Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Aah okee, dan probeer ik het straks nog een keer. Ja die Zapata schiet er een hoop in. Heb ook nog Ziyech, Vankan en Cadevilla gehaald. Wat zijn jou aankopen dan?

Bob Vankan, Pavel Savitskiy, Hakim Ziyech, Duvan Zapata (Huur), Karim Rekik (Huur), Cristiano Biraghi, John Guidetti (Huur), Frederik Sorensen, Biraghi en Sorensen beiden gratis overgenomen, En laatst genoemde speelde 3 wedstrijden en verkocht voor 2,9m:)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zoo dat zijn behoorlijk wat spelers die je hebt gehaald. Maar je speel met twee spitsen dan, omdat je Guidetti en Zapata hebt? Beetje zonde om er een op de bank te zetten [MENTION=30686]krism050[/MENTION];

Ik kan al een tijdje niemand meer quoten. Iemand die weet waar dat aan kan liggen?

Geplaatst

Gepromoveerd met die VFL. Tweede achter Kaiserslautern. Heel weinig goals gemaakt, maar ook weinig tegen. Nu begint de grote uitdaging om een aardig team neer te zetten.

Geplaatst
Zoo dat zijn behoorlijk wat spelers die je hebt gehaald. Maar je speel met twee spitsen dan, omdat je Guidetti en Zapata hebt? Beetje zonde om er een op de bank te zetten [MENTION=30686]krism050[/MENTION];

Ik kan al een tijdje niemand meer quoten. Iemand die weet waar dat aan kan liggen?

Speelde met 1 spits Zapata, Te Vrede was verhuurd,nu weg laten gaan.

Guidetti was gewoon 2e spits en kostte me niks en Zapata 50% van zn salaris en 100k p/m dus nog redelijk wat

Moet het nu doen met Achahbar en een Kroatische regen, was dichtbij de huur van Jovetic maar hij wou zelf niet..

Heb me nu versterkt met : Human Tariq, Odegaard, Francic (Regen), Ozbiliz (Huur), Ianis hagi, Rekik (huur), Digne (Huur), Fer en Zouma (Huur)

hier moeten we wel kampioen mee kunnen worden, seizoen 2 btw

Geplaatst
We zijn begonnen aan seizoen 1 met IK Brage degradatie kandidaat uit de Eerste Divisie Elite in Zweden.

cceed5c5f910ff7223b829950debee34.png

Helaas hadden we na 2 gelijk spelen weinig te zoeken in de beker.

43032652eea7e7e98afc44e287fa2284.png

In de competitie zijn we fantastisch begonnen met een sterke 0-3 overwinning.

6bebe2cd775316d5b0fe6d32cf850e29.png

Statistieken liegen er niet om.

13 uit 5 en koploper! Wat nu degradatie kandidaat nummer 1? :whistle:

Geplaatst

Tariq heb ik ook al vastgelegd voor komend seizoen. Wordt echt een baas:D

Maar met Zouma en Digne in de Eredivisie moet het inderdaad wel lukken ja! Je hebt wel veel spelers gehuurd man.

Geplaatst

lekker bezig [MENTION=24262]Mom[/MENTION]; ! [MENTION=6093]Sliepy[/MENTION]; ja klopt, Nelom behaald het gewenste niveau niet, Bouhlarouz en Mathijssen zijn dr-ama en heb niet het geld om CV`s te kopen

Geplaatst

Met een Kongolo, Mathijsen, van Beek en Wilkshere heb je toch een prima verdediging staan voor Eredivisie begrippen? Je zou eventueel Goossens of Nelom nog op de back kunnen zetten als je Kongolo liever in het centrum hebt. Woudenberg is in potentië ook een prima back. [MENTION=30686]krism050[/MENTION];

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb je vraag even in Forum Feedback gezet met een mention naar Satioz, hij kan dat allicht oplossen. (Y)

Geplaatst

Na 13 nieuwe aankopen gaat het nieuwe PL seizoen van start. Alles of niets, als ik nu niet overleef kap ik er mee ;)

Geplaatst

[MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Toppie man, bedankt!

[MENTION=30686]krism050[/MENTION]; Boulahrouz doet het mij echt geweldig, zelfs opgeroepen voor het Nederlands elftal. Heb hem samen met Kongolo centraal staan. Nelom vind ik ook erg matig, daarom heb ik Capdevilla gehaald. Ervaren rotten doen het altijd wel goed bij mij.

Geplaatst

Ik heb ontslag genomen met het kleine Fram Reykjavik, ik won weer zonder enig probleem de tweede titel op rij, maar kan gewoon geen potten breken in Europa. Ook is het zeer teleurstellend hoe het bestuur daar handelde. Was er eindelijk eens geld in kas, wouden ze dat ik spelers ging kopen in plaats van opleiden. Daarom heel slecht jeugdcomplex en trainingscomplex waardoor er ook geen talenten van andere ploegen naar mij toe wouden komen. Hopelijk krijg ik nu een leuke aanbieding van een andere club. Probeer nog met IJsland naar het EK te gaan, maar heb het daarna wel gezien met dit land.

Geplaatst
Met een Kongolo, Mathijsen, van Beek en Wilkshere heb je toch een prima verdediging staan voor Eredivisie begrippen? Je zou eventueel Goossens of Nelom nog op de back kunnen zetten als je Kongolo liever in het centrum hebt. Woudenberg is in potentië ook een prima back. [MENTION=30686]krism050[/MENTION];

zou je zeggen van wel... na 8 wedstrijden hadden we al 25 tegen goals.. dankzij bouhlarouz geen cl groepfase gehaald

Geplaatst
Die bug/fout dient idd uit de data gehaald te worden [MENTION=24621]Chef Raekwon[/MENTION]; Wim Koevermans wordt vaak/altijd bondscoach van Nederland, waarschijnlijk door zijn hoge reputatie, terwijl dat totaal niet realistisch is.

Ik geloof dat ik dit punt al een keer behandeld heb. Het is inderdaad totaal onrealistisch, maar ik weet niet direct waarom dit gebeurt.

Koevermans heeft de volgende attributen ingame:

CA128, PA144, Current reputation 125 en Home reputation (hoe hoog de reputatie van het staflid in het thuisland is) 117

Even ter vergelijking:

Er zijn 21 Nederlandse managers met een CA van 125 of meer.

Er zijn 24 Nederlandse managers met een CR van 115 of meer.

Er zijn 35 Nederlandse managers met een HR van 110 of meer.

En ten slotte: Wim Koevermans is de huidige bondscoach van India. Als Nederlanders hebben wij dus geen invloed op zijn attributen: dit wordt gedaan door de Aziatische hoofd researcher. Dus tenzij iemand een betere analyse of een beter idee heeft (ik weet ook niet alles natuurlijk) zal deze situatie blijven bestaan.

Geplaatst

2ccp1xc.png

Waarom krijgt deze speler slechts 1 ster voor deze positie? Is pas 21 jaar en kan toch al redelijk mee op het niveau van bijvoorbeeld een Hoffenheim voor mijn gevoel.

Kijken jullie zelf veel naar sterren of gewoon naar de individuele kwaliteiten van een speler?

Geplaatst

Wat is dit dan, kan ik mijn Feyenoord game die in de cloud staat niet laden op mijn pc :wall: (tenminste de meest recente)

Geplaatst

Iemand nog een goede tactiek met 1 of 2 spitsen dat Erner' goed werkt ook met kleine ploegen?

Speel met een strikerless tactiek maar voor mee af te wisselen tijdens men lierse game

Geplaatst
Ik geloof dat ik dit punt al een keer behandeld heb. Het is inderdaad totaal onrealistisch, maar ik weet niet direct waarom dit gebeurt.

Koevermans heeft de volgende attributen ingame:

CA128, PA144, Current reputation 125 en Home reputation (hoe hoog de reputatie van het staflid in het thuisland is) 117

Even ter vergelijking:

Er zijn 21 Nederlandse managers met een CA van 125 of meer.

Er zijn 24 Nederlandse managers met een CR van 115 of meer.

Er zijn 35 Nederlandse managers met een HR van 110 of meer.

En ten slotte: Wim Koevermans is de huidige bondscoach van India. Als Nederlanders hebben wij dus geen invloed op zijn attributen: dit wordt gedaan door de Aziatische hoofd researcher. Dus tenzij iemand een betere analyse of een beter idee heeft (ik weet ook niet alles natuurlijk) zal deze situatie blijven bestaan.

Hm nu je het zegt, meen me idd een soortgelijke uitleg te herinneren. Achjah we zullen zien (y)

Iemand nog een goede tactiek met 1 of 2 spitsen dat Erner' goed werkt ook met kleine ploegen?

Speel met een strikerless tactiek maar voor mee af te wisselen tijdens men lierse game

Speel zelf met ReadyGo Flashback 14.3 (4-2-3-1) met MC's (dynamische en centrale middenvelder), AML/R (hangende en vleuglspits) en een AMC (schaduwspits).

Heb er een aantal kleine aanpassingen aan gedaan, vooral met betrekking tot standaard situaties (zowel aanvallend en verdedigend). Soms zet ik de AMC ook in de spits om met twee spitsen te spelen.

Zal ff zoeken of ik 'em kan vinden, anders upload ik die van mij wel als je interesse hebt.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
2ccp1xc.png

Waarom krijgt deze speler slechts 1 ster voor deze positie? Is pas 21 jaar en kan toch al redelijk mee op het niveau van bijvoorbeeld een Hoffenheim voor mijn gevoel.

Kijken jullie zelf veel naar sterren of gewoon naar de individuele kwaliteiten van een speler?

Zijn fysiek is echt bizar slecht, zo iemand zou ik zelfs niet bij PEC willen.

Geplaatst

De nieuwe update van Fmzone is aangekondigd inmiddels ----> http://forum.manutd.nl/showthread.php?54934-FMZone-Data-Update-X-2014-Summer-Pack-2014-2015&p=4746259#post4746259 op pagina 12 boven aan staat alle info in de nieuwe update zit een spectaculaire verbetering deze hou ik nog even geheim in de loop van de tijd ga ik deze prijs geven! in de laaste update krijg je echte Football Manager 2015 gevoel al in huis!

Geplaatst

Hmm, laatste twee jaar selectie goed versterkt. Maar juist nu blijf ik in Eredivisie niet ongeslagen, terwijl het daarvoor wel zo was. Maar daar is het probleem weer dat ik geen heb waar ik moet investeren :(

Geplaatst
Hmm, laatste twee jaar selectie goed versterkt. Maar juist nu blijf ik in Eredivisie niet ongeslagen, terwijl het daarvoor wel zo was. Maar daar is het probleem weer dat ik geen heb waar ik moet investeren :(

Andere teams hebben je tactiek nu door? Andere clubs worden ook beter?

Geplaatst

In seizoen 5 eindelijk door in de CL _O_

53f3868050025-1.png

53f3869512b99-2.png

Met mijn 'Famous Four' :love:

53f386a97abd0-3.png

53f386b2eaeaf-4.png

53f386bae6eb3-5.png

53f386c371234-6.png

Goed voor 35 goals en 28 assists :love:

Geplaatst
2ccp1xc.png

Volgens mij geven de sterren aan hoe hij tov je team staat. Dus heb jij veel betere spelers op die positie en een jonger talent is minder, dan krijgt hij ook mindere sterren. Correct me if I'm wrong..