Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 918
  • Weergaven 50k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
  • Auteur

Ja minder zeiken, meer potjes spelen. Wat ik wou zeggen, omdat mijn vlaggetje van de Bahama's is sta ik niet bij Nederlandse rooms, dus moet ff iemand anders een room openen. :-D

Geplaatst
  • Auteur
Durft er nog iemand te oefenen zo dan?

Vanzelfsprekend, maar mn team is er niet, dus wordt gewoon random.

Geplaatst

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Schijnt dat het volgende toernooi ook met een draft is.

Geplaatst
  • Auteur
Zorg jij nou maar lekker dat dat toernooi gestart kan worden dat de potjes ook eindelijk meetellen. Hup, zet alle teams in een lijst, mention diegene die nog geen team hebben eng aan.

Nu niet, morgenavond misschien.

Geplaatst

Gaat moeilijk als er maar 6 man in de lobby kunnen. [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

Geplaatst
Mag ik niet eens meekijken met 3 vs 3?

Maximum van 6 man in de lobby ;) Dus dan kan niemand meer joinen.

Loopt nog niet heel geweldig, gaat vanzelf beter hoop ik. Anders gewoon terugvallen op onze defensieve tactiek

Geplaatst
[MENTION=8791]Ivoo[/MENTION];

Ik ben via via te weten gekomen dat je Real Maastricht verlaat? ;rinu;

Ja Laa Maan Komme legde een zak geld neer, zou ik ook doen.

Geplaatst
Ja Laa Maan Komme legde een zak geld neer, zou ik ook doen.

Echte clubmannen blijven hun haxballteam altijd trouw, Flaait.

bewerkt door Mangata

Geplaatst

Heeft iemand anders ook gehad dat je nergens kunt joinen? Heb ook mn poorten opengegooid maar niks lijkt te helpen. Zelfs via 4g ewrkt het niet.

Geplaatst
Iemand die nog voor het eten tegen ons wil oefenen?

Ja hoor.

MU 3v3 pass : mu

Geplaatst

Ik wil wel als sub ff spel spelen. Als je ooit iemand in het spel tegenkomt die Legendiets heet met hele rare tekens leave asap. Wat een idioten zeg. Was host en enige admin, elke keer als wij scoorde/wonnen ging die spel opnieuw opstarten en de hele tijd praatjes.

Geplaatst
Ik wil wel als sub ff spel spelen. Als je ooit iemand in het spel tegenkomt die Legendiets heet met hele rare tekens leave asap. Wat een idioten zeg. Was host en enige admin, elke keer als wij scoorde/wonnen ging die spel opnieuw opstarten en de hele tijd praatjes.

Ik had gisteren ook de hele tijd als ik een fout maakte dat ik werd gekicked en mensen die mij hebben zien spelen weten dan dat ik heel vaak gekicked ben.

Geplaatst

Mogen wij trouwens niet met 4 man in een team, zodat we een wissel hebben? ;c En dan niet in-game wisselen, maar gewoon voor het potje. Willen namelijk alle vier (Matthew, Dennis, Ivo en ik) gewoon in een team, maar aangezien we 3 vs 3 spelen vroegen we ons af of we ook een sub konden gebruiken. Als het niet kan is het ook geen probleem, kijken we even wie in ons team komen.

Geplaatst

Heb ineens allemaal lagg-games met een ping van 700-800. Iemand enig idee waaraan dit kan komen. Ik speel al dagen met Firefox en Skype open, dus dat kan t probleem niet zijn. ;)

Geplaatst
Mogen wij trouwens niet met 4 man in een team, zodat we een wissel hebben? ;c En dan niet in-game wisselen, maar gewoon voor het potje. Willen namelijk alle vier (Matthew, Dennis, Ivo en ik) gewoon in een team, maar aangezien we 3 vs 3 spelen vroegen we ons af of we ook een sub konden gebruiken. Als het niet kan is het ook geen probleem, kijken we even wie in ons team komen.

Vast geen probleem denk ik.