Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Naar mijn weten wel 1 van de betere talenten van Twente.

Hopen dat El Azzouzi bij jullie het ongelijk van Ajax bewijzen.

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst
Twente heeft dus spelers in de Beloftes die 300.000 verdienen en zelfs in de A1 loopt minimaal 1 speler die bovenmodaal verdiend. WTF....???

https://blendle.com/i/tubantia-enschede/de-griekse-connectie-van-fc-twente/bnl-ttenschede-20160121-5764706

Ja poeh schrikbarend wat er nu allemaal boven water komt drijven... Met al die waardeloze afrikaanse en griejse spelers enzo ook. Bah bah bah, blij dat de club nu een ander pad bewandelt

Geplaatst

Is het toch ook in deze situatie? Er is nog steeds geen geld want dat is naar de gemeente. Alleen salaris kwam vrij en daarvan mocht wss ook niet alles gebruikt worden. 2. bundesliga is zeker geen misselijk niveau, multifunctioneel (zowaar weer een linkspoot erbij) en kent de club.

Pas als Ziyech wordt verkocht kan Twente pas echte versterkingen binnen hengelen en die kansen worden met de minuut kleiner.

Geplaatst
Is het toch ook in deze situatie? Er is nog steeds geen geld want dat is naar de gemeente. Alleen salaris kwam vrij en daarvan mocht wss ook niet alles gebruikt worden. 2. bundesliga is zeker geen misselijk niveau, multifunctioneel (zowaar weer een linkspoot erbij) en kent de club.

Pas als Ziyech wordt verkocht kan Twente pas echte versterkingen binnen hengelen en die kansen worden met de minuut kleiner.

Nee, de situatie is inderdaad niet best. Ik doelde op het feit dat Ted van Leeuwen eerder Olaitan, Katsikas, Agyepong, Uvini en Ede allemaal buitenkansjes heeft genoemd, dus daarom zeg ik dat de uitspraak buitenkansje voor mij juist reden tot paniek is.

Geplaatst
Die Ede speelt toch wel redelijk de laatste tijd?

Van dat lijstje zijn Ede (op basis van zijn 2 recente wedstrijden) en Uvini de enige die het niveau enigszins gehaald hebben, Katsikas is direct geblesseerd uitgevallen. Agyepong en Olaitan zijn hopeloos mislukt.

Geplaatst
Nee, de situatie is inderdaad niet best. Ik doelde op het feit dat Ted van Leeuwen eerder Olaitan, Katsikas, Agyepong, Uvini en Ede allemaal buitenkansjes heeft genoemd, dus daarom zeg ik dat de uitspraak buitenkansje voor mij juist reden tot paniek is.

Ted is cult. Had voor iedere aankoop bij Vitesse een vergelijking met een topvoetballer. Yasuda de Japanse Roberto Carlos :-D

Geplaatst
Ted is cult. Had voor iedere aankoop bij Vitesse een vergelijking met een topvoetballer. Yasuda de Japanse Roberto Carlos :-D

Verstandig dat ie dat niet heeft gedaan, dat hebben we in Enschede wel gezien na de Irakese David Beckham alias Nashat Akram.

Geplaatst

Och och Akram. Die heb ik 1 wedstrijd zien spelen tegen Helmond sport. Ik denk dat een 10-jarige Van der Lely dat beter gedaan had, en ik ben geen fan van Van der Lely.

Geplaatst

Batuhan wordt genoemd bij Twente, kwalitatief gezien echt een aanwinst. Potentie misschien wel de beste spits in de Eredivisie, maar goh daarom speelt die ''maar'' bij Sivasspor. Mentaal niet allemaal op orde, feestbeest en slecht gedrag. Nieuwe competitie zou voor hem een mooie nieuwe start zijn.

Toen bij Turkije een periode aankwam van matige spitsen was alle hoop op hem gevestigd als de nieuwe top spits van het Turkse elftal maar helaas dus niet waargemaakt. Op vroege leeftijd naar topclub BJK gegaan, daar verdwaald in het uitgaansleven van Istanbul. Kon op jonge leeftijd naar United.

Geplaatst
  • Auteur

Laat me graag verrassen mocht het waar zijn :) Elke nieuwe spits is een aanwinst voor dit Twente. Ook benieuwd naar Thesker als die meespeelt dit weekend. Blijven we zo spelen als laatste weken dan moet Utrecht te verslaan zijn :)

Geplaatst

Jullie A 1.... Die kunnen er vandaag echt niks van. Was de hoop/verwachting dat daar jongens zouden doorstromen?

Geplaatst
Jullie A 1.... Die kunnen er vandaag echt niks van. Was de hoop/verwachting dat daar jongens zouden doorstromen?

Nee, sowieso hoor ik dat de huidige jeugd echt erg matig is.

Geplaatst

Toevallig gezien of Ruben de Jager meedeed? En zo ja hoe deed die het?

Geplaatst
Toevallig gezien of Ruben de Jager meedeed? En zo ja hoe deed die het?

Geen idee haha. Als je hem beschrijft wellicht...

Keeper werd er in e rust afgehaald....zo slecht was die.

Geplaatst

van der Lely laat eigenlijk perfect het verschil zien tussen FC Twente voor en FC Twente na de winterstop. Voor de winterstop werd ie vooral voorbij gelopen als rechts- of linksback. En nu komt ie een elftal met vertrouwen en geeft hij vanuit het niets een heerlijke assist op Ede (een andere speler die een metamorfose heeft ondergaan)

Geplaatst

Toch zag je Ede weer een hele wedstrijd niet he? ;c Cabral vind ik nog de mooiste verandering ondergaan, die speelt echt5 klassen beter als voor de winterstop, net als Gutierrez. Dat eerste doelpunt voor Twente afgelopen week gun ik hem dan ook. (ondanks dat hij zijn enige doelpunten in Twente dienst tegen Twente maakte, in huurbasis van Willem II ;c) Prachtige assist van van der lely overigens, en dat interview van hem vond ik ook typerend (Leuk om eens de held ipv de schlemiel te zijn). Gaat qua spel nog wel goed komen dit seizoen. Nu de organisatie nog.