Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Wanneer zal die uitkomen? Ben echt benieuwd wat ze er allemaal bij gaan doen en wat ze weg laten.

zie hier 31-10 staan!

ik hoop dat je direct een deel van je schulden af kan betalen als het op je balans staat.. ipv 40k per maand tot 2020..

Geplaatst
  • Auteur

Nou avontuur tegen Chelsea was geen succes, thuis 4-3 gewonnen (0-3 achter bij rust) en uit 2-0 verloren ( [MENTION=26806]Journey[/MENTION]; ). Dan maar in ieder geval ervoor zorgen dat ik m'n derde kampioenschap op rij pak. :)

Geplaatst

Europees voetbal zit er zeker in (Seizoen 5) misschien zelfs wel CL, in de FA Cup moeten we thuis Wolverhampton afhandelen en dan wacht in de halve finale Sheffield United:checkit:

Geplaatst

Met PEC Zwolle de JC-Schaal van Ajax gewonnen. Kent er iemand nog goede spelers voor PEC Zwolle?

Geplaatst
Met PEC Zwolle de JC-Schaal van Ajax gewonnen. Kent er iemand nog goede spelers voor PEC Zwolle?

vankan?

Geplaatst
Wanneer zal die uitkomen? Ben echt benieuwd wat ze er allemaal bij gaan doen en wat ze weg laten.

November komt ie uit en in oktober de details ;)

Geplaatst

Ben met Everton nog op zoek naar een spits, Linksbuiten en centrale verdedigers? Hoe goedkoper hoe beter.

Geplaatst

In het derde seizoen met Feyenoord geweldige successen beleefd. De JC Schaal tegen AZ met 1-3 gewonnen, de beker in de finale tegen PSV met 2-1 en in de Eredivisie een heel seizoen lang gedomineerd. Op Europees niveau eerst in de CL derde geworden in een groep met Napoli, Barcelona en Schalke, om nadien de Europa League te winnen in een bloedstollende finale tegen Real Madrid!

[spoiler=Eredivisie]295egm1.png

[spoiler=Europa League finale]2ducahh.png

[spoiler=JC Schaal]fvcvv9.png

[spoiler=KNVB Beker]289hnc.png

Heb ook besloten dat het genoeg is geweest met Feyenoord, tijd voor een nieuwe uitdaging hogerop.

Geplaatst
Ben met Everton nog op zoek naar een spits, Linksbuiten en centrale verdedigers? Hoe goedkoper hoe beter.

Jack Tuyp, De Sa, Kees Luijckx

Nu even serieus, ehmm Batshuayi ? tenzij je speelt met de nieuwe update,anders miss Vietto, of die andere ..

Linksbuiten zou ik nu even niet weten en een CV Balanta!

Geplaatst

Goede opties! Alleen als spits zoek ik meer een krachtige Targetman. Dus daar ga ik nog even verder naar op zoek. Mochten mensen nog tips hebben laat het me weten.

Geplaatst

Wat heb ik zin in FM 2015 dan. Hopen dat ze er iets nieuws in gooien. Online toernooien zouden ook wel leuk zijn en dat je dan een prijs of dergelijke kan winnen.

Geplaatst
Goede opties! Alleen als spits zoek ik meer een krachtige Targetman. Dus daar ga ik nog even verder naar op zoek. Mochten mensen nog tips hebben laat het me weten.

batshuayi is volgens mij een kracht patser, ademilson of barbosa dan?

4e geworden met Porsmouth dus we gaan CL in !

Geplaatst
  • Auteur

Andreas Cornelius, Ishak Belfodil, Franco di Santo, Bruno Petkovic, Simon Makienok (dit is een reus) en Alberto Cerri al staat hij er niet meteen.

Geplaatst
[MENTION=1105]mhwk[/MENTION]; Strikerless?

Ja ,met die newgen strikerless tactiek :)

Geplaatst

Duurt heel erg lang voordat ik eindelijk eens mijn jeugdcomplex kan verbeteren, is nog steeds niet genoeg geld volgens het bestuur dus dan toch nog maar weer wachten. Mijn aankopen zijn overigens niet helemaal succesvol. Barakzai, Vermeer, Vink en Stockentree doen het redelijk, maar de rest wordt je niet heel vrolijk van. Verder maken de jongens die er al waren gewoon het verschil zoals een Vankan, Briels, Vets, Kis, Arbaoui, Kaya en Dengering. Er is er één die echt door de mand zakt en dat is Roel Janssen, die man die veroorzaakt strafschop na strafschop niet normaal.

Overigens, na 30 wedstrijden staan we op een keurige 5e plek. 4 punten achter op nummer 4 en 5 op nummer 3. Misschien is top 3 nog haalbaar, maar kan ook zo nog eens afzakken naar plek 7. Sta ook nog in de halve finale van de KNVB Beker.

Geplaatst

[MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; gewoon Kolder kopen met Everton ;) Verder weet ik het niet, speel bijna nooit met grote clubs en als ik dat wel doe (een keertje Ajax ofzo) dan koop ik bijna niemand.