Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2015 27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 471
  • Weergaven 15,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Prima spoiler clown :S

Als dat waar is dan is dat wel echt extreem sneu :cab:. Waarom zijn er toch altijd van die mongolen die het nodig vinden om het plezier van een grote groep mensen te vergallen.

Fijn dat jij het wel even zegt ja. [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; ff spoileren

Marlijn valt nog af voor de finale natuurlijk, te kandidaterig overgekomen om in de finale te staan.

Bovendien [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION];, nergens iets te vinden van wat je zegt. Kansloos hoor

'Ik heb hem op 1 gezet' zei ze geloof ik. Is toch duidelijk dat ze dan de test op een man had geze? En als ze al lange tijd op dezelfde zat: vorige week stemde ze op Chris, niet op Margriet ;)

En Chiemel (y)(y) Goed bezig jongen. Man man.

Haal die quote weg joh sukkel, niemand wil dat toch weten, is de hele spanning van het spel weg.

Wat een achterlijke rattenstreek ja

Doe normaal man, Chiemel. Er zijn mensen die van het begin tot het einde willen kijken en niet het einde op de helft al willen weten.

Kappen nu Chiemel.

Hackers van de website Wie is de Mol hebben zojuist bekendgemaakt dat Rik de Mol is.

Wilde nog even zeggen dat dit dus nergens op sloeg en wil even 100% zeker weten dat iedereen dat doorheeft. Wil namelijk niemand zijn kijkplezier wegnemen, want het is echt een tof programma.

Had niet verwacht dat dit nodig zou zijn, aangezien het helemaal niet logisch zou zijn dat je de Mol kan ontmaskeren wanneer je de website van Wie is de Mol hackt. :S

Sorry jongens, sorry. Kusje.

Geplaatst

Hoop zo dat Margriet eruit gaat. Irritante, chagrijnige speler.

Mol: Marlijn

Winnaar: Rik

Verliezer: Chris

Mooie is dat ik al vanaf aflevering 1 deze spelers als finalisten zag. Als het goed is heb ik dat ook gepost. :D

Geplaatst

Vraag me af of er nog iemand uitgaat voor de finale. Denk dat ze gewoon met z'n vieren gaan eindigen. Volgende week laatste normale aflevering als ik het goed heb, denk niet dat ze in zo'n aflevering eerst een test + executie doen met daarna nog de finale-executie.

Geplaatst
  • Auteur

Ik verwacht halverwege een executie. En dan nog 1 opdracht met drie man. En mogelijk dan ook nog de laatste executie, maar niets over de bekendmaking van winnaar/verliezer/mol.

Geplaatst

Hoop dat ze volgend jaar maar in 1 executie de mogelijkheid geven dat niemand naar huis gaat. Zie graag iemand naar huis gaan, en bovendien krijg je dan niet zo'n halve finale-aflevering zoals dit jaar.

Geplaatst

Is al eens eerder gebeurd meen ik dat er hakverwege nog een executie was voor de finale

Geplaatst
Is al eens eerder gebeurd meen ik dat er hakverwege nog een executie was voor de finale

Klopt.. maar dat maakt zo'n aflevering nog minder dan dat 'ie al is.

Geplaatst

Pffff. Je zal nu maar naar huis moeten zeg. Jammer dat het Chris is ook. Had hem heel graag in de finale gezien

Geplaatst
  • Auteur

Iedereen zit al op margriet, dus gewoon pech. Zou me niets verbazen als joker van marlijn en Rik doorslag gaven...

Chris, marlijn, Rik, Martine, ... Alle zitten op margriet.

Geplaatst

De mol had wel gewacht op het geld op tafel. Voorkomen dat er 1000 op tafel komt ipv. 500. Rik en Marlijn zaten er nog in. Marlijn pakt het, maar best kans dat Rik het anders had gedaan. Margriet was toen al weg. En Margriet pakte geld bij de foto-opdracht. Die is het niet.

Geplaatst

Rik of Marlijn is de mol. Margriet juist niet. Ga nog steeds voor Rik, al vanaf aflevering 1 #tunnelvisie :D

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

Die speech van Art was er iig vol op gericht, en dat gezicht van Marlijn werd er niet echt beter op ;c Maar helemaal zeker weet ik t nog steeds niet

Geplaatst
  • Auteur

Die blik ook van Rik tijdens praatje, kon zijn grijns bijna niet inhouden. Alsof hij zich eindelijk bekend mag maken...