Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Andere teams hebben je tactiek nu door? Andere clubs worden ook beter?

Mwa, net een andere tactiek gehanteerd. Andere teams worden ook niet echt sterker.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dit was de laatste speelronde in het eerste seizoen.

2wh45mp.png

En dit uiteindelijk de stand, ik stond onder Feyenoord, maar uiteindelijk hebben ze alle 3 verloren waardoor ik steeg naar de 2e plek.

xb0g1y.png

Het seizoen er na gelijk goed begonnen. :<

1zexilg.png

Geplaatst
Dit was de laatste speelronde in het eerste seizoen.

*Plaatje*

En dit uiteindelijk de stand, ik stond onder Feyenoord, maar uiteindelijk hebben ze alle 3 verloren waardoor ik steeg naar de 2e plek.

*Plaatje*

Het seizoen er na gelijk goed begonnen. :<

*Plaatje*

Sodeju wat een bizarre competitie zeg. ADO, Zwolle en Go Ahead continentaal voetbal. PSV bijna nacompetitie :S Wel mooie prestaties :)

Geplaatst

Eén keer in de 3 dagen beginnen van Beek en 2 regens te zeuren om verhuurd te worden. Elke keer antwoord ik dat ik ze nodig heb voor de breedte en 3 dagen later beginnen ze weer te zeiken :r Rot op zeg :D

Geplaatst
  • Auteur

Dat is fucking irritant ja, heb ik ook regelmatig last van. Probleem is dat als je niet reageert op dat gezeur dat ze ongelukkig worden en willen vertrekken. :cab:

Geplaatst

Inderdaad, gelukkig worden ze niet boos als ik zeg dat ik ze voor de breedte nodig heb. Volgend jaar maar verhuren en andere spelers er voor in de plaats halen

Geplaatst
  • Auteur

Ter afwisseling was overstap gemaakt naar Man Utd nadat Van Gaal daar was ontslagen, deed ik een voorstel van 20 mln op Wanyama (Southampton gedegradeerd) en toen kwamen ze met een tegenbod:

mr8ppj.png

Lachen man, 111 miljoen voor Wanyama. Enigszins irritant dit soort onderhandelingen. ;e

Geplaatst

Fijn zo'n overname tijdens de transferperiode, mag al heel de maand juni geen transfers doen:cab:

Geplaatst

Seizoen lekker begonnen met 0 punten uit 3 wedstrijden :( Wel lastige potjes gehad. Maar de punten mogen wel eens komen. Heb nu wel een redelijk team op de been staan.

Geplaatst
Fijn zo'n overname tijdens de transferperiode, mag al heel de maand juni geen transfers doen:cab:

Vond ik ook irritant bij Middlesbrough, zag alle spelers van mijn shortlist al vertrekken naar andere clubs voordat ik iets kon doen. Niet veel later werd ik door de nieuwe eigenaar ontslagen, terwijl ik juist was gepromoveerd naar de Premier League :r Blijf ik echt 1 van de meest schandalige FM-momenten vinden die ik heb meegemaakt.

Geplaatst

Dat weet ik niet precies. Was in ieder geval niet de eerste game daarna. Maar was wel weer een game waar ik echt zin in had en zag mezelf al knallen in de Premier. Tja :D

Geplaatst

Bedenk me net dat dit de eerste FM is in lange tijd die ik van release tot release van volgende versie speel. Goed spel ;c

Slechts één klein dipje gehad, maar geen enkele keer dat ik 3 maanden niet speel.

Geplaatst

Romano van der Stoep hier in seizoen 5 mee met Nederland naar het WK en al 2 interlands gespeeld :r :r :r

Geplaatst
53f386b2eaeaf-4.png
Net 51,5 miljoen afgewezen op deze man :D

EDIT: Nu wil Atletico Madrid 75 miljoen betalen :cab: :cab: :cab: Helaas wel met clausules dus dat gaan we natuurlijk niet doen :D

EDIT 2: Get mad :D

53f40bdfe83a1-Naamloos.png

Plus een optie voor nog 2 jaar :mrgy:

bewerkt door ForzaUtreg

Geplaatst

zo eerste seizoen met eigen taktiek voorbij nipt kampioen geworden met PSV knockout fase van europa leage behaald en beker werdt ik al in fucking 4 ronde uitgeknikkerd iets te veel jeugd opgesteld.

Wat raden jullie aan formatie aanpassen/veranderen voor het nieuwe jaar of hanteren jullie altijd het zelfde me spelers groep veranderd niet heel erg veel verkoop wat spelers die ik overbodig vind.

Ik hanteer 4-5-1 formatie ik kan de cm VSM aanval op de AMC VSM ondersteuning zeten en de andere CM dynamische veranderen naar CM ondersteunen als rol zodat je een soort 4-1-1-3-1 formatie creëert maarja ben overigens we de team met minste tegen doelpunten dus wil dat niet opgeven maar aangezien de UI je taktiek leert wil ik niet voor het blok staan in het nieuwe seizoen.

bewerkt door marcelp

Geplaatst
Vond ik ook irritant bij Middlesbrough, zag alle spelers van mijn shortlist al vertrekken naar andere clubs voordat ik iets kon doen. Niet veel later werd ik door de nieuwe eigenaar ontslagen, terwijl ik juist was gepromoveerd naar de Premier League :r Blijf ik echt 1 van de meest schandalige FM-momenten vinden die ik heb meegemaakt.

Tsja aan de andere kant gebeurt dat in het echt ook. Nigel Adkins en Malky Mackay die promoveerden met Southampton en Cardiff City, het prima deden in de PL (vooral Adkins) en toch werden ontslagen. Dat heb je met die debiele eigenaren tegenwoordig. #againstmodernfootball

Net 51,5 miljoen afgewezen op deze man :D

EDIT: Nu wil Atletico Madrid 75 miljoen betalen :cab: :cab: :cab: Helaas wel met clausules dus dat gaan we natuurlijk niet doen :D

EDIT 2: Get mad :D

53f40bdfe83a1-Naamloos.png

Plus een optie voor nog 2 jaar :mrgy:

Dat laatste lukt me echt nooit, zelfs niet voor 1 jaar. ;e

Geplaatst
Tsja aan de andere kant gebeurt dat in het echt ook. Nigel Adkins en Malky Mackay die promoveerden met Southampton en Cardiff City, het prima deden in de PL (vooral Adkins) en toch werden ontslagen. Dat heb je met die debiele eigenaren tegenwoordig. #againstmodernfootball

Dat laatste lukt me echt nooit, zelfs niet voor 1 jaar. ;e

Meestal druk ik de loyaliteitsbonus en zaakwaarnemersbonus stukje bij beetje omhoog tot hij akkoord gaat
Geplaatst
Sodeju wat een bizarre competitie zeg. ADO, Zwolle en Go Ahead continentaal voetbal. PSV bijna nacompetitie :S Wel mooie prestaties :)

Jaa wel met geluk hoor, want iedereen had veel verliespunten en uiteindelijk zat iedereen dicht bij elkaar.