze regio, zie hier meer informatie: https://www.knvb.nl/downloads/bestand/28856/vacature-ambassadeur-2024-002

Citaat

De KNVB Ambassadeur maakt als vrijwilliger deel uit van het team Verenigingsadvies West. Met kennis 
en passie voor het amateurvoetbal, inzicht in de regio en oog voor kansen en mogelijkheden,staat de 
Ambassadeur de verenigingsadviseurs bij in de regioteams. Hij/zij beschikt over een nieuwsgierige aard, 
is communicatief vaardig, is in staat om verbindingen te leggen en de KNVB op een waardige wijze te 
vertegenwoordigen.

Excuus voor de dubbelpost, deze staat ook in het Werk- en bijbaantjestopic ;c 

Geplaatst

Mooi gewonnen van Spakenburg vandaag en Rijnsburg en Afc laten punten liggen dus we gaan voor het kampioenschap!

Geplaatst
Op 22-2-2025 om 18:33 zei PJHoutman:

@Badmuts Wat een verschrikkelijke wedstrijd tot nu toe zeg, niet normaal. 

Ah was je er. Had ik eerder moeten kijken hadden we een pilske kunnen doen

Geplaatst
24 minuten geleden zei Badmuts:

Ah was je er. Had ik eerder moeten kijken hadden we een pilske kunnen doen

Keek mee vanaf redactie, maar wat een treurig niveau. Twee van de beste drie ploegen van de Derde Divisie. Blauw Geel stelt ook al niks voor.  Welke ploeg er dan ook promoveert gaat het echt gigantisch lastig hebben.

Kloetinge speelt eigenlijk nog het beste voetbal, maar die hebben te weinig stootkracht.

Geplaatst
6 minuten geleden zei PJHoutman:

Keek mee vanaf redactie, maar wat een treurig niveau. Twee van de beste drie ploegen van de Derde Divisie. Blauw Geel stelt ook al niks voor.  Welke ploeg er dan ook promoveert gaat het echt gigantisch lastig hebben.

Kloetinge speelt eigenlijk nog het beste voetbal, maar die hebben te weinig stootkracht.

Het verschil tussen 2D en 3D begin ik eigenlijk eigenlijk al (te) groot (te vinden) worden.

Zeker weet ik nu wel dat de oud-zondag ploegen ondergesneeuwd worden door alle zaterdagploegen. Bijna alles is al gedegradeerd van de Derde Divisie Zondag van 2 seizoenen geleden of zullen er nu uit gaan. Alleen maar oud-zaterdagploegen promoveren daarvoor in de plaats. Dat is onmogelijk terug te draaien meer. Pilot eindigt dit seizoen dus eens zien wat ze doen...

bewerkt door Badmuts

Geplaatst

Afgelopen maandag even wezen kijken bij HOVC-Stadskanaal voor promotie/degradatie 3e klasse. Jezus man, die spits van Stadskanaal maakte me een klapper met de keeper van HOVC. Die was helemaal weg. Kan niet anders dan dat die van alles kapot had.

Geplaatst
Op 11-6-2025 om 11:12 zei Elsjorro1990:

Afgelopen maandag even wezen kijken bij HOVC-Stadskanaal voor promotie/degradatie 3e klasse. Jezus man, die spits van Stadskanaal maakte me een klapper met de keeper van HOVC. Die was helemaal weg. Kan niet anders dan dat die van alles kapot had.

Zag dat Valthermond uiteindelijk kampioen was geworden in jullie klasse. Lekker voor die VAKO kneusjes :D

Geplaatst
Op 24-6-2025 om 12:05 zei Keeza:

Zag dat Valthermond uiteindelijk kampioen was geworden in jullie klasse. Lekker voor die VAKO kneusjes :D

Zag het inderdaad. Had er helemaal niet meer op gelet, die competitie was al een tijd over voor ons. Zal wel spannend wedstrijdje zijn geweest.

Overigens dit seizoen geen verkeerd woord oid gehad van die club hoor. Beide wedstrijden waren prima en vriendelijk. Inmiddels zelf uitslag gekregen van de MRI: Versleten knie. Dus zoals het nu lijkt ga ik afscheid nemen van het 2e en me bij de veteranen voegen. Ik wil dit nog zo lang mogelijk rekken.