Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Haha lekker toch? Haal je toch wat centen mee binnen, 200k per gewonnen wedstrijd toch? Lijkt me best lekker voor Carlisle.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Haha lekker toch? Haal je toch wat centen mee binnen, 200k per gewonnen wedstrijd toch? Lijkt me best lekker voor Carlisle.

Ja, mag zeker niet klagen. Gelijk een beetje budget erbij in de winter, heb nu Fernando Torres gratis aan kunnen trekken, heb ik eindelijk weer 3 spitsen. Speel er met twee, maar heb regelmatig al een middenvelder als afmaker moeten gebruiken of een centrumverdediger als targetman.

Geplaatst

Pelle verkocht, was niet om te trainen naar AMC en gezien zijn dikke salaris mocht bij met zn Ferrari richting Duitsland. Ipv hem nu Gauld en Propper aangetrokken.

Geplaatst

Weer mijn game met Fortuna opgepakt, door in de groepsfase van de Europa League, dus heerlijke financiële opsteker.

Geloot tegen Valencia, mocht ik dat winnen moeten we tegen Galatasaray of Olympiakos.

bewerkt door JordiAFCA1

Geplaatst
Bedoel je in de editor?

Nee ik heb dat gedownload en moet dat vermoedelijk in een mapje steken maar weet niet in de welke en weet ook niet hoe ik die spelersfilter kan bekijken

Geplaatst
Weer mijn game met Fortuna opgepakt, door in de groepsfase van de Europa League, dus heerlijke financiële opsteker.

Geloot tegen Valencia, mocht ik dat winnen moeten we tegen Galatasaray of Olympiakos.

Heel goeie resultaten! Steeds met de strikerless gespeeld? Ook tegen de veel sterkere teams?

Geplaatst
Nee ik heb dat gedownload en moet dat vermoedelijk in een mapje steken maar weet niet in de welke en weet ook niet hoe ik die spelersfilter kan bekijken

Dat hoeft niet in een mapje start het gewoon op in steam.

Geplaatst

Pfff.. wordt doodgegooid met aanbiedingen nu.. Bologna, Cesena, Las Palmas, Rangers, Utrecht, AZ, Ipswich, Crystal Palace, Lille, Bastia en Auxerre allemaal afgewezen. Nu Sassuolo, twijfel ik een beetje, maar denk toch dat ik niet ga. Sta op het punt om me voor de playoffs te plaatsen met Carlisle voor promotie naar PL.

Geplaatst

Monaco joh :-D Willen 5 miljoen betalen voor een speler met een aflopend contract.

Geplaatst
Pfff.. wordt doodgegooid met aanbiedingen nu.. Bologna, Cesena, Las Palmas, Rangers, Utrecht, AZ, Ipswich, Crystal Palace, Lille, Bastia en Auxerre allemaal afgewezen. Nu Sassuolo, twijfel ik een beetje, maar denk toch dat ik niet ga. Sta op het punt om me voor de playoffs te plaatsen met Carlisle voor promotie naar PL.

Blijven! :)

Geplaatst

Weten jullie dat er een club is die momenteel uitkomt in de 3.Bundesliga, die vroeger Europees heeft gespeeld?

Geplaatst
Weten jullie dat er een club is die momenteel uitkomt in de 3.Bundesliga, die vroeger Europees heeft gespeeld?

Duisburg en dresden.

bewerkt door lennard95

Geplaatst

Je bedoelt Dresden? Of Hansa Rostock? Die hebben allebei Europees gespeeld. Arminia Bielefeld volgens mij ook.

Geplaatst

Bedankt voor de snelle antwoorden, [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; en [MENTION=28281]lennard95[/MENTION];. Ben namelijk op zoek naar een uitdaging in de lagere klasse van Duitsland, en natuurlijk liefst met een club met wat historie :)

Geplaatst

Ongelofelijk maar waar, ik ben door, thuis 1-1 gespeeld tegen Valencia. Uit gewoon gewonnen met 1-2, wat een prestatie is dat hè! Ben zeer benieuwd wat ik nu tegen Galatasaray kan doen bij de laatste 16.

Geplaatst

Een aantal opvallende deelnemers aan het wk in 2018 Bahrein , Qatar, Guinee, Marokko en Israel.

Zelf zit ik met : Amerika , Marokko en Spanje ingedeeld.

Geplaatst

Over 2 wedstrijden met 3-5 verloren van Galatasaray, helaas. Wel verdiend verloren hoor. Nu volle bak richten op halve finale beker en proberen bij de top 6 te eindigen.

Geplaatst
  • Auteur

Lekker blijven, nu je zo ver bent gekomen zou het zonde zijn om niet die laatste stap naar de absolute top te maken met Carlisle. :<

Over 2 wedstrijden met 3-5 verloren van Galatasaray, helaas. Wel verdiend verloren hoor. Nu volle bak richten op halve finale beker en proberen bij de top 6 te eindigen.

Alsnog knap resultaat natuurlijk, hopelijk kan je je voor volgend seizoen weer plaatsen voor Europees voetbal. :)