Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2015 27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zaadaflevering zeg. Eerste opdracht weinig in beeld, tweede opdracht kun je niets mee en dan ook nog een anticlimax. Ik blijf vinden dat jokers en vrijstellingen een te belangrijk spelelement zijn geworden.

Ding ding ding. Klopt helemaal. En dat het hoeveelheid geld bedroevend laag is, gewoon wat je kan winnen. In Amerika wonnen ze gewoon $510.000. Daar deden mensen mee omdat het hun leven kon veranderen, dan gaan ze echt wel voor het geld hoor. Nu zijn het semi bekende aandachtstrekkers die de grootste lol hebben maar niks klaarspelen. Wwwwowwwww hij zei dat het €1500 euro kostte maar het was eigenlijk €750!!!!!111111

• Antwoorden 471
  • Weergaven 15,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Laten ook zo weinig zien. Ben bijvoorbeeld heel benieuwd waar dat geld nou eigenlijk lag in de eerste opdracht.

Geplaatst

Dat denk ik ook inderdaad. Overigens heb ik nu echt geen idee meer. Meest verdacht vind ik Margriet en Rik, maarja Chris blijf ik ook verdacht vinden..:cab:

Geplaatst

Wat me opviel was dat Chris zei dat hij bij Benbota langs de envelop was gelopen, dit terwijl (mits dat hem later niet verteld is door iemand) hij dit niet 100% zeker wist, toch? Hij wist dat hij de envelop niet had gevonden, maar niet dat hij er daadwerkelijk langs is gelopen.

Geplaatst
Laten ook zo weinig zien. Ben bijvoorbeeld heel benieuwd waar dat geld nou eigenlijk lag in de eerste opdracht.

Lijkt me duidelijk dat dat in de koffers zat. Wie laat nou een envelop met geld achter in een coupe vol met mensen? Veel te grote risicofactor.

RE: Chris en Benbota: Wat je die mensen vertelt maakt niet uit, het gaat erom wat je je medekandidaten op de mouw wil spelden. Ik heb er dus het volste vertrouwen in dat Chris niet de mol is maar dit expres in zijn verhaaltje heeft verweven. Liet aan de ontbijttafel nog maar eens zien hoeveel beter hij dit spel speelt dan zijn voorgangers Daniel B en Tygo. Chris is een zelfde type energiemannetje maar speelt tot nu toe heel verfijnd. Grote kans dat hij de winnaar is.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst
Molgeld is inderdaad een zeer waardevolle valuta.

Gaat daar niet om, gaat erom dat je in een coupe waar 30+ mensen zitten niet kan voorspellen wat er gebeurt. Een kindje kan het pakken, iemand kan zijn koffer eropzetten waardoor hij onvindbaar wordt, etc. etc.

Geplaatst

Tenenkrommend zeg dat verkiezingsspel... Vooral die Margriet met haar "hypnose", was gewoon beschamend joh.

Ik kan er trouwens maar geen pijl op trekken wie het nou is. Chris is in mijn ogen de winnaar, maar de Mol is voor mij echt onduidelijk.

Geplaatst

Ik blijf gewoon bij Rik (en Martine). Sinds ik het idee heb dat Rik de mol is heeft hij mij absoluut geen moment gegeven om te denken dat hij niet de mol is.

Geplaatst

Matige aflevering. Wel weer behoorlijk moeten lachen op Chris, die lacht gewoon om alles wat er gebeurt. Qua mollen niks veranderd voor mij, blijf bij Rik met Margriet (wat een engerd bij de speech :mrg:) op twee. Poll komt straks of morgenmiddag.

Dat de groep het nog geloofde joh, 1500 euro voor 66% kans op groepsvrijstelling... Had dan gezegd dat je voor de 80% was gegaan ofzo. Want dat zou nu ongeveer de gehele pot hebben gepost ofzo. Ongeloofwaardig joh. Al is het wel mooie manier om zich eruit te lullen wat betreft de jokers die hij gekocht heeft...

Makkelijk praten met de beelden erbij.

Geplaatst

Ik zei van tevoren nog dat de Mol vast wel wat woordjes in die taal had geleerd om die mensen zo om te praten. Gaat die Chris opeens Swahili of weet ik veel welke taal het is spreken :cab:

Geplaatst

Mooi stukje gisteren met Chris aan de ontbijttafel. Eerst Rik die met een vage vraag komt en daarna Magriet en Martine met toneelstukje. Mooi dat ie het allemaal gelijk door had, denk dat hij wel de winnaar gaat worden. Rik of Martine is de mol, denk ik.

Geplaatst
Mooi stukje gisteren met Chris aan de ontbijttafel. Eerst Rik die met een vage vraag komt en daarna Magriet en Martine met toneelstukje. Mooi dat ie het allemaal gelijk door had, denk dat hij wel de winnaar gaat worden. Rik of Martine is de mol, denk ik.

Haha geweldig ja. Lag zelf ook helemaal stuk.

Geplaatst

Chris is sowieso een ontzettende baas. Eigenlijk zouden ze hem in een editie met Daniel, Carolien Borgers en nog een aantal van die lieden moeten zetten.

Geplaatst

Een all stars editie van WIDM zou echt heerlijk zijn ja. Dennis Weening en Edo Brunner er ook zeker bij.

Geplaatst

Heerlijk hoe die montage er nog ff voor probeerde te zorgen dat we Chris allemaal zouden verdenken :D wat ordinair jongens

Geplaatst

De drie finalisten hierboven dus? :cab: Had dat dan even in spoilers gezet, ik vind dit soort dingen dus totaal niet fijn om van tevoren al te weten. Heb het nu maar even in spoilers gezet. [MENTION=28109].Nick[/MENTION];

Geplaatst

Ja als Nick dat even wilt bevestigen haal ik die spoilers wel weg. Kwam op mij over dat dit de drie finalisten zijn.