Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Had ik je voor de wedstrijd ook al kunnen zeggen ;c

Opvallend genoeg zegt Schreuder in de telegraaf dat Breukers elke oefenwedstrijd een voldoende haalt. Dus Elano en Schreuder zijn het niet met elkaar eens.

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst
Ik ben niet de enige, veel mensen langs de kant zaten te mopperen over Breukers

Dan is het hopen dat Lachman zich snel aanpast(hij zou aanpassingsproblemen hebben met het tempo), want anders speelt Martina centrum en Breukers rechtsback bij de eerste competitie wedstrijd.

Geplaatst
Dat laatste gaat waarschijnlijk wel gebeuren. Breukers :cab:

Dan wordt Breukers echt zo de achilleshiel van de ploeg. Ik zit net ook de beelden van de oefenwedstrijd te kijken, maar ik mag toch hopen dat Marsman nu toch wordt vervangen door Stevens. Ook deze wedstrijd weer zo'n Lex Immers-actie.

bewerkt door Kelvin

Geplaatst
  • Auteur

Aan de ene kant wel vet maar blauw al die jaren mooier gevonden.

Twente heeft 2,5 miljoen over voor Sanjin Prcic aldus de Daily Mail

Geplaatst

Geen idee misschien te duur? Ze hebben gekozen voor Kusk die dan op de vleugel gaat spelen en dan Promes als 10.

Geplaatst
Geen idee misschien te duur? Ze hebben gekozen voor Kusk die dan op de vleugel gaat spelen en dan Promes als 10.

Maar dat wil toch niet zeggen dat Ziyech niet komt? Kusk zou sowieso al komen, ook wanneer Ziyech zou komen.

Geplaatst
Maar dat wil toch niet zeggen dat Ziyech niet komt? Kusk zou sowieso al komen, ook wanneer Ziyech zou komen.

Kans is zeer groot dat er niemand meer bijkomt als er niemand vertrekt. Had graag nog wel een middenvelder erbij zien komen, want daar is de spoeling, zeker nu Pipe is uitgevallen voor hoogstwaarschijnlijk lange tijd, erg dun. Ebecilio, Pipe, Tapia, en mogelijk nog een Schilder/Andersen, zijn de enige spelers die op het middenveld kunnen spelen (buiten de 10 positie om). Tapia en Andersen zijn jong en hebben nog uberhaupt geen minuten in het eerste. Ebecilio ook nog maar 20 jaar, Pipe dus waarschijnlijk een tijd eruit en Schilder komt tekort voor het middenveld van Twente. Ik ga er overigens vanuit dat Brama nog een club vindt, maar op dit moment zou ik er absoluut tevreden mee zijn als hij dat niet doet.

Geplaatst
Kans is zeer groot dat er niemand meer bijkomt als er niemand vertrekt. Had graag nog wel een middenvelder erbij zien komen, want daar is de spoeling, zeker nu Pipe is uitgevallen voor hoogstwaarschijnlijk lange tijd, erg dun. Ebecilio, Pipe, Tapia, en mogelijk nog een Schilder/Andersen, zijn de enige spelers die op het middenveld kunnen spelen (buiten de 10 positie om). Tapia en Andersen zijn jong en hebben nog uberhaupt geen minuten in het eerste. Ebecilio ook nog maar 20 jaar, Pipe dus waarschijnlijk een tijd eruit en Schilder komt tekort voor het middenveld van Twente. Ik ga er overigens vanuit dat Brama nog een club vindt, maar op dit moment zou ik er absoluut tevreden mee zijn als hij dat niet doet.

Zou mooi zijn, Brama een half seizoen de tijd om zich in de kijker te spelen en hij bewijst zijn cluppie toch nog even een dienst.

Geplaatst

Watn heerlijk shirtje is dat nieuwe uit tenue! Kijken of een aanschaf tot de mogelijkheden behoort, al helemaal als er een leuke speler in Enschede voetbalt (Brama :huhu) die dan mooi achterop kan!

Geplaatst

En hoe zit het met Tanda? Hij speelde vorig seizoen in de voorbereiding ook niet onverdienstelijk toch?

Geplaatst
Watn heerlijk shirtje is dat nieuwe uit tenue! Kijken of een aanschaf tot de mogelijkheden behoort, al helemaal als er een leuke speler in Enschede voetbalt (Brama :huhu) die dan mooi achterop kan!

Promessi, potentiele topper.

[MENTION=9781]Jeffersonn[/MENTION]; klopt, ik vind het ook wel een leuke speler om te zien, maar komt voorlopig nog wel tekort voor Twente 1. Hoop dat hij dit seizoen stappen gaat maken in Jong FCT.

Geplaatst

Volgens Tubantia, die redeneert op basis van trainingen en oefenwedstrijden, krijgt Marsman de voorkeur boven Stevens en wordt Breukers dus rechtsback.

Geplaatst

Ik vind dat ook echt een matige keeper ja, er werd toch gezegd dat die Sonny Stevens een groot talent was? Valt die gozer dan zo tegen?

Geplaatst

Met Breukers het seizoen in als rechtsback en die grabbelaars als doelmannen? Dan gaan jullie zeker niet voor de titel...

Munsterman zal wel weer instructies geven om in de vooronde van de Europa League uitgeschakeld te worden.