Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
10 minuten geleden zei Djurovski:

Een speler die te duur is voor Feyenoord

Maar dit is het Twente topic?

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst
10 uur geleden zei Djurovski:

Een speler die te duur is voor Feyenoord

Jammer voor jou maar t.o.v. Groningen is Twente nog altijd een stap hogerop, even daargelaten of hij zelf zou willen ja of nee :) 

Geplaatst
12 uur geleden zei Jotew:

Jammer voor jou maar t.o.v. Groningen is Twente nog altijd een stap hogerop, even daargelaten of hij zelf zou willen ja of nee :) 

Helaas nog wel ja. Toch denk ik niet dat Valente dat zo ziet. Misschien tegen beter weten in

Geplaatst
12 uur geleden zei Djurovski:

Helaas nog wel ja. Toch denk ik niet dat Valente dat zo ziet. Misschien tegen beter weten in

Dan is Valente niet helemaal goed bij zijn paasei.

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Dan is Valente niet helemaal goed bij zijn paasei.

Van Groningen naar Twente is toch sowieso 2 stappen vooruit? Ze hebben zelfs gas, water en licht in Twente, kun je van Groningen niet zeggen.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Arezo:

Van Groningen naar Twente is toch sowieso 2 stappen vooruit? Ze hebben zelfs gas, water en licht in Twente, kun je van Groningen niet zeggen.

In Groningen hebben ze zelfs heel veel gas

Geplaatst

Seizoen klaar, dit komt niet meer goed

EDIT:

Oke, ik ben nu ook team Oosting out. Wat een interview, gewoon poep in de ogen ;e

Afgetroefd op inzet en passie.....

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Bruggink eruit, wat een gigantisch kut elftal. Kjolo, Rots, Van Hoorenbeeck, ongekend wat een drama dat die jongens nog onder contract staan en een enkeling zelfs een nieuw en verbeterd contract hebben gekregen.

Geplaatst
Zojuist zei Jotew:

Bruggink eruit, wat een gigantisch kut elftal. Kjolo, Rots, Van Hoorenbeeck, ongekend wat een drama dat die jongens nog onder contract staan en een enkeling zelfs een nieuw en verbeterd contract hebben gekregen.

Ik vraag mij vooral af of we uberhaupt wel een scouting hebben. Waar wordt er door Twente in hemelsnaam gescout?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Thomassje123:

Ik vraag mij vooral af of we uberhaupt wel een scouting hebben. Waar wordt er door Twente in hemelsnaam gescout?

Er wordt niet gescout. Die Doesburg schijnt ook alweer te vertrekken. De enige die af en toe een speler gaat bekijken is Jeffrey de Visser, nou dan heb je het voor elkaar hoor ...

Geplaatst
1 minuut geleden zei Jotew:

Er wordt niet gescout. Die Doesburg schijnt ook alweer te vertrekken. De enige die af en toe een speler gaat bekijken is Jeffrey de Visser, nou dan heb je het voor elkaar hoor ...

Daar heb je het probleem dus. Weten we ook waar in geïnvesteerd moet worden

Geplaatst
Zojuist zei Thomassje123:

Daar heb je het probleem dus. Weten we ook waar in geïnvesteerd moet worden

En gelijk die achterlijke samenwerking met die paupers ontbinden. Die 'supporter' die dan een beker bier naar Sem Steijn smijt.. Daar moet je geen samenwerking mee willen hebben uberhaupt.

Ben blij dat ik nog naar Fenerbahce, United, Olyampiakos, Salzburg en Nice ben geweest want Europees voetbal gaan we dit jaar niet halen (y)

Geplaatst
1 uur geleden zei Kelvin:

Rots in de spits, hou maar op hoor!

Hadden hem veel beter in de branding kunnen zetten Hahahahaha 

Geplaatst

Bruggink ziet Verschueren als de opvolger van Steijn. Ik hoop dat deze opmerking is bedoeld als strategie om de vraagprijs voor bijv. Meerveld laag te houden.

Geplaatst

Tijd voor Football Manager spelen:

DM: Unnerstall, Tyton, El Maach, Karssies

Unnerstall heeft niet zijn beste seizoen, maar deze linie lijkt mij op dit moment de enige waar wijzigingen niet nodig zijn.

VERD: Van Rooij, Hilgers, Bruns, van Hoorenbeeck, Kuipers, M. Rots

Alders en Lagerbielke zullen terugkeren naar respectievelijk Ajax en Celtic. Alders mag van mij nog wel een jaar gehuurd worden op basis van de enkele minuten die ik hem heb gezien. Hilgers wil vertrekken en van Hoorenbeeck mag van mij ook wel vertrekken. Dus deze linie heeft echt versterking nodig. Nijstad doorschuiven vanuit de jeugd en twee ervaren CV's mogen er wel bij. Ik vrees dat Kuipers en M. Rots de strijd om de linksbackpositie mogen uitvechten. 

Opties: MacNulty (PEC), Guth (Fortuna Sittard), Mbuyamba (Volendam). Minder ervaren zou je gok kunnen wagen met Kasanwirjo (Feyenoord). Als linksback vind ik Zagre (Excelsior) wel een interessante optie)

MID: Sadilek, Kjolo, Eiting, Verschueren, Besselink, Vlap

Vlap en Sadilek zullen vertrekken. Eiting zou als back-up geen vervelende optie zijn. Verschueren is absoluut geen basismateriaal. Dus je hebt minimaal een ervaren controlerende middenvelder en een nieuwe tien nodig.

Opties: Meerveld (Willem II), De Keersmaecker (Heracles), van den Belt (Feyenoord), Proper (NEC), Namli (PEC Zwolle)

AAN: van Wolfswinkel, Lammers, van Bergen, Rots, Ltaief, Taha, Booth, Unuvar

Opties: De spitspositie is wel bezet voor komend seizoen. Van de buitenspelers heb ik geen idee wat ik van iedereen precies moet verwachten. Maar ik verwacht wel nieuwe aanwas

Opties: Richonel Margaret (RKC), Elayis Tavsan (Verona)

Maar in alle gevallen laat ik mij graag verrassen door Arnold. Graag zelfs want deze lijstjes zijn natuurlijk gevalletjes bord op schoot. Overigens zie ik ook de naam van Silvester van der Water voorbij komen. Als dat werkelijkheid wordt, dan exit Bruggink. 

bewerkt door Kelvin

Geplaatst
10 minuten geleden zei Kelvin:

Tijd voor Football Manager spelen:

DM: Unnerstall, Tyton, El Maach, Karssies

Unnerstall heeft niet zijn beste seizoen, maar deze linie lijkt mij op dit moment de enige waar wijzigingen niet nodig zijn.

VERD: Van Rooij, Hilgers, Bruns, van Hoorenbeeck, Kuipers, M. Rots

Alders en Lagerbielke zullen terugkeren naar respectievelijk Ajax en Celtic. Alders mag van mij nog wel een jaar gehuurd worden op basis van de enkele minuten die ik hem heb gezien. Hilgers wil vertrekken en van Hoorenbeeck mag van mij ook wel vertrekken. Dus deze linie heeft echt versterking nodig. Nijstad doorschuiven vanuit de jeugd en twee ervaren CV's mogen er wel bij. Ik vrees dat Kuipers en M. Rots de strijd om de linksbackpositie mogen uitvechten. 

Opties: MacNulty (PEC), Guth (Fortuna Sittard), Mbuyamba (Volendam). Minder ervaren zou je gok kunnen wagen met Kasanwirjo (Feyenoord). Als linksback vind ik Zagre (Excelsior) wel een interessante optie)

MID: Sadilek, Kjolo, Eiting, Verschueren, Besselink, Vlap

Vlap en Sadilek zullen vertrekken. Eiting zou als back-up geen vervelende optie zijn. Verschueren is absoluut geen basismateriaal. Dus je hebt minimaal een ervaren controlerende middenvelder en een nieuwe tien nodig.

Opties: Meerveld (Willem II), De Keersmaecker (Heracles), van den Belt (Feyenoord), Proper (NEC), Namli (PEC Zwolle)

AAN: van Wolfswinkel, Lammers, van Bergen, Rots, Ltaief, Taha, Booth

Opties: De spitspositie is wel bezet voor komend seizoen. Van de buitenspelers heb ik geen idee wat ik van iedereen precies moet verwachten. Maar ik verwacht wel nieuwe aanwas

Opties: Richonel Margaret (RKC), Elayis Tavsan (Verona)

Maar in alle gevallen laat ik mij graag verrassen door Arnold. Graag zelfs want deze lijstjes zijn natuurlijk gevalletjes bord op schoot. Overigens zie ik ook de naam van Silvester van der Water voorbij komen. Als dat werkelijkheid wordt, dan exit Bruggink. 

Unuvar naar jong?