Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Je geeft het zelf al aan. Ik vind dat hij die wedstrijden dat hij inviel absoluut voor gevaar zorgde. Hopelijk komend seizoen meer speelminuten. Dan ga je pas zien hoe goed of slecht hij daadwerkelijk is.

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst
10 minuten geleden zei Jotew:

Je geeft het zelf al aan. Ik vind dat hij die wedstrijden dat hij inviel absoluut voor gevaar zorgde. Hopelijk komend seizoen meer speelminuten. Dan ga je pas zien hoe goed of slecht hij daadwerkelijk is.

Ik hoop het ook, misschien met 2 spitsen dan. Van Wolfswinkel is voor mij wel overduidelijk de nummer 1. Niet alleen voetballend maar je ziet in het veld dat ie het hele team bij de hand neemt

Geplaatst

Wat ik er van gezien heb een erg goede speler! Norwich heeft er 11 miljoen voor neergelegd. Voor Eredivisie begrippen weer een prima zet van Jantje Streuer. Misidjan brengt ook niet veel

Geplaatst
Zojuist zei Thierryvane:

Mees Hoedemakers () op een lijstje als opvolger van Zerrouki. Lijkt me een toffe aanwinst voor jullie.

Ik heb die jongen niet echt gevolgd afgelopen seizoen moet ik eerlijk zeggen. Ga er de komende weken maar eens wat meer op letten. Mocht Zerrouki daadwerkelijk gaan moet er wel een basis-waardige speler voor terugkomen. Met Brama gaat het ook niet wat worden ben ik bang.

Geplaatst

Ik vind Jorrix Hendrix ook wel een Twente speler. Meen ik uit de grond van mijn hart. Hoeft niet ten koste te gaan van de transfersom van Sedouki. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Arezo:

Ik vind Jorrix Hendrix ook wel een Twente speler. Meen ik uit de grond van mijn hart. Hoeft niet ten koste te gaan van de transfersom van Sedouki. 

Die willen we met een paar miljoen toe nog niet hebben, ja voor in het 2e misschien.

Geplaatst

Tzolis, Cerny en Ugalde basis. Zal wel met het oog op donderdag zijn maar had het niet verwacht van Jans. Erg benieuwd, voornamelijk naar Tzolis. Misidjan brengt ook geen donder

Geplaatst
6 minuten geleden zei Jotew:

Tzolis, Cerny en Ugalde basis. Zal wel met het oog op donderdag zijn maar had het niet verwacht van Jans. Erg benieuwd, voornamelijk naar Tzolis. Misidjan brengt ook geen donder

Zijn rendement is al een tijdje te laag. Blij dat Tzolis het nu mag laten zien. Ik ben benieuwd

Geplaatst
9 minuten geleden zei Thomassje123:

Zijn rendement is al een tijdje te laag. Blij dat Tzolis het nu mag laten zien. Ik ben benieuwd

En toch denk ik niet eens dat we winnen vandaag, dat NEC heeft echt wel een leuk elftal staan

Geplaatst
14 minuten geleden zei Jotew:

En toch denk ik niet eens dat we winnen vandaag, dat NEC heeft echt wel een leuk elftal staan

Start is in ieder geval al niet best

Geplaatst
1 minuut geleden zei Jotew:

T is nog steeds niet best he

Nee, je mist van Wolfswinkel nu in de spits. Een echte leider op het veld, dat zie je vaak heel goed in wedstrijden. Die echte leider mis je nu een beetje heb ik het idee

Geplaatst

Wel een foutje van de keeper, die valt er precies tussenin. Maar goede bal Brenet en prima afgemaakt. 

Geplaatst

Waarom blijven we vasthouden aan de nummer 10? Het werkt gewoon niet, Vlap is iedere keer weer onzichtbaar.

Wat mij betreft tijd voor een 4-4-2 met van Wolfswinkel als aanspeelpunt en Ugalde daaromheen.

Hoeven de back ook minder risico te nemen (zie de 1-1 van Heerenveen)

Of ben ik de enige die zo denkt?

Geplaatst
8 minuten geleden zei Thomassje123:

Waarom blijven we vasthouden aan de nummer 10? Het werkt gewoon niet, Vlap is iedere keer weer onzichtbaar.

Wat mij betreft tijd voor een 4-4-2 met van Wolfswinkel als aanspeelpunt en Ugalde daaromheen.

Hoeven de back ook minder risico te nemen (zie de 1-1 van Heerenveen)

Of ben ik de enige die zo denkt?

Eens. Maar Vrolijke Jans verandert toch niks en valt telkens terug op hetzelfde. Dan maar een keer de deksel op de neus

Geplaatst
5 minuten geleden zei Jotew:

Eens. Maar Vrolijke Jans verandert toch niks en valt telkens terug op hetzelfde. Dan maar een keer de deksel op de neus

Het lijkt wel alsof hij geen plan B heeft

Geplaatst
48 minuten geleden zei Thomassje123:

Het lijkt wel alsof hij geen plan B heeft

Lijkt? Dat is gewoon zo 😂

Geplaatst

In principe is Twente toch gewoon al een jaar aan het overpresteren? Ik vind het super knap allemaal. Pech met de Conference League loting enzo. Gewoon hartstikke knap.

Geplaatst

Pff wat een vermoeiende pot om te kijken tegen Cambuur. Lullig hoe Cambuur die penalty tegen krijgt, maarja.. Arm was uitgestoken en volgens de regels moet'ie er dan gewoon op. Tweede helft vond ik ons wel sterker maar voetballend in z'n algemeen was het echt een zeer dramatische wedstrijd. Maargoed, drie belangrijke punten nu AZ en PSV ook verloren hebben.

Snel vergeten en door naar de volgende pot.