Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik heb even een vraagje.

Ik heb onlangs in een opwelling die Live Editor gedownload. De destijds lopende game heb ik daardoor al verkloot en nu vind ik het bijzonder irritant dat het er nog staat als ik weer een andere game begin.

Kan ik dit ook weer verwijderen? Want het ontneemt mijn spelplezier. En ja, als die er staat gebruik ik het. Ik kan het niet negeren ;e

http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2014-technical-help/146084-delete-ingame-editor.html

Da's het enige wat ik er over kan vinden. Ik gebruik de editor niet, dus ik heb er geen ervaring mee.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hoe doen jullie het met ingestroomde talenten hoe scouten jullie en hoeveel. Kijken jullie bij transfers >> Wereld >> Ingestroomde talenten en dan alles scouten ?

Geplaatst

Ik kijk altijd bij een x-aantal clubs waarvan ik weet dat ze een goede jeugdopleiding hebben. Verder laat ik mijn scouts gewoon het werk doen en ontdek ik de talenten in de loop van de game, niet per se op de dag van instroom.

Geplaatst

Laatste 2 dagen echt in een enorme FM-dip gekomen. Komt vooral doordat mijn zelf gemaakte tactieken echt niet meer willen lopen. Ook de clubs heb ik onderhand al bijna allemaal een keer gehad, dus ben nu maar uit pure wanhoop met WBA begonnen met strikerless-tactiek. ;e

Geplaatst

Zo dan. Sta 1e met Everton en moet tegen nummer 2 Manchester City. Win ik even 7-1 met 7 verschillende doelpuntenmakers :

Geplaatst
Zo dan. Sta 1e met Everton en moet tegen nummer 2 Manchester City. Win ik even 7-1 met 7 verschillende doelpuntenmakers :<

lekker hoor, ik moest net ook tegen city als nr.1 en city stond ook 2e alleen hier werd het maar een 3-1 overwinning.

Geplaatst

Het EK2020 met Nederland staat voor de deur. Tot op heden nog geen wedstrijd verloren, in een poule met België, Noorwegen en Schotland moeten we natuurlijk wel door. Het is hoe dan ook mijn eerste en laatste toernooi met Nederland. Na dit EK stop ik er mee, er is nauwelijks goede jeugd. Dus na dit toernooi is het beste er wel vanaf. Heb nu al moeite om spelers met een beetje niveau op te roepen :r

Geplaatst
lekker hoor, ik moest net ook tegen city als nr.1 en city stond ook 2e alleen hier werd het maar een 3-1 overwinning.

Ook heel goed resultaat! Wat zijn je aankopen? En hoever zit je?

Geplaatst
Zo dan. Sta 1e met Everton en moet tegen nummer 2 Manchester City. Win ik even 7-1 met 7 verschillende doelpuntenmakers :<

4cdaabc34c9ec5ab0d8d0324ba1c78d9.png

zit nu op 2 november ;)

Geplaatst

4cdaabc34c9ec5ab0d8d0324ba1c78d9.png

zit nu op 2 november ;)

Goede transfers hoor. Ik heb de Vrij en Anthony Knockaert gehaald. Ik zit op 4 januari. Vooral Mirallas en Baines presteren erg goed. Speel zonder data update btw.

Geplaatst
Goede transfers hoor. Ik heb de Vrij en Anthony Knockaert gehaald. Ik zit op 4 januari. Vooral Mirallas en Baines presteren erg goed. Speel zonder data update btw.

ik speel wel met update ;)

anders had ik waarschijnlijk ook de vrij gehaald omdat hij goedkoop is :P

Geplaatst

Moet zo werken, maar vlieg even door het seizoen heen, spannend...

11rfc0n.png

Anders geven die prutsers in de belangrijkste wedstrijd van het jaar een 5-2 voorsprong weg :cab:

Gelukkig heb ik Bobbie Vankan de man die alles kan en mag ik de Wolves bedanken voor terugkeer naar het hoogste niveau. #Jojoeffect :<

104p4qs.png

67 tegengoals, ben afgestapt van 532, maar ga volgend jaar denk weer terug ;c

bewerkt door neva

Geplaatst
Die kun je uitschakelen als je een nieuwe game begint. In het scherm waar je de competities selecteert staan een aantal opties, waaronder ook het uitschakelen van de editor.

Top :) Dank je wel!

http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2014-technical-help/146084-delete-ingame-editor.html

Da's het enige wat ik er over kan vinden. Ik gebruik de editor niet, dus ik heb er geen ervaring mee.

Ik ga eens kijken, dank je wel!

Geplaatst

Begonnen met VFL Bochum. Lastiger dan ik dacht. Veel last van blessures. Desondanks wel tweede achter FSV Frankfurt. Krijg alleen maar weinig kansen in wedstrijden. Beker eerste ronde eruit tegen Hoffenheim, 1-2 laatste minuut terwijl zij met tien stonden. Had Mudingayi, Vaughan en Kevin Rodrigues gehaald. Rodrigues op huurbasis. Heb ook niks geen geld.

Geplaatst

Ook maar weer eens een game gestart met AZ, probeer Guidetti te huren.. heb Mohamed Sissoko transfervrij kunnen vastleggen en Ziyech van Heerenveen overgenomen.

Nou wil Benfica alleen Viergever kopen voor 8M (5,75 nu 2,5 over een jaar +50% dooverkoop)... not sure what to do.. Hij heeft nog een tweejarig contract en is momenteel 3,9M waard.

EDIT: dus verkocht om de huur van Guidetti te bekostigen, ook Gorter voor 2M kunnen verkopen dus nou ook bezig om Biseswar terug naar NL te halen.

Al met al goed bezig dunkt mij :)

EDIT2 : JC Schaal met 0-1 verloren, niet geheel teleurstellend aangezien we wel de betere waren... alleen mn linksback voor 7 maanden eruit door gebroken been en nu haastig op zoek naar twee vervangers.

bewerkt door TheBazzterd

Geplaatst

ik was bezig met WBA, en dat liep ook redelijk lekker. Toen kwam ik op het idee om gewoon even iets heel geks te doen. Ik ben een nieuwe game gestart en begonnen met Fram Reykjavik en Ijsland. Prognose is 10e van Fram Reykjavik, en ik wil uiteindelijk dat ik zo veel talenten maak dat Ijsland wereldkampioen kan worden. Tot nu toe gaat het goed.

fu84y8.png

kbf9es.png

Geplaatst

Rekik na anderhalf jaar huren toch maar definitief overgenomen van Man City. 15 miljoen euro. Kost wat maar dan heb je ook wat. Psv wilt helaas Depay niet verkopen.

En het ziet er naar uit dat Feyenoord ook door is in de CL. Goed seizoen tnt.