Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb nog niemand verkocht, dus voorlopig vervangers die nog wat beter zijn dan hun. Al zal Adriano na dit seizoen vertrekken, maar voorlopig is dat een prima backup voor de links of rechtsback positie.

Geplaatst

8arYCGI.png

Zo ging deze loting: Oké doe maar Slovenië of Cyprus. Nou ja doe dan maar Bulgarije. Oké Zweden, Oekraïne of Griekenland dan. Please Tsjechië.

Crap Duitsland :cry:

lastigste loting die er tussenzit zo ongeveer naast Spanje... als we deze winnen kunnen we ook het EK onder 21 wel winnen:cab:

Geplaatst

Boetius toch met pijn in mn hart verkocht. Jesper Drost als vervanger aangetrokken voor 3.7 miljoen. Even geprobeerd om Depay aan te trekken maar 67 miljoen euro is toch iets te veel van het goede haha :mrgy:.

x4qbep.png

Koekebakker die BMI, voor 57000 p/w toch verlengd, en nu verkopen die jongen.

Geplaatst

Hij mag je niet, haha.

Hier Vankan en Maupay; wonderduo. Vankan levert ze af, Maupay schupt ze binnen. :huhu:

Geplaatst

Ik ben even afgehaakt van mijn game met Fortuna Sittard, door even in een dip te zitten. Begonnen met Crewe Alexandra met een volledig andere tactiek, even kijken hoe dat gaat.

Geplaatst

Net al een bod gekregen van 21 miljoen voor BMI, maar afgewezen, wil minstens 25 tot 30. Ben benieuwd of dat gaat lukken.

Mogelijk van der Vaart ook nog transfervrij aantrekken. Dan is het vertrek van Boetius helemaal goed opgevangen. Heerlijke Nederlandse selectie iig.

Edit:

Van der Vaart binnen. Probeer nu nog Sinkgraven aan te trekken. Jcs al met 6-1 gewonnen tegen Utrecht.

bewerkt door Klap00r

Geplaatst
Hij mag je niet, haha.

Hier Vankan en Maupay; wonderduo. Vankan levert ze af, Maupay schupt ze binnen. :huhu:

4tsh8o.png

Geplaatst

Mulder geblesseerd, Miazek per ongeluk beschikbaar voor de U19 dus geen eerste keeper, Clasie op goal. Winnen we 1-3 van Zwolle. :huhu:

Edit: En Vormer geselecteerd voor Oranje. Gekkigheid haha

Edit2: 2mo8dhc.png

Goede transferzomer, ook de Roon, Hateboer en Van der Vaart transfervrij aangetrokken.

bewerkt door Klap00r

Geplaatst

In mijn eerste seizoen met PSV de titel en de beker gewonnen. Europees hebben we de finale van de Europa League bereikt. Luuk De Jong is topschutter

Geplaatst

Net de Copa del Rey gewonnen door met 1-0 Real Madrid te verslaan. En de competitie is bijna binnen. Wat een heerlijke spelers heb ik toch tot mijn beschikking en Messi is een held. Die kan de 70 goals nog wel eens gaan aantikken dit seizoen.

Geplaatst

Lekker oversized FM spelen. Had mijn laptop nog op mijn tv aangesloten omdat ik iets aan het kijken was en nu te lui ben om hem weer te ontkoppelen. Belachelijk groot beeld, maar wel leuk.

Geplaatst
  • Auteur

Hehe dat is chill ja, doe ik soms ook wel eens als ik languit op de bank lig te FM'en. :D

Geplaatst

Het is weer weekend dus weer verder met Milan, gewoon 5 blessures aan het begin van 't seizoen, waarvan 3 basisspelers.. verder alleen Muntari verkocht voor 4.8 miljoen en 50% van de doorverkoop. Was van plan niemand te kopen omdat een goede AMC te duur was en voor de rest niks nodig had, maar toen zag ik Cerci (die van Torino, AMR) op de transferlijst staan en die voor 6,75 miljoen over kunnen nemen. Is beter dan Ménez en Italiaans.

Eerste competitie wedstrijd tegen Cagliari met 1-2 gewonnen, 2 goals van Cerci die in dezelfde wedstrijd ook nog eens geblesseerd raakte.. nu dus Ménez en Cerci geblesseerd voor zo'n 3 weken dus verplicht met wat jonkies te spelen.

Geplaatst

2wnpjkj.png

Haha, wat een rare actie, zeker als die echt gaat. Heracles is overigens ook nog gedegradeerd dus dan wordt die trainer in de Jupiler League.

Geplaatst

Vanavond nieuwe game met Everton begonnen. De Vrij (2,4M) en Anthony Knockaert (8M) enige aankopen. Na 4 wedstrijden 12 punten, dus loopt prima!

Geplaatst

24b2cyd.png

24o8rxc.png

Wat een seizoen hebben we gehad, zowel de beker, competitie als de Champions League gewonnen, heel veel gescoord en weinig tegen. Kortom een topseizoen. Dit was het eerste jaar, gaat het nog veel beter worden?

Geplaatst
Goede hoofd jeugdopleiding in dienst?

Jup. Daar kan het dus ook niet aan liggen. Maargoed, misschien dat Schalke en Leverkusen de afgelopen twee jaar een aantal goede talenten hebben binnen gehaald. Misschien dat nog meer prijzen uiteindelijk de jonkies wel over de streep trekken om naar Dortmund te komen.