Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Waar sloeg dat spandoek van Kosovo op, weet iemand dat?

De inhoudelijke boodschap van het spandoek? Of waarom Vak P (of iig een aantal mensen) die mening hebben?

Zal wel grappig zijn om nu met een 'Enschede is Germany' spandoek te komen :huhu:

bewerkt door Sophomore

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst

De inhoudelijke boodschap van het spandoek? Of waarom Vak P (of iig een aantal mensen) die mening hebben?

Zal wel grappig zijn om nu met een 'Enschede is Germany' spandoek te komen :huhu:

Niet verrassend dat jij weer met zo'n post komt. Sneue vent!

Geplaatst

Dat laatste. Waarom komen ze daar ineens mee vraag ik mij af.

Geplaatst

Vind het wel een vooruitgang dat bezoekers van voetbalwedstrijden zich nu ook bezighouden met en interesseren voor de politieke spanningen in het oostblok.

Geplaatst

Eerder El Hamdaoui, goh wat was die Assaidi vervelend zeg tot die penal. Had vlak daarvoor ook mot met het publiek. Maher was echt grandioos :

Geplaatst

Wat een klote seizoen zeg. Je kunt niet eens meer juichen bij een 1-0 voorsprong want je weet toch 100% zeker dat het weer 1-1 wordt ;e

Geplaatst

Dat wordt in het beste geval play-offs en zelfs dan hou ik mijn hart vast met de druk die er dan opkomt. Dan moet je gewoon hopen dat je de standaardclubs die boven zichzelf uit kunnen stijgen ontloopt, zoals De Graafschap, Volendam, Go Ahead (al gaan die het niet halen).

Geplaatst

Verbeek eruit. Van Halst mag blijven zitten?

Verbeek gunde ik het nog wel maar laat ze nu maar degraderen. Wat een zooitje daar.

Geplaatst

Laat Twente inderdaad maar lekker een seizoen een niveautje lager voetballen. Mogen ze weer gezellig op bezoek bij ons in Deventer. Of wij moeten doorgaan met de houdini act waarmee we begonnen zijn.

Geplaatst

Lekker voor Verbeek dat hij eruit ligt. Kwal van een vent. Hoop nog steeds dat ze degraderen.

Geplaatst

Ik neem aan dat van Halst er nog achteraan gaat, maar als je organisatie zo gigantisch naar de kloten is, dan is degradatie uiteindelijk terecht.

Bij het ontslag van Hake is het al misgegaan. Op dat moment dacht van Halst nog dat we een potentiele subtopper waren. Hake won 2 van zijn 3 thuiswedstrijden dit seizoen, Verbeek komt niet verder dan vier gelijke spelen in 7 wedstrijden.

Geplaatst

Verbeek eruit is de redding voor Twente. Blijven er in. Het wonder van Enschede!

bewerkt door cimbomcu