Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Aardig wat overmacht inderdaad, nu die lijn nog doortrekken in de Eerste Klasse. (d)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wie is beter als jeugdopleiding?

r7860y.png

Of

2vbmwkk.png

Ik weet nooit waarnaar ik moet kijken. Reputatie van Kaka is dus beter maar hij is ook oud speler, die andere heeft denk ik betere statts maar is ''maar'' nationaal en ik wil toch een club worden waar zijn staf ook top van de wereld wordt. Verder heb ik het gevoel dat met Zevenbergen iets te weinig toppers binnenkomen in eigen jeugd 2/3 heb ik er nu gehad volgens mij. Wat raden jullie mij aan?

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst
Lekker bijgesneden die plaatjes [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; ;c

Maar hier een goed artikel: http://www.mypassion4footballmanager.com/2013/08/staff-roles-head-of-youth-development.html

Wtf :cab: Leek toch goed te gaan. Ik heb ook gekeken op een aantal sites maar als het over FM gaat in het Engels begrijp ik er al snel weinig van daarom speel ik hem ook altijd in het Nederlands ;c

Zal even plaatjes aanpassen.

Geplaatst
  • Auteur

Ik zou ook voor Zevenbergen gaan, ik let eigenlijk ook nooit op reputatie als ik stafleden zoek.

Geplaatst
Zevenbergen, zonder twijfel

Ik snap niet waarom hij altijd nog nationaal is in reputatie :p Zal hem wel op cursus sturen ben benieuwd of dat helpt.

Goh stadion nog steeds niet klaar duurt dik 4 seizoenen :r Ook echt een hekel dat Heerenveen nooit een sattelietclub in NL heeft, vraag dat ook steeds aan maar nooit lukt het terwijl ik al in 2021 ben.

Geplaatst

Iemand die hier verstand heeft van logo's maken en in FM zetten? Heb het logo van een club nodig in fm, maar kan 't zelf niet. ;c

Geplaatst
Ik snap niet waarom hij altijd nog nationaal is in reputatie :p Zal hem wel op cursus sturen ben benieuwd of dat helpt.

Goh stadion nog steeds niet klaar duurt dik 4 seizoenen :r Ook echt een hekel dat Heerenveen nooit een sattelietclub in NL heeft, vraag dat ook steeds aan maar nooit lukt het terwijl ik al in 2021 ben.

Weet niet zeker of reputatie echt een rol speelt voor Hoofd Jeugdopleiding, maar het is jammer dat zijn Werken met Jeugdspelers zo laag is. Heb je eventueel nog andere kandidaten beschikbaar dan Kaka?

Geplaatst
  • Auteur

Ik niet in elk geval, maar volgens mij is er een request topic voor logo's in het downloads gedeelte.

[MENTION=10391]Joery[/MENTION];

Geplaatst
Ik niet in elk geval, maar volgens mij is er een request topic voor logo's in het downloads gedeelte.

[MENTION=10391]Joery[/MENTION];

I know, al geplaatst maar heb het eigenlijk nu nodig, dus dacht wie weet is hier iemand. ;c

Geplaatst
Iemand die hier verstand heeft van logo's maken en in FM zetten? Heb het logo van een club nodig in fm, maar kan 't zelf niet. ;c

Je kunt me PM'en met wat je precies wilt dan maak ik vannacht/morgen het config-bestandje en evt het logo. ;)

Oh maybe kan ik het nu doen, maar dan moet ik wel ff duidelijk weten hoe en wat.

Geplaatst
Weet niet zeker of reputatie echt een rol speelt voor Hoofd Jeugdopleiding, maar het is jammer dat zijn Werken met Jeugdspelers zo laag is. Heb je eventueel nog andere kandidaten beschikbaar dan Kaka?

4hy5g8.png

Ambrosini ?

Geplaatst

Win ik de Confederations cup 2017 met Argentinië, beslissen vervolgens Aguero, Messi en Otamendi ermee te stoppen als international ;e Eén jaar voor het WK 2018 waar ik mezelf toch als topfavoriet voor zie... Heb ze gelukkig kunnen ompraten. Messi wou zich wel niet meer beschikbaar stellen als kapitein...

Geplaatst

Feyenoord kampioen, Jong Feyenoord kampioen en Feyenoord a1 kampioen huhuhuhu.

Geplaatst
Probeer eens of je Luiz Fernando Moraes kan vinden

Niet gevonden :(

Geplaatst

Ik moest in de laatste ronde voor de groepsfase van de Europa League tegen Saint Etienne met het o zo kleine Fram Reykjavik. Thuis verloor ik echt kansloos met 1-2, maar uit won ik opeens met 1-3. Waardoor ik nu in de groepsfase zit. Natuurlijk wel weer in de moeilijkste van allemaal, traditiegetrouw.

1. Inter

2. Everton

3. Real Sociedad

4. Fram Reykjavik

Dit wordt waarschijnlijk dus gewoon een 4e plek, maar de inkomsten zijn echt heerlijk voor deze club. (d)

Verder, gaat het in de competitie nog steeds echt lekker, sta nog steeds bovenaan met 6 punten los op de nummer 2. :)

Geplaatst

Jahoor! Kampioen in Russia. Met een pauper selectie een mooie prestatie geleverd. Nu op naar de zwarte cijfers, nu maakt de club elke maand een miljoen euro verlies :clap:

16j4k11.png