Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De dag is helaas gekomen dat ik Danilo moet verkopen wel 13 miljoen winst gemaakt :)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hou wou weg en ik wou hem weg hebben (teveel middenvelders) maar ach wel veel plezier aan hem gehad.

Geplaatst

Voornaamste reden dat ik geen carrière meer start in Nederland met FM14 :( Hoop zo erg dat SI dit oplost voor FM15.

Geplaatst
Voornaamste reden dat ik geen carrière meer start in Nederland met FM14 :( Hoop zo erg dat SI dit oplost voor FM15.

Tsja. Ene game heb ik er nooit last van en zo ineens wel weer. Vaag gedoe. Moet inderdaad opgelost worden.

Aanpassen met ingame editor joh [MENTION=18428]Raymon.[/MENTION]; De FM politie ziet het niet als cheaten zou ik zeggen

Ingame editor? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, je bedoelt dus geen FMRTE?

Geplaatst

Ingame editor? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, je bedoelt dus geen FMRTE?

Kun je voor vier euro kopen in de steam store.

Heb 'em al sinds ik FM heb, ooit een speler transfervrij mee overgenomen die IRL naar mijn club kwam maar in FM niet wilde komen en het stadion van een concurrent mee aangepast omdat die IRL aan het uitbreiden zijn.

Daarna kun je bij 'instellingen' de editor verbergen, zodat je ook niet in de verleiding komt om ff wat aan te passen in de toekomst

Geplaatst

Dat laatste is wel ideaal eigenlijk. Krijg ook weer zin om die game op te pakken. Wat was die lekker zeg. Al moet ik dan wel een half seizoen overspelen omdat ik de dag van de finale niet meer kan laden zonder crashdump.

Geplaatst
fc3198c507366b9c7c0d5c19f5e4711a.png

Op één na beste CB :(

Ook al op leeftijd? Mijn ervaring is dat spelers van een jaar of 29 of ouder dergelijk lange blessures niet meer te boven komen. De stats dalen door de blessure en het fysiek door ouderdom :(

Geplaatst
Zivkovic net verhuurt omdat hij niet genoeg aan spelen toekomt bij ajax... wat denk je? vaste stand-in bij Arsenal in plaats van belangrijke basisspeler bij een aantal bundesliga of serie a ploegen. Heeft ie een goeie keus gemaakt?

Ik wijs dan ook altijd alle boden af die mijn speler geen basisplaats beloven.

dd85f9a3bbb8de877e249c938f1e2cd7.png

yes cl finale bug yes

Ik denk dat ik de enige ben die het niet begrijpt, maar waar doel je precies op?

Geplaatst

Is dat met de originele data? Want ik heb daar totaal GEEN last van, al vanaf 14.0.0 niet...

Geplaatst
Conditie %

Hoe komt dat dan? Vlak ervoor competitiewedstrijd ofzo?

Geplaatst
Hoe komt dat dan? Vlak ervoor competitiewedstrijd ofzo?

Volgens mij juist een aantal dagen geen wedstrijd en geen optie om een oefenwedstrijd in te plannen, geloof ik. Fout van het spel.

Geplaatst

Ik ga nu een nieuwe game starten met ADO (aangezien het stadion 5 minuten fietsen van mijn huis is) maar nu twijfel ik om met de originele FM database te spelen of met een geupdate. Aangezien ik nog nooit met een geupdate database gespeeld heb twijfel ik erg.

Geplaatst
Is dat met de originele data? Want ik heb daar totaal GEEN last van, al vanaf 14.0.0 niet...

Dit was ook met 14.0.0. Volgens mij ook zonder data update, zal ik vanavond eens naar kijken.

Geplaatst

Merk in mijn Fortuna-game, dat als ik Europees speel het een stuk minder gaat in de competitie, heel jammer. Zo sta ik nu derde, en zal ik dat waarschijnlijk ook eindigen. Maar zit dan wel weer in de kwartfinale van de EL tegen Valencia, en als ik dat eventueel zou winnen moet ik in de halve finale tegen Newcastle United of Bayer Leverkusen.

Thuis tegen Valencia met 3-1 gewonnen, uit met 2-1 verloren (zwaar verdiend). Maar, toch door! Nu moet ik tegen Bayer Leverkusen in de halve finale.

bewerkt door JordiAFCA1
update

Geplaatst

Lekker hoor, de KNVB Beker gewonnen van FC Twente (2-0). Uit met 1-2 van Leverkusen gewonnen en thuis met 1-0 gewonnen van Leverkusen waardoor ik nu dus in de finale sta tegen PSG. Heel benieuwd of ik de Europa League kan pakken, in ieder geval een tegenstander van formaat waar ik tegen moet. Verder, officieel 3e geworden in de Eredivisie dus kan helaas weer niet mee doen om de Champions League.

Geplaatst

Nou, met dit team de PL in na 3 promoties in 4 jaar.

33ol82p.png

Rode stip is een regen, gele stippen zitten er al in vanaf de League 2.

Wel erg verheugd met Maupay en Suarez :<