Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En dan een interview geven voor de club en dit zeggen:

De afgelopen dagen heb ik een goede indruk gekregen van FC Twente. Er hangt een fijne sfeer bij de club en er zijn goede faciliteiten. Ik was al bekend met FC Twente, want anderhalf jaar geleden is er al contact geweest tussen mij en de club

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst

FC Twente #4

Hopelijk wordt dit niet net zo'n flop als de laatste Griek die ons mooie rood droeg. :r Kostas Loumpoutis. Moet nog steeds lachen als ik een foto van m voorbij zie komen.

Zal wel van Teds scoutinglijstje komen aangezien die in Cyprus heeft gezeten en vast weleens de Griekse competitie bekeek. Of wat goede contacten heeft opgedaan.

Edit: dit staat me nog t meest bij van Loumpoutis, al was dat niet in het Twente shirt :D:D

Geplaatst

Ja echt he :r Kunnen we een rechtsback én een centrale verdediger erbij zien te fixen. Beter blijft ie, heeft nog weleens last van matige periodes waarin hij niet lekker in zijn vel lijkt te zitten, maar over het algemeen toch verdedigend erg sterk.

Geplaatst
4 miljoen wordt genoemd, ik zou het doen. Moet echt wel mogelijk zijn om een vervanger te vinden

Mijn eerste gedacht over Martina was hetzelfde als RanDMC, maar vier miljoen is gewoon absurd veel geld. Dan kun je hem verkopen en wellicht Ronnie Stam terughalen (transfervrij).

Geplaatst

Wat zien de trainers in Martina, heeft hij zo'n ontwikkeling doorgemaakt?

Ken hem nog van zijn periode bij RBC, nooit verwacht dat hij het zo ver zou gaan schoppen. Mooi voor hem.

Geplaatst

VI meldt al het vertrek van Martina. 1,5 miljoen wordt genoemd.

Als Tedje nou ook even Mokthar en Ebecilio kan lozen, dan is het gewoon een held.

Geplaatst
Hopelijk wordt dit niet net zo'n flop als de laatste Griek die ons mooie rood droeg. :r Kostas Loumpoutis. Moet nog steeds lachen als ik een foto van m voorbij zie komen.

Zal wel van Teds scoutinglijstje komen aangezien die in Cyprus heeft gezeten en vast weleens de Griekse competitie bekeek. Of wat goede contacten heeft opgedaan.

Edit: dit staat me nog t meest bij van Loumpoutis, al was dat niet in het Twente shirt :D:D

Wat vind je van zijn vrouw?

2006-05-18-Gehandicaptendag07.jpg

Als 'ie er zelf maar down mee is he

Geplaatst
Vier miljoen voor Martina. Tedje _O_

Ga er maar vanuit dat t 1,5 miljoen is, lijkt me een aannemelijker bedrag. Als het daadwerkelijk 4 miljoen is verdient Tedje nu al een standbeeld.

Geplaatst

Schijnt wel een groot talent te zijn. Best prettig voor een selectie met zulke dunne spoeling als de onze

Geplaatst

Uvini wordt gehuurd van Napoli, waarbij er staat dat er een optie tot koop bedongen is. Ken hem verder niet, dus KWW, maar goed nieuws dat we er weer een verdediger bij hebben. Wellicht dat Havenaar er ook nog bij komt.

Geplaatst

Ziet er prima uit. Die Uvini overigens ex-Braziliaans international? :cab: Havenaar heb ik niet zo veel mee. Goede spits hoor, maar zie liever iemand anders.