Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Huhu, baalde sowieso al niet toen die Bilal naar Benfica ging (scheen vorig jaar al nare maniertjes te krijgen), maar als ik dit zo weer in de media lees over z'n schorsing bij NL en Benfica :r (bij laatstgenoemde is t een gevolg van de actie bij NL) Zou bijna zeggen een gevalletje Bakkali, maar die speelt ten minste af en toe nog bij Valencia. Bilal komt niet eens aan de bak bij 't tweede, eeuwig zonde maar goed.

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst

Die gast moet nog twintig worden, heeft dus nog ruim 15 jaar om iets van zijn carrière te maken. Merk dat men in NL spelers afschrijven als ze op hun 18e nog niet in de basis van Oranje staan.

Geplaatst

De ervaring leert dat jonge talentvolle spelers aangetrokken door Benfica een glansrijke toekomst voor de boeg hebben. Natuurlijk zitten er ook minder succesvolle aankopen tussen. Tijd zal het leren, maar nu al afschrijven is iig onmogelijk.

Geplaatst

Die kon weinig anders, hij heeft samen met Joop de boel moedwillig belazerd. Gewoon een typische fout uit de bankierswereld. Fouten proberen te verhullen en daarmee grotere problemen creëren. Dat kun je buiten deze heren ook de RvC kwalijk nemen, die hebben compleet gefaald in het toezicht.

bewerkt door Kelvin

Geplaatst

Een boete moeten betalen als je spelers transfervrij laat vertrekken. Hoe is het mogelijk dat je zo'n constructie goedkeurt bij jouw club? Je loopt al inkomsten mis omdat ze transfervrij eruit gaan in plaats van dat ze een transferbedrag opleveren, komt die boete er nog bovenop. Als de voorzitter op dezelfde dag van het uitlekken van zo'n rapport al opstapt dan denk ik dat hij zeer zware sancties verwacht.

Geplaatst

Wat zijn de eventuele sancties?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9060 met Tapatalk

Geplaatst
Wat zijn de eventuele sancties?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9060 met Tapatalk

Geldboete, transferverbod, verplichte degradatie en in het minst gunstige geval het intrekken van de licentie.

Het is te hopen voor Twente dat Dick Wessels met een paar miljoen in gaat stappen. Het ziet er al niet rooskleurig uit, maar als Dick zijn poen niet inzet dan zijn de spreekwoordelijk rapen helemaal gaar.

Geplaatst
Geldboete, transferverbod, verplichte degradatie en in het minst gunstige geval het intrekken van de licentie.

Het is te hopen voor Twente dat Dick Wessels met een paar miljoen in gaat stappen. Het ziet er al niet rooskleurig uit, maar als Dick zijn poen niet inzet dan zijn de spreekwoordelijk rapen helemaal gaar.

Volgens mij heeft Twente al een aantal waarschuwingen/geldboetes gehad voor gerommel (correct me if wrong). Volgende stap zou toen zijn het per direct intrekken van de licentie. Mag Twente dan het seizoen dan wel uitspelen?

Geplaatst

Wessels is een investeerder, geen suikeroom helaas.

En wat een berichten de laatste dagen... Zolang er maar Eredivisie gespeeld blijft worden vind ik alles prima, JL zou de ondergang van de club zijn gok ik.

Geplaatst

Echt pijnlijk om dit allemaal te zien. Mooie club dat Twente. Hopelijk blijft het bestaan.

Geplaatst

Ik ben heel erg benieuwd wat de KNVB nu gaat doen, gezien ook zij zijn voorgelogen door het toenmalige bestuur van Twente en de club de vorig jaar al een resem sancties heeft gekregen m.b.t. de financiële huishouding. Voor de geloofwaardigheid van de bond kom je uit op zware straffen als licentie intrekken of dermate zwaar puntaftrek dat degradatie (en wss faillissement) onoverkomelijk is, gezien de voorgeschiedenis.

Geplaatst
Desnoods beginnen ze opnieuw en dan instromen in 3.Bundesliga ;)

Een stukje galgenhumor kan ik nog best waarderen (aantal leuke op twitter voorbij zien komen), maar jij bent zo'n ongelooflijk triest figuur met zulke onorginele grappen die mensen al zien aankomen vanaf het moment dat Munsterman begon met frauderen.

Geplaatst

Die kans acht ik zeer klein. Wessels heeft al vaker aangegeven geen geld in twente te stoppen.