Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Vannacht even een seizoentje met Feyenoord er doorheen geknald :D Ghehe, jammer joh FC Twente :D

53e46822d1dba-1.png

53e4682cf041f-2.png

Bij de blauwe pijl moest ik tegen FC Twente en die wonnen we met 1-0 :D :D :D

53e70771a9edd-Naamloos.png

Welkom toekomstige baas :D :D :D

En dat is nummer twee ;c

53e70f1506864-Naamloos.png

Wel grappig dat ik in die twee seizoenen bijna identieke cijfers heb :D

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Okay, we verliezen per maand een kleine 7 miljoen... Met zoveel geld op de bank viel het amper op, maar nu we dik in de schulden zitten is het natuurlijk een probleem. Normaal gesproken kon ik tijdens de transfer windows de verliezen over het hele seizoen makkelijk rechtzetten, maar ik moet nu nog een kleine 250 miljoen goed zien te maken tijdens de zomerperiode.

Geplaatst

Zuur! Ik vind overigens de informatievoorziening van FM zelf (afgaand op de screen) wel vaag. Achter turnover staat een omzet van 2 miljard. Als je vervolgens alle uitgaven en dergelijke bekijkt zou je dik over moeten houden. Maar vervolgens staat er als profit/loss ineens 2 miljard verlies. Terwijl je die verder nergens als kostenpost ziet staan.

Ik snap dat die voorzitter de aankoop als schuld op de club heeft afgewenteld, maar je zou dan toch verwachten dat FM dat dan ook weergeeft bij het kopje uitgaven :-D

Geplaatst

Ook aan het begin van seizoen 3 met Feyenoord is het weer creatief winkelen met minimaal budget ;c Fernando (FC Porto aan het begin, nu bij Manchester United) gehuurd als VMC (derde seizoen op rij dat ik een VMC huur :P) en Assaidi gehuurd als AMR :D

Geplaatst

Dan komt er binnenkort toch ook het moment dat je punten in mindering krijgt? [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION];

Geplaatst
Dan komt er binnenkort toch ook het moment dat je punten in mindering krijgt? [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION];

Dat zou prima kunnen... Ik moet aan het einde van het seizoen nog een hoop centjes binnenhalen.

Geplaatst

Opvolger van Pelle voor het schandalige bedrag van 1 miljoen euro uit de VS opgehaald :D

53e734414cad4-2.png

Oh, en Ruudje Vormer ( [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]) _O_

53e73445c0d55-Naamloos.png

Geplaatst
Opvolger van Pelle voor het schandalige bedrag van 1 miljoen euro uit de VS opgehaald :D

53e734414cad4-2.png

Alleen we heel ander type dan Pelle, voor 1 miljoen kun je er weinig risico mee lopen.

Geplaatst
Alleen we heel ander type dan Pelle, voor 1 miljoen kun je er weinig risico mee lopen.
Klopt, maar na 3 wedstrijden loopt hij netjes 1 op 1 :D
Geplaatst

Ik haat m'n voorzitter dat hij me deze spelers laat verkopen... :moop:

7a0cf50fcbcfe27299871b52cbe99183.png

e7c27f803c70a84ebe49a9cf36e227bc.png

451bb3801c27ad4586ed3c49199aa45f.png

f74aa4ee4e71a63208b65ec28bba3c0c.png

Het schuldenprobleem is wel grotendeels opgelost zo.

bewerkt door Nom de Guerre

Geplaatst

117 miljoen, damn. Hoe was precies de constructie?

Ik krijg nu ook al boden van 50 miljoen op Vilhena... Never nooit niet dat hij mag vertrekken.

Geplaatst

Ach, je hebt hem verkocht op zijn hoogtepunt. Hij zou binnenkort toch alleen maar over zijn top heen zijn, nu heb je nog goed kunnen cashen :)

Geplaatst
117 miljoen, damn. Hoe was precies de constructie?

Ik krijg nu ook al boden van 50 miljoen op Vilhena... Never nooit niet dat hij mag vertrekken.

Een deel direct, een deel in installments. Ik heb de centen hard nodig :(

Geplaatst
Ach, je hebt hem verkocht op zijn hoogtepunt. Hij zou binnenkort toch alleen maar over zijn top heen zijn, nu heb je nog goed kunnen cashen :)

Ja, maar het zijn allebei wereldtoppers en hun vervangers zijn dat (nog) niet :moop:

Geplaatst

Vuud _O_

Geplaatst
Vuud _O_
Legt er net gewoon weer eentje in het netje tegen Real Madrid hoor (h)

EDIT: 2-3 maanden er uit met een blessure :(

Geplaatst

:moop: Mijn grootse talent op de amc heeft ruzie met Clasie dus wil die vertrekken .

Geplaatst
Ergens in de toekomst lijkt het weer mis te gaan...

4445c791717167dabbb43fbf0fe431f6.png

Damned if I know what's wrong.

Is het niet gewoon een mega bug? ;e Misschien omdat je al zover in de game bent dat er dan dit soort vaagheden kunnen ontstaan..

Geplaatst
Is het niet gewoon een mega bug? ;e Misschien omdat je al zover in de game bent dat er dan dit soort vaagheden kunnen ontstaan..

Kan best, maar als het weer gebeurt, dan stop ik met spelen.

Geplaatst

In de Championship ben ik niets meer dan een subtopper, moet m'n best doen om promotieplayoffs te halen, maar ik kan wel dit.....

rssz8l.png