Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik schrijf me uit, duurt te lang voor mij

Ik sluit me hierbij aan, ons team is wanhopig en nooit aanwezig. Schande hoor. Ik heb vaak genoeg aangeboden om een pot te spelen, maar dan kon alleen Larsjee of Sirkeith. Helaas.

• Antwoorden 918
  • Weergaven 50k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Ik sluit me hierbij aan, ons team is wanhopig en nooit aanwezig. Schande hoor. Ik heb vaak genoeg aangeboden om een pot te spelen, maar dan kon alleen Larsjee of Sirkeith. Helaas.

Ik schrijf me uit, duurt te lang voor mij

Beetje zwak dit van jullie ;e

Geplaatst

[MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Hoezo dat? Heb regelmatig gevraagd om wedstrijden te spelen maar dan kon er niemand uit ons team. Op een gegeven moment houdt het op hè.

Geplaatst

Ze hadden het ook niet kunnen zeggen, en de teams die nog meedoen geen duidelijkheid kunnen geven. Zou je dat liever hebben?

Weet je wat zwak is trouwens? Weddenschapje maken om 10 euro en het dan niet nakomen :S

Geplaatst
Ze hadden het ook niet kunnen zeggen, en de teams die nog meedoen geen duidelijkheid kunnen geven. Zou je dat liever hebben?

Weet je wat zwak is trouwens? Weddenschapje maken om 10 euro en het dan niet nakomen :S

Pokemon!

Geplaatst

De Schatjes zijn bij deze dan geëlimineerd. Misschien kunnen jullie [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; en [MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; je aansluiten bij een ander team zoals MVVdw of Cimtomcutioneel.

Geplaatst
De Schatjes zijn bij deze dan geëlimineerd. Misschien kunnen jullie [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; en [MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; je aansluiten bij een ander team zoals MVVdw of Cimtomcutioneel.

Ja zelfs nu wel met 4 zijn hebben wel vanavond nog niet de benodigde 3 online..

[MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=31775]HT[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; spelen zo?

Geplaatst

Wie is die HT dan. 0 posts heeft die man.

Ook wel jammer dat mensen die gementioned worden en online zijn gekomen niet even kunnen reageren hier. Hoop dat de reguliere partijen er snel op zitten en dat we dan gelijk de finale spelen. Ziet er naar uit dat er nog maar weinig ploegen echt zin hierin hebben.

Geplaatst
Wie is die HT dan. 0 posts heeft die man.

Ook wel jammer dat mensen die gementioned worden en online zijn gekomen niet even kunnen reageren hier. Hoop dat de reguliere partijen er snel op zitten en dat we dan gelijk de finale spelen. Ziet er naar uit dat er nog maar weinig ploegen echt zin hierin hebben.

Eens, jammer idd. En ik ben dan ook nog een invaller voor een team, dan is de rest er niet, jammer maar misschien nog wel vanavond?

Geplaatst

Mocht iemand nog een vervanger zoeken voor een speler die niet op komt dagen of wat dan ook meld ik me wel aan :D Kan elke avond wel spelen, behalve woensdag en vrijdag

Geplaatst

Hij wilde net betalen, maar hij is dus echt 14 :cab: Wil geen boze ouders achter me aan, dus we vergeten het maar.

Geplaatst

[MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; ik en Kerft kunnen in principe vanavond, als je er bent drop dan even wat in het topic dan zoeken we een tegenstander.

Geplaatst

Is Team Cimcutioneel, GPC Vlissingen 6, HC Bal Op Je Muil 13 of Real Maastricht aanwezig voor een potje?

Geplaatst

Denk dat we het beste een paar reservespelers benoemen die kunnen invallen wanneer teams niet compleet zijn. Anders gaat dit toernooi een jaar duren. :cab: Als we een lijst met reservespelers opstellen (misschien degenen die geen team meer hebben) dan kunnen kunnen we alsnog spelen wanneer een team bijv. slechts 2 deelnemers online heeft.

Geplaatst

Ik vind sowieso dat er een aantal teams zijn die meer initiatief moeten tonen. Vind het echt belachelijk dat er teams met 0 wedstrijd zijn (of zijn die inmiddels gestopt?).

Geplaatst

Dat blijft natuurlijk te verwachten als je een 3vs3 toernooi speelt. Er moeten zes mensen op één tijdstip aanwezig zijn. Er zijn ook users die nu alweer aan't werk zijn en er zijn ook users die op dit moment niets (kunnen) doen en 24/7 op MU kunnen zitten.

Geplaatst

Ik kan vanmiddag spelen als er mensen willen, en anders zondag pas weer. Was gister werken & 's avonds in de Kuip, dus had geen tijd. :huhu:

Geplaatst

[MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; Wij kunnen wel toch?