Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Weet niet of het mogelijk is, heb enorm veel blessures. Gulpen, Vink, Vankan en Kovacevic zijn geblesseerd. Die zijn enorm belangrijk voor me, maar kunnen nauwelijks meer mee doen dit seizoen.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ai, dat is narigheid inderdaad ja. Maar niks aan te doen, hopen dat hun vervangers kunnen verrassen.

Geplaatst

PSV draait lekker mee, hier staan ze ook al voor het 2e jaar op rij bovenaan, dat PSV. Tikken mij net in de halve finale van de KNVB Beker ook echt helemaal van de mat af, 4-2 verloren.

Geplaatst
  • Auteur

Is dat met een Data Update? Daarin scoort Luuk de Jong minstens 30 goals per seizoen bij een game van mij, die kerel is wat te goed voor de Eredivisie in FM hehe.

Geplaatst
Is dat met een Data Update? Daarin scoort Luuk de Jong minstens 30 goals per seizoen bij een game van mij, die kerel is wat te goed voor de Eredivisie in FM hehe.
Nope, gebruik geen Data Update. Mocht je het aan mij vragen ghehe
Geplaatst
  • Auteur

Ik vroeg het aan jullie allebei eigenlijk hehe.

Wel knappe resultaten trouwens, moet je het van je tactiek hebben of ben je een slimme inkoper?

Geplaatst

Vooral tactiek, verder ben ik voorzichtig met spelers halen. Elk jaar weer spelers huren voor een jaartje. Heb ook hele smalle selectie van 22 man waarvan 4 spelers van onder de 18 :P Heb ook wel geluk dat ik redelijk blessurevrij blijf :D Verder doe ik vaak als ik weet dat ik een kansloze loting in Europa heb gewoon lekker die wedstrijden laten voor wat het is en met een B-team spelen zodat ik me volledig kan richten op de competitie :D

bewerkt door ForzaUtreg

Geplaatst

Ik snap niet waarom ik hem niet aan het scoren krijg :(

2b3605.png

Geplaatst
Lekker blijven, nu je zo ver bent gekomen zou het zonde zijn om niet die laatste stap naar de absolute top te maken met Carlisle. :<

Blijven! :)

Ben gebleven, playoffs gewonnen :D

Binnenkort een paar uurtjes puzzelen om een enigszins PL-waardig team te maken..

Geplaatst

Hoppaa, kampioenen!

9te29w.png

Clasie vraagt gelijk een transfer aan omdat ik mn belofte om dit jaar kampioen te worden niet ben nagekomen. Huilen hoor. :cab:

Geplaatst

Haha, ik speel wel met die Data Update [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; en meneer de Jong heeft er alweer 29 inliggen na 31 wedstrijden. Hier scoort hij ook echt aan de lopende band, niet normaal.

Echt schandalig, heb nu al 2 hele zieke off-days gekend. 4-2 verloren van PSV, wat ook gewoon 10-2 had kunnen zijn en nu gaan we er uit met 6-2 af tegen FC Twente.

bewerkt door JordiAFCA1

Geplaatst
Over effectiviteit gesproken:

ww0jua.png

:whistle: :mrgy:

Jezus, heerlijke overwinning :thumb:

Geplaatst

6e geworden met Fortuna in het 3e seizoen (2e seizoen Eredivisie), helaas daarna tegen Feyenoord verloren over 2 wedstrijden en dus geen Europees voetbal aankomend jaar in Sittard. Misschien ook wel weer gunstig, minder wedstrijden en dus kunnen we ons vol focussen op de competitie en de beker.

Geplaatst

ik wil wel eens werkloos beginnen! heb het topic van de Journeyman Challenge doorgelezen, maar het is me toch niet helemaal duidelijk hoe ik met de laagste reputatie kan beginnen en welke competities ik best selecteer. :p

iemand tips?

Geplaatst

Julien de Sart transfervrij aangetrokken met Fortuna, wordt in de media gezien als een fantastische aankoop voor het kleine Fortuna. Verder Ferhat Kaya verkocht voor 1.7 miljoen. Was een prima keeper, maar heb met Alain Cornelissen een prima vervanger voor hem. Kevin Kis is voor 500k vertrokken, heb voor hem al een goede vervanger klaar staan en hij was 25 jaar, dus tijd om hem te verkopen. Verder gaat het heerlijk in de voorbereiding (5-3 winst tegen Anderlecht, 11-0 tegen DBS, 3-1 tegen FC Eindhoven).

Doelstelling voor dit seizoen is een keer goed starten en dan hopelijk aanspraak maken op Europees voetbal.

Geplaatst

na een kut weekendje vol met drama.. maar is rustig worden door FM, dus verder gaan met Portsmouth!

Geplaatst

Erg succesvol eerste seizoen met Feyenoord.

Nu eens kijken hoe ik het team ga versterken.

28kj7s9.png

rwmljr.png

30a5b44.png

Edit: Nelom is opgenomen in de WK selectie en heeft zijn debuut gemaakt in Oranje. Moet niet gekker worden.

bewerkt door Klap00r

Geplaatst

Iets nieuws voor FM 2015?

10382411_10152285219602616_1149201664385903320_o.jpg

10608354_10152285219607616_3204382375372981133_o.jpg

Stond iets op hun facebook.