Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 918
  • Weergaven 50k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Sjezus ik had 1600 ping net en Erik gaat dan nog zeggen dat ik er niks van kan :D

Geplaatst
  • Auteur

[MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; doe je nog mee? Anders hebben we nog een extra deelnemer nodig, tenzij er twee buiten de boot willen vallen.

Geplaatst
[MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; doe je nog mee? Anders hebben we nog een extra deelnemer nodig, tenzij er twee buiten de boot willen vallen.

Ik zou niet weten waarom ik niet mee doe.

Geplaatst
Sjezus ik had 1600 ping net en Erik gaat dan nog zeggen dat ik er niks van kan :D

Ik weet mijn ping vanmiddag niet, maar ik zag de tijd echt iedere keer +2 seconden en dan een shot... En daarmee moest ik spelen...

Geplaatst
  • Auteur
Ik zou niet weten waarom ik niet mee doe.

Zoiets dacht ik Gio gezegd te zien hebben, ze hebben je iig wel uit het team gekickt merkte ik.

Geplaatst
Zoiets dacht ik Gio gezegd te zien hebben, ze hebben je iig wel uit het team gekickt merkte ik.

Oh dat wat Dennis in een baldadige bui zei?

Geplaatst

Mogen wij trouwens niet met 4 man in een team, zodat we een wissel hebben? ;c En dan niet in-game wisselen, maar gewoon voor het potje. Willen namelijk alle vier (Matthew, Dennis, Ivo en ik) gewoon in een team, maar aangezien we 3 vs 3 spelen vroegen we ons af of we ook een sub konden gebruiken. Als het niet kan is het ook geen probleem, kijken we even wie in ons team komen.
Geplaatst
Ik weet mijn ping vanmiddag niet, maar ik zag de tijd echt iedere keer +2 seconden en dan een shot... En daarmee moest ik spelen...

Dat was wel lachen ja. We vroegen ons echt af waarom je constant wegrende voor de bal. :huhu:

Geplaatst
Dat was wel lachen ja. We vroegen ons echt af waarom je constant wegrende voor de bal. :huhu:

Nou ja, soms bewoog ik ook gewoon, zonder dat ik dat wilde enzo.... Maar we wonnen dat potje wel :lol:

Geplaatst
Nou ja, soms bewoog ik ook gewoon, zonder dat ik dat wilde enzo.... Maar we wonnen dat potje wel :lol:

Ja, je wint al gauw als je zo'n topscorer in je team hebt hè. ;c

Geplaatst
Oh foutje van mij. :-D Maar alsnog was jij dat niet. ;)

Ik dacht dat ik tijdens de lag met alleen jou samen speelde.... Maar blijkbaar deed er dus nog een derde persoon mee? Ik heb geen idee wie dat dan was ....

Geplaatst

word er vanavond nog een room opgestart? ben met een 10 minuten beschikbaar tot 23:45