Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst

Niet een erg verassende uitspraak van de rechter.

Geplaatst

Doet Satyr al een tijdje. Blijf t vreemd vinden, maar afin. Zal die frustraties wel elders vandaan hebben gehaald.

Wel spannend iig...

Geplaatst

Ongeacht de uitspraak, het circus zal blijven doorgaan. 1 van beide gaat weer in beroep en er zullen ongetwijfeld weer weken overheen gaan voordat we weten waar iedereen aan toe is..

Geplaatst

Maandag sowieso nog een uitspraak van de beroepscommissie.

edit: Ah, het stadion is op slot bij Twente en het personeel wordt ingelicht...

Geplaatst

Wat een heerlijk begin van het weekend. Ik weet niet wat mooier is, de uitspraak of de verwachting van de club dat ze ook echt gelijk zouden krijgen :mrgy:

En maar weer in beroep, tsss

Geplaatst

Triest nieuws. Ik verwacht niet dat de uitspraak van de beroepscommissie veel anders gaat opleveren, dus nu afwachten of het nog Jupiler League wordt of een definitief faillissement.

Maar dit is wel zwaar kloten!

Geplaatst

Zonde van zo'n club, maar meer dan terecht.

Geplaatst

Goh, en dan zelf fan zijn van een club die zonder het geld van één rijke man failliet was geweest afgelopen december. Doe toch eens normaal.

Benieuwd naar het beroep.

Geplaatst

De vlag gaat hier niet uit, ben er eigenlijk onverschillig over. Leg me neer bij het besluit van de machthebbende partij. Als de rechter zegt dat Twente moet degraderen dan is dat rechtmatig en ga ik ervan uit dat het terecht is. Of ik dat nou leuk of niet zo leuk vind doet er niet toe.

In dat kader vind ik dat eeuwige in beroep gaan ook triest. Je doet blijkbaar iets fout en leg je dan ook neer bij die straf. Of je het er nou mee eens bent of niet. Beetje a la Feyenoord die tegen elke schorsing in beroep gaat. Daarmee beschadig je de eigen sector.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Terechte uitspraak natuurlijk.

Geplaatst

Ik ben niet blij dat Twente gaat degraderen. Maar het is helaas terecht. Twente is cult, als je nu al zo negatief bent dat ze er niet bovenop komen, zit je waarschijnlijk fout.

Geplaatst
  • Auteur
Wat een heerlijk begin van het weekend. Ik weet niet wat mooier is, de uitspraak of de verwachting van de club dat ze ook echt gelijk zouden krijgen :mrgy:

En maar weer in beroep, tsss

Trieste man jij.

Vlag halfstok hier

Geplaatst
Trieste man jij.

Vlag halfstok hier

Trieste club. Niet in de Juup willen spelen, zelfs niet met een extra promotie regeling en behoud van tv geld.

En nu dus dood.

Goed bezig. En financieel was de Juup ook de ondergang geworden? Dan verkoop je al je dure spelers en stel je de jeugd op. Net als iedereen.