Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De Schapenkoppen beginnen met een schone lei.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

sklogocl8.jpg

Eindelijk klaart de bewolking boven het Lisp weer op, K Lierse SK is een nieuwe weg ingeslagen na het omkoopschandaal met de Chinese zaken man Ye.

Door de vermeende gang van zaken (gokschandaal en omkoping) door de Chinees Ye en de betrokken spelers (Cliff Mardulier en Laurent Fassotte) die daardoor hun ontslag kregen.

Lijkt het mij een leuke uitdaging Lierse weer eens goed op de kaart te zetten dit door middel van veel sucsen en een aantal leuke aankopen.

Lierse toch bekend om zijn uitstekende jeugdopleiding, denk aan Bob Peeters, Stijn Huysegems, Timothy Dreesen, Seth de Witte, kane Develer en Nathan Goris

Ook is het nodig om de club kas weer aardig te vullen, aangezien deze zo goed als leeg is.

Na eens te hebben rond gekeken, bleek als snel dat er niet veel kwaliteit en snelheid in het team zit, en ook werd veteraan Bob Peeters verkocht, hij verdiende 300.000 euro per jaar wat erg op de begroting drukte.

Eerste een stukje geschiedenis over K Lierse SK, en club met een kleine reputatie.

lierseinfotv3.jpg

Het stadion van Lierse heeft twee gezichten een splinternieuwe en hagelmooie tribune, en achter 1 van de goals een foei lelijke wand met reclame zuilen.

stadionliersetc0.jpg

Inkomende transfers, schrik niet zijn er maar liefst 33, naar mijn menig nodig want er waren weinig tot geen mogelijkheden.

1transindy5.jpg

De spelers die mochten vertrekken, waaronder dus Bob Peeters, deze was goed genoeg maar hij verdiende naar mijn inzien te veel.

1transuitlz6.jpg

De selectie die er stond na de transfer, deze mannen moesten er voor zorg dat Lierse niet weer tegen degradatie hoefde te strijden zoals het afgelopen seizoen wel was.

Afgelopen seizoen bleef Lierse net in de eerste klasse of de jupiler league.

1selectiecs6.jpg

Na een mooi 1ste seizoen met Lierse. Zijn we gedeeld 3de op 1 punt achter kampioen Genk.

Door dit resultaat geen reden tot mopperen, waar het bestuur eerst sprak over “dat we niet mochten degraderenâ€ÂÂÂ.

Haalden we zowaar een Europees ticket, geweldig vonden de supporters en het bestuur het.

Ik vond het klote omdat we op de laatste dag de titel verspeelden tegen Brussel, iets wat niet mag.

1standuv9.jpg

Let op anderlecht hoe schandalig slecht die presteren, met hun toch “goede selectieâ€ÂÂÂ.

Nog steeds geen goed financiële uitgang positie, na onze derde plaats.

financienliersetk0.jpg

Tot slot het algemene plaatje van Lierse.

algemeenplaatjehe1.jpg

Natuurlijk hoop ik op een reactie van jullie, maar nog liever tips .

Screens waar om gevraagd word post ik zo spoedig mogelijk, maar aangezien ik in de horeca werk (s’avonds) zullen er dus na zessen weinig screens komen. Uw begrip daarvoor

Geplaatst
  • Auteur

sklogocl8.jpg

Eindelijk klaart de bewolking boven het Lisp weer op, K Lierse SK is een nieuwe weg ingeslagen na het omkoopschandaal met de Chinese zaken man Ye.

Door de vermeende gang van zaken (gokschandaal en omkoping) door de Chinees Ye en de betrokken spelers (Cliff Mardulier en Laurent Fassotte) die daardoor hun ontslag kregen.

Lijkt het mij een leuke uitdaging Lierse weer eens goed op de kaart te zetten dit door middel van veel sucsen en een aantal leuke aankopen.

Lierse toch bekend om zijn uitstekende jeugdopleiding, denk aan Bob Peeters, Stijn Huysegems, Timothy Dreesen, Seth de Witte, kane Develer en Nathan Goris

Ook is het nodig om de club kas weer aardig te vullen, aangezien deze zo goed als leeg is.

Na eens te hebben rond gekeken, bleek als snel dat er niet veel kwaliteit en snelheid in het team zit, en ook werd veteraan Bob Peeters verkocht, hij verdiende 300.000 euro per jaar wat erg op de begroting drukte.

Eerste een stukje geschiedenis over K Lierse SK, en club met een kleine reputatie.

lierseinfotv3.jpg

Het stadion van Lierse heeft twee gezichten een splinternieuwe en hagelmooie tribune, en achter 1 van de goals een foei lelijke wand met reclame zuilen.

stadionliersetc0.jpg

Inkomende transfers, schrik niet zijn er maar liefst 33, naar mijn menig nodig want er waren weinig tot geen mogelijkheden.

1transindy5.jpg

De spelers die mochten vertrekken, waaronder dus Bob Peeters, deze was goed genoeg maar hij verdiende naar mijn inzien te veel.

1transuitlz6.jpg

De selectie die er stond na de transfer, deze mannen moesten er voor zorg dat Lierse niet weer tegen degradatie hoefde te strijden zoals het afgelopen seizoen wel was.

Afgelopen seizoen bleef Lierse net in de eerste klasse of de jupiler league.

1selectiecs6.jpg

Na een mooi 1ste seizoen met Lierse. Zijn we gedeeld 3de op 1 punt achter kampioen Genk.

Door dit resultaat geen reden tot mopperen, waar het bestuur eerst sprak over “dat we niet mochten degraderenâ€ÂÂÂ.

Haalden we zowaar een Europees ticket, geweldig vonden de supporters en het bestuur het.

Ik vond het klote omdat we op de laatste dag de titel verspeelden tegen Brussel, iets wat niet mag.

1standuv9.jpg

Let op anderlecht hoe schandalig slecht die presteren, met hun toch “goede selectieâ€ÂÂÂ.

Nog steeds geen goed financiële uitgang positie, na onze derde plaats.

financienliersetk0.jpg

Tot slot het algemene plaatje van Lierse.

algemeenplaatjehe1.jpg

Natuurlijk hoop ik op een reactie van jullie, maar nog liever tips .

Screens waar om gevraagd word post ik zo spoedig mogelijk, maar aangezien ik in de horeca werk (s’avonds) zullen er dus na zessen weinig screens komen. Uw begrip daarvoor

Geplaatst

Re: De Schapenkoppen beginnen met een schone lei.

Ziet er netjes uit,

goeie resultaten en een mooie 3e plek, jammer dat je niet 1e werd.

Succes verder.

Geplaatst

mooi begin en zeer sterk gepresteerd met Lierse

hopelijk doe je zo verder en kun je Europees ook iets betekenen

had graag een screen van je taktiek gezien

Geplaatst

veel uitstaande leningen er is niet veel geld voorhanden maar houdt je niet tegen om goede resultaten neer te zetten

Geplaatst

Ik wil niet moeilijk doen, maar wat doet diene Johan Absalonson in uw team als ge diene niet heb aangekocht?

Geplaatst

14-7-2005 transfersvrij.

Geplaatst

14-7-2005 transfersvrij.

thanks, dacht nochtans dat Absalonson een talentje was in FM (en dan veronderstel ik ook in het echt)

Geplaatst

Screentje Edu en de selectie van je reserves, aub. Resulataten zijn goed :thumb: Ga zo verder...

Geplaatst

Ik dacht al dat het over dordt 90 ging.....

Geplaatst
  • Auteur

Screen Owoeri en waterreus graag. Ziet er goed uit.

Owoeri

owoeripu6.jpg

Waterreus

waterreusbe4.jpg

mooi begin en zeer sterk gepresteerd met Lierse

hopelijk doe je zo verder en kun je Europees ook iets betekenen

had graag een screen van je taktiek gezien

Tactiek

tactiekbf6.jpg

Screentje Edu en de selectie van je reserves, aub. Resulataten zijn goed :thumb: Ga zo verder...

Edu

eduhn7.jpg

De reserven van Lierse Sk

reserveslw5.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Het tweede seizoen met Lierse Sk zit er op, een succes vol seizoen om dat er Europees werd gespeeld en aardig maar zeker ook omdat de nationale beker werd gewonnen ten koste van Standaard Luik.

Na dat ik het eerste seizoen als gedeeld 2de eindigde, besloot ik om niet al te gekke dingen te gaan doen met de selectie, er werd alleen gezocht naar extreem goede talenten, wat de basis voor het nieuwe Lierse moet worden, wat weg ging/moest was spelers die te zwaar op de begroting drukken.

Ook veranderende ik Van tactiek, dit omdat ik meer druk naar voren wilde creëren.

De screens die bij het tweede seizoen horen.

De inkomende en uit gaande transfers.

inkomendetransry8.jpg

2transuiteq8.jpg

De stand van het 2het seizoen

2standgg4.jpg

De selectie die dit heeft gepresteerd

2selectiewg7.jpg

Door de gedeelde 2de plaats van afgelopen seizoen, kwamen we in de Uefa-Cup terecht, waar we 2 vooronders moesten spelen. Deze 2 wedstrijden werden beide gewonnen.

2euroio1.jpg

Na de Kwalificatie voor de Uefa-Cup kwam er een mooie loting /poule fase met een aantal aansprekende clubs, waar ook nog leuke resultaten werden geboekt.

2groepsfaselp8.jpg

Door de knappe resultaten in de poule fase van de Uefa-Cup mochten we over winteren in Europa.

Dit duurde echter niet lang na eerst simpel van Wisla Krakow te hebben gewonnen, was Valencia veel te sterk.

napoulehq3.jpg

Niet getreurd na de Europese uitschakeling, we hadden immers net de Finale van de nationale beker bereikt, hierin speelde Lierse tegen het Sterke Standaard Luik.

Wat een lastige tegenstander hoort te zijn, werd een makkelijke wedstrijd.

sucsestoekomstca1.jpg

bekerfinalebelgiefa7.jpg

Na een redelijk succes vol seizoen zag alles er ineens een stuk rooskleurig uit voor Lierse, hiermee bedoel ik natuurlijk het financiële plaatje.

finacieeloverzichtew8.jpg

En tot slot het algemene plaatje van Lierse wat bij een mooi seizoen hoort.

algemeenplaatjeud4.jpg

Mensen, vragen en suggesties zijn welkom, Laat maar horen wat je wilt weten of zien.

Geplaatst

Mooi gedaan !

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 3 zit er op voor mijn Lierse, een seizoen wat wel succes vol genoemd mag worden.

Zo werden we kampioen van België en overwinterden we in de Uefa-Cup, waar we klungelig van Porto verloren.

De beker van België was een drama we werden al in de 6de ronde uitgeschakeld.

Mijn jeugdteam en mijn reserves werden ook nog kampioen van België, iets wat een mooie uitgangspositie bied voor Lierse voor de toekomst.

Ook was er nog een opstootje met een speler van me, deze persoon wou per se een transfer die ik hem niet gunde, als resultaat en opstootje, (screen zie verder)

Verder enkele mooie aankopen Zoals Diego Gavilan en Andres D’Allesandro, deze maar vooral de laatste zou uitgroeien tot een ster speler.

Verder was er veel talent, zoals een jeugdig Italiaans onder 19 international, die al gewild is door de Europese top, zijn naam is Gabrieo Lorenzi

Na dit succes vol seizoen heb ik geen motivatie meer om Iets met Lierse te doen, dus als er een mooie uitdaging komt, dan zal ik niet aarzelen, zelfs als dit een Belgische club is.

De ingekomen en uitgaande transfers van het seizoen.

transferszh8.jpg

Wat een mooie selectie tot gevolg had, met enkele uitstekende spelers ertussen.

selectieliersedb1.jpg

Als eerste werd de Supercup gewonnen, ten koste van Anderlecht.

supercupuu6.jpg

Het kampioenschap wat deze selectie voor elkaar kreeg.

titeleersteliersqa9.jpg

En bij een kampioenschap natuurlijk allemaal mooie woorden.

titelht6.jpg

Waarna ik een vervelende speler in de selectie had, met nogal hoogmoed waanzin. Hij wilde weg maar mocht niet weg van mij, waarna er een opstootje plaats vond op de training.

opdevuisttp8.jpg

De europese campagne van Lierse SK.

europeeslierseeq9.jpg

Tussen door wilde Standaard Luik mij een aanbieding doen, deze werd resoluut afgewezen. Iets wat ik betreur omdat ik toe ben aan nieuwe uitdaging.

standaardafwijzenwt1.jpg

Na een succesvol seizoen heb je natuurlijk spelers die in de prijzen vallen, zoals de topschutter en de Ebbenhouten schoen, enz.

bestewz2.jpg

Ook de toekomst van Lierse werd kampioen.

19kampcz2.jpg

Het algemene plaatje wat bij een geweldig seizoen hoort.

algemeenplaatjeep2.jpg

Natuurlijk wil ik zoveel mogelijk reactie, en tuurlijk post ik jullie verzoeken voor screens. Maar door mijn werk kan ik s’avonds niet online zijn.

Mvg,

MK

Geplaatst

Zou je hiervan de savegame willen uploaden ? Alvast bedankt. Heerlijke resultaten, ga zo door

Geplaatst

Bij je selectie , staat ook de eindstand van de competitie

Verder zeer nette prestaties :thumb:

Geplaatst

Mooi werk met de ploeg van mijn geboortestad! Beter als in real life in ieder geval...:s

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]