Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei Thierryvane:

Dat broodje beenham is toch wel bucketlist materiaal hoor.

In dat geval; heb je nog kaarten over? @Tim' Zoek nog een club om te supporten.

;c;c;c

(geintje natuurlijk hé voordat iedereen weer over me heen valt want “successupporter”)

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 108,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dan kan er weer een generatie kinderen niet begrijpen of Vennegoor of Hesselink nou in de basis staat.

• Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.   blij

• Ik zie net dat deze jongen in de jeugd van Twente zit: https://www.transfermarkt.nl/lucas-vennegoor-of-hesselink/profil/spieler/997646   Zoontje van. Spits van 1m88 op zijn 16de.  

Geplaatst
3 uur geleden zei Tim':

Vanavond ga ik voor het eerst naar de Grolsch Veste. Mooie verhalen over gehoord, dus ik ben benieuwd. Naar het voetbal, maar ook het befaamde broodje beenham natuurlijk.

Welk vak zit je? Broodje Beenham is heerlijk inderdaad

bewerkt door Jotew

Geplaatst
12 minuten geleden zei Jotew:

Welk vak zit je? Broodje Beenham is heerlijk inderdaad

Ik heb geen flauw idee. Iemand die hij via werk kent heeft ons meegevraagd.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Tim':

Ik heb geen flauw idee. Iemand die hij via werk kent heeft ons meegevraagd.

Mocht je in de buurt van 307 zitten, let me know. Veel plezier!

Geplaatst
6 minuten geleden zei Jotew:

Thanks! Heb er zin in :)

Geplaatst
6 uur geleden zei Jotew:

Vak 302 hierzo 😁

Geplaatst
1 uur geleden zei Kelvin:

Wakker worden, @Tim'

Hahaha dat was wel nodig na die tweede helft, goede goden wat een wedstrijd. Hoogtepunt van de dag: het broodje beenham :D

Geplaatst
Op 24-9-2023 om 19:42 zei MetalMichael:

Zullen wel meer voetballers zijn geweest die de Klassieker hebben zitten kijken.

Ik doelde meer op het feit dat het voor afleiding kon zorgen gezien de situatie rond zijn vader en dat blijkt nu ook. Het was geen toeval dat ie zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. 

Screenshot_20230930-091326_Chrome.thumb.jpg.4f4b553ca93129fe563be74b84792921.jpg

bewerkt door Kelvin

Geplaatst
46 minuten geleden zei Kelvin:

Ik doelde meer op het feit dat het voor afleiding kon zorgen gezien de situatie rond zijn vader en dat blijkt nu ook. Het was geen toeval dat ie zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. 

Screenshot_20230930-091326_Chrome.thumb.jpg.4f4b553ca93129fe563be74b84792921.jpg

Tsja, een aanname om te stellen dat het kijken naar de klassieker zorgde voor zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. Correlatie / causaliteit? Had hij beter gespeeld als hij de wedstrijd niet gekeken had? Had hij beter gespeeld als zijn vader niet onder druk had gestaan? Of was dit gewoon een van die wedstrijden dat het een keer niet loopt in een seizoen?

1

Geplaatst

Als we slechte wedstrijden nu ook gaan winnen kan het wel eens een mooi seizoen worden haha

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
4 uur geleden zei Jotew:

Noppert ;e

Tot zover mijn samenvatting van de wedstrijd. Bier was wel lekker overigens.

Beenham ook weer :D 

Geplaatst

Was wel even billenknijpen zeg, en wat was de arbitrage aan het doen? Met name de assistent aan de kant van de dug-out heeft niet 1x een goede beslissing genomen:cab: (zowel voor Twente als voor Feyenoord ging hij de mist in)

Geplaatst

"We hebben samen afgesproken om niet uit te spreken wat onze ambitie of doel is" - Mees Hilgers

Zeg gewoon dat je als ambitie Champions League voetbal hebt, of dat realistisch is, is een tweede. 

Geplaatst
21 uur geleden zei joostmakaay:

"We hebben samen afgesproken om niet uit te spreken wat onze ambitie of doel is" - Mees Hilgers

Zeg gewoon dat je als ambitie Champions League voetbal hebt, of dat realistisch is, is een tweede. 

Oja, en als Hilgers zou zeggen onze ambitie is Champions League, kan vervolgens de rest van Nederland weer roepen "hoe arrogant die tukkers wel niet zijn" of "realiteitsbesef is daar in duitsland ver te zoeken".

Geplaatst
8 minuten geleden zei Jotew:

Oja, en als Hilgers zou zeggen onze ambitie is Champions League, kan vervolgens de rest van Nederland weer roepen "hoe arrogant die tukkers wel niet zijn" of "realiteitsbesef is daar in duitsland ver te zoeken".

Ik zou het niet arrogant vinden dat je ambitie als FC Twente zijnde Champions League is, ook aangezien je hebt laten blijken dat je je kunt meten met je directe concurrenten (AZ en Feyenoord).

Geplaatst
3 minuten geleden zei joostmakaay:

Ik zou het niet arrogant vinden dat je ambitie als FC Twente zijnde Champions League is, ook aangezien je hebt laten blijken dat je je kunt meten met je directe concurrenten (AZ en Feyenoord).

Tsja wanneer kun je je daar mee meten als je daarvoor 1-1 speelt tegen knakenteam Heracles en 1-1 speelt tegen Utrecht dat onderaan staat.. Ik vind dat sommige Twente supporters wel een beetje pas op de plaats mogen maken en blij moeten zijn met plek 6 t/m 4. We spelen nog altijd met Daan fcking Rots, een Van Bergen die het nergens heeft laten zien, met Vlap op linksbuiten. Moet het allemaal nog maar zien dit seizoen.

Geplaatst
27 minuten geleden zei Jotew:

Tsja wanneer kun je je daar mee meten als je daarvoor 1-1 speelt tegen knakenteam Heracles en 1-1 speelt tegen Utrecht dat onderaan staat.. Ik vind dat sommige Twente supporters wel een beetje pas op de plaats mogen maken en blij moeten zijn met plek 6 t/m 4. We spelen nog altijd met Daan fcking Rots, een Van Bergen die het nergens heeft laten zien, met Vlap op linksbuiten. Moet het allemaal nog maar zien dit seizoen.

Inderdaad. Puur op basis van kwaliteit vleugelspelers had ik eerlijk gezegd niet eens meer dan een 6e plaats verwacht vooraf het seizoen, met een negatieve uitschieter naar de middenmoot. Gelukkig zijn een aantal zaken in de selectie (defensie, keeper, groepsbinding, trainer) erg goed op orde 

Geplaatst
24 minuten geleden zei RanDMC:

Inderdaad. Puur op basis van kwaliteit vleugelspelers had ik eerlijk gezegd niet eens meer dan een 6e plaats verwacht vooraf het seizoen, met een negatieve uitschieter naar de middenmoot. Gelukkig zijn een aantal zaken in de selectie (defensie, keeper, groepsbinding, trainer) erg goed op orde 

Dat laatste verbloemd inderdaad een hoop. Vanavond helaas vanwege een griepje niet in het stadion. Mocht jij er wel heen gaan: hou de punten even in de Veste!