Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Trieste club. Niet in de Juup willen spelen, zelfs niet met een extra promotie regeling en behoud van tv geld.

En nu dus dood.

Goed bezig. En financieel was de Juup ook de ondergang geworden? Dan verkoop je al je dure spelers en stel je de jeugd op. Net als iedereen.

Het is nu wel duidelijk, als je nog lekker zout in de wonden wil strooien doe je dat maar in het Eredivisietopic.

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst

Het enige wat ik niet blijf snappen aan de KNVB. Je geeft in december voorwaardelijke licentie, inmiddels zeggen ze dat er in januari dingen aan het licht zijn gekomen die eigenlijk hadden betekent dat de licentie had moeten worden ingenomen.

Ze hebben van januari tot mei Twente voorgehouden dat een eredivisie-licentie mogelijk was (tijdens de zitting besproken), maar uiteindelijk zeggen ze op basis van informatie uit januari dat ze geen eredivisie-licentie verdienen. Wat ik wil zeggen is, de straf van terugzetting naar de Jupiler League was veel minder zwaar geweest als Twente er rekening mee had kunnen houden bij de besprekingen van garantstellingen en het crediteurenakkoord.

Geplaatst
Met de verkoop van Ziyech kom je al een heel eind

Noodlijdende club heeft een slechte onderhandelingspositie, zoveel kun je niet vragen. Las laatst dat Ziyech 8 miljoen moet opleveren, dan vraag ik me af hoe weinig de rest oplevert.

Geplaatst

Kut voor de supporters. Maar wel een terechte beslissing inderdaad. Hopen dat jullie snel terugkeren, Twente hoort in de Eredivisie.

Geplaatst
De algemene gedachte over Twente :whistle:

Ga jij nou maar door wat je bijna dagelijks doet. Metal luisteren en walvissen neuken. Ander gebied moet jij je niet mee bezighouden.

Geplaatst
En fan van een profclub zijn niet te vergeten (y)

Nu weten we het wel. Gedraag je even naar je leeftijd alsjeblieft

Geplaatst

Is je ex-vriendinnetje vroeger afgepakt door een Twente-supporter ofzo? Jeetjemina zeg

Noodlijdende club heeft een slechte onderhandelingspositie, zoveel kun je niet vragen. Las laatst dat Ziyech 8 miljoen moet opleveren, dan vraag ik me af hoe weinig de rest oplevert.

8 miljoen voor een aardig middenveldertje van een subtopper in de waardeloze Eredivisie is een uitstekend bedrag.

Geplaatst

Ja dus

Of hij heeft het account overgedragen aan z'n zoontje, kan ook

Geplaatst

Satyr heeft nog eerder professionele hulp nodig dan Laki joh. Op zo'n leeftijd zo triest posten. Krijg haast medelijden met je.

Geplaatst

Als dit geen provocatie is dan zijn alle voetbalbans voor niks geweest.

Geplaatst

Provocatie? Dit is toch het Twente topic? En ik plaats mijn mening over de wantoestanden van Twente. Dat niemand dat leuk vind, geen idee waarom trouwens, maakt het geen provocatie natuurlijk...

Twente zit fout, zet zichzelf enorm voor schut en ik mag daar graag op wijzen.

Geplaatst

Ach kom op zeker 12 van je 18 posts waren puur provocatie. Nog erger dan Sebas in zijn goede tijd.

Geplaatst

Was ook geen mening meer te noemen. Ene Zeus kreeg er een ban voor en die probeerde het tenminste nog enigszins goed te praten, maar dit is een wanstaltige, clowneske vertoning.