Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 665
  • Weergaven 31,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• PJHoutman
    PJHoutman

Barendrecht dus waarschijnlijk geweerd uit de nacompetitie. Ik blijf dit moeilijk vinden; Barendrecht kon door andere resultaten alleen als ze zelf verloren nog de nacompetitie in.  De KNVB verwijt

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Hier toch ook weer een prachtige nacompetitiewedstrijd. Daar hebben we als club redelijk een patent op, vorig jaar in de finale voor behoud van de 3e klasse. Zoals in een ander topic, volgens mij het

• Kan je later als je groot bent wel mooi zeggen tegen dat je tegen Alexander de Grote, de broer van Karel de grote gevoetbald hebt 

Geplaatst

2-1 gewonnen ik kan het nog steeds niet geloven.

ee650e46e20a084bdae50cff6a341a31.jpg

bewerkt door lennard95

Geplaatst

Zo 4-2 gewonnen 2x achter gekomen wtf :cab: . volgende week beker voetbal tegen forum sport uit en als we die winnen thuis tegen de winnaar van sc feyenoord- wilhelmina .

Geplaatst
WAGENINGEN - Vierdeklasser ONA'53 heeft dinsdagavond voor een verrassing gezorgd door FC Lienden, koploper in de zondagtopklasse, in de tweede ronde van de oostelijke bekerstrijd met 3-1 te verslaan.

:dance:

Goh waarom we al jaren tussen de vierde en derde klasse jojoën, geen idee. Worden zeer gemakkelijk kampioen in de vierde klasse, uitstekend seizoen in de derde klasse met hoge klassering en bijna promotie, om het seizoen daarna nipt te degraderen naar de vierde. Is nu al een stuk of drie keer gebeurd in de afgelopen vijftien jaar.

Geplaatst

Zaterdag nog met 2-1 gewonnen nu dus tegen sc feyenoord .

Morgen nog ff inschrijven voor de bus naar aswh.

Geplaatst

Zo 3-2 gewonnen en nog de loterij gewonnen :D prima.

@Richarð; quick boys verloren :-D

bewerkt door lennard95

Geplaatst

Is het zo knap om met 3-1 te winnen van een degradatie kandidaat? Die gemiddeld al 3 tegendoelpunten heeft per wedstrijd

Geplaatst

Misha stopt na 6 jaar bij Lisse;. Werd ook wel keer tijd natuurlijk.

Geplaatst
Zag hem toevallig een interview geven. 'Denk dat er bepaalde spelers blij zijn dat ik stop zodat ze weer een kans krijgen'. Vond hem wel heel duidelijk overkomen.

Hoe bedoel je?

Geplaatst

O haha ja heb interview niet gezien. Ja is echt bizar, mensen binnen Volendam/Lisse zeggen dat ook allemaal. Hij maakt spelers individueel beter, weet de spelers die minder aan spelen toekomen vaak bij de groep te betrekken zodat zij waarde hebben en is heel duidelijk in wat/hoe hij het wilt.

Ik vraag me ook vaak af hoe andere oud profs-trainers van dat niveau zijn zeg maar. Ik heb zovaak met die man gehad dat ik iets simpels vroeg over een probleem uit de wedstrijd en hij na 5min gewoon 5 trainingen had om dat probleem te trainen, zo uit zijn pols. Heb weinig te klagen met zon baas hehe.

Geplaatst

Kogel is door de kerk de 2de divisie komt er.

Nu hopen zonder jong teams.

Met beloftes ;e ;e ;e ;e ;e ;e ;e ;e ;e ;e

bewerkt door lennard95

Geplaatst

Het word dus nu zoals spanje en duitslan? Waar ook 2de teams in spelen. Wat is daar zo raar aan?

Geplaatst

Dat er hier geen vaste spelerslijsten zijn voor de beloftenteams en in Spanje en Duitsland wel.