Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heerenveen game opgepakt waar ik inmiddels in 2020 ben.

Spannende slot, sta bovenaan met 1 punt boven PSV en nog 3 wedstrijden waarvan 2 uit en gelukkig 1 thuis tegen juist PSV. Ook in de finale van de beker tegen Cambuur en kwartfinale CL tegen Liverpool eerste wedstrijd 0-0 thuis dus CL lig ik er uit waarschijnlijk.

Ook zo het EK 2020 met NL.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Goh op Anfield 2-0 achter tegen Liverpool en kopt mijn grote centrale verdediger er 2 in met 2 corners en eindstand 2-2 :< Halve finale nu.

Geplaatst
[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; ik heb je in-game newgen ontdekt :)

a740c33e4439b82d86db472bf46e2883.png

:mrgy:

Geplaatst

Seizoen 2019/2020 hopen op eindelijk de titel met Portsmouth, na 2x de 4e plaats en 1x de 14 , staan we na 12 wedstrijden bovenaan!, in de voorrondes CL uitgeschakeld door Juventus.

In de EL makkelijk door!

Geplaatst

Pff twijfels. Na een half jaar Liverpool (in 2024) biedt Bayern Munchen mij in de winterstop een contract aan. Transferbudget van 231 euro en staan momenteel 14e in de competitie :cab:

Geplaatst
Ik ken het.. Die gozer pakt meer gele kaarten dan dat 'ie wedstrijden speelt.

In 2019-2020 wel zo'n beetje de beste linksback in de game en een waarde van 38M. Die kaarten neem ik dan maar op de koop toe ;e

Geplaatst
In 2019-2020 wel zo'n beetje de beste linksback in de game en een waarde van 38M. Die kaarten neem ik dan maar op de koop toe ;e

Ik heb die vent ook bij Watford. Gelijk in het begin gehaald voor 6 miljoen.

Geplaatst
Heerenveen game opgepakt waar ik inmiddels in 2020 ben.

Spannende slot, sta bovenaan met 1 punt boven PSV en nog 3 wedstrijden waarvan 2 uit en gelukkig 1 thuis tegen juist PSV. Ook in de finale van de beker tegen Cambuur en kwartfinale CL tegen Liverpool eerste wedstrijd 0-0 thuis dus CL lig ik er uit waarschijnlijk.

Ook zo het EK 2020 met NL.

Goh op Anfield 2-0 achter tegen Liverpool en kopt mijn grote centrale verdediger er 2 in met 2 corners en eindstand 2-2 :< Halve finale nu.

Nou seizoen klaar en wat een heerlijk seizoen gedraaid :<:<

15ea7x0.png

2j332v5.png

23r9tfp.png

Cl was helemaal top, in een poule met Chelsea en Benfica 1ste geworden, Napoli, Liverpool, Juventus en Bayern verslagen daarna :<

Het mooie is ook nog eens met aanvallend voetbal :< 4-3-3, mentaliteit op aanvallen, backs AVV etc :P

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst
Nou seizoen klaar en wat een heerlijk seizoen gedraaid :<:<

15ea7x0.png

2j332v5.png

23r9tfp.png

Cl was helemaal top, in een poule met Chelsea en Benfica 1ste geworden, Napoli, Liverpool, Juventus en Bayern verslagen daarna :<

lol wat eagles geplaatst voor el o.O

Geplaatst

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION] Hoe zit dat precies met die EL plekken ? Cambuur heeft hem voor de finaleplaats in de beker, maar Feyenoord & GAE ? Soms playoffs geweest tussen 4 ploegen voor 2 plaatsen ? :cab:

Geplaatst
[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION] Hoe zit dat precies met die EL plekken ? Cambuur heeft hem voor de finaleplaats in de beker, maar Feyenoord & GAE ? Soms playoffs geweest tussen 4 ploegen voor 2 plaatsen ? :cab:

GAE won de 1ste ronde van Vitesse en kwam in de finale van de play-offs tegen Feyenoord die wonnen ze ook maar Feyenoord heeft ook een EL plek :cab: Geen idee hoe dat kan eigenlijk

Geplaatst
GAE won de 1ste ronde van Vitesse en kwam in de finale van de play-offs tegen Feyenoord die wonnen ze ook maar Feyenoord heeft ook een EL plek :cab: Geen idee hoe dat kan eigenlijk

Omdat ze doordat ze de play-offs wonnen eigenlijk 2 tickets hadden, daardoor is er dus 1 naar Feyenoord gegaan.

Geplaatst

Komt waarschijnlijk omdat je meer tickets heb voor Europees voetbal, 4 CL tickets, en 3 EL, misschien dat het playoff systeem dan niet meer goed werkt of zoiets

Geplaatst

hoe zie je nu eigenlijk dat je favoriet bent of underdog ?

ik ben van plan om een tactiek hier veder op te maken, maar ben het totaal vergeten waar ik het kan bekijken :3

Geplaatst
Komt waarschijnlijk omdat je meer tickets heb voor Europees voetbal, 4 CL tickets, en 3 EL, misschien dat het playoff systeem dan niet meer goed werkt of zoiets

Dat lijkt mij ook het meest logische.

Geplaatst

Druk bezig met een tactiek (proberen) te ontwikkelen, lijk je eindelijk ergens te komen, crasht je game....

Weg zin

Geplaatst

Extra plek voor Nederland op basis voor het Fair Play klassenment?

Geplaatst

Hm, dat zou kunnen. Dan is het alleen de vraag of het in voorgaande jaren ook zo was, al denk ik niet dat je toen ook al zoveel plekken had.

Geplaatst

Wat een paar heerlijke transfers zeg met Mechelen na het eerste seizoen :< Ook nog voor 14M verkocht.

X6J8ckB.png

Geplaatst
Wat een paar heerlijke transfers zeg met Mechelen na het eerste seizoen :< Ook nog voor 14M verkocht.

X6J8ckB.png

Andrija Zivkovic _O_ Tariq _O_