Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2015 27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als we moeten afgaan op blikken en grijnzen dan hadden we vanaf aflevering 1 kunnen weten dat het Marlijn is.

Even recap, Chris ging op Margriet, Rik op Margriet, Margriet op Rik, Marlijn op Chris, Chris ging eruit, ergo Marlijn is de mol.

Of Rik dus, die kan ook nog ;c

bewerkt door Wokulski

• Antwoorden 471
  • Weergaven 15,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Chris :( Had het hem zo gegund om tot het eind mee te doen. Leukste kandidaat van het seizoen voor mij, zonder twijfel.

Poll vernieuwd. Blijf op Rik. Was mij beter uitgekomen als Margriet eruit was gegaan, had ik een veiliger gevoel gehad.

Geplaatst
Die blik ook van Rik tijdens praatje, kon zijn grijns bijna niet inhouden. Alsof hij zich eindelijk bekend mag maken...

Ja :cab: die stond daar alsof ie Mister Showman was. Heel die speech ook gericht op 'Rik is de mol'.

Geplaatst

Jammer man voor Chris. Als Margriet de mol blijkt te zijn word ik gek. Ik zet mijn geld nog steeds op Rik. Maar ik weet het echt niet meer. Op basis van de laatste 3/4 afleveringen twijfelde ik continu over deze 3 finalisten als Mol ;c.

Geplaatst
  • Auteur
Ja :cab: die stond daar alsof ie Mister Showman was. Heel die speech ook gericht op 'Rik is de mol'.

Wees de speech vorig jaar ook niet naar Freek, ook al was Susan de mol?

En Rik heeft gewoon al gehoord dat hij gewonnen heeft, maar dat mag hij nog niet zeggen, dus probeert daarom zijn lach in te houden. Na een nacht geslapen te hebben, ga ik toch gewoon voor margriet.

Geplaatst

Weet ik niet, vorig jaar niet gekeken. Rik stond er in ieder geval ontspannen bij, dus die weet sowieso meer. Inderdaad, of de mol, of gewonnen. En aangezien de speech volledig op hem gericht was, ga ik er vanuit dat hij dus niet de mol is.

bewerkt door Magikarp

Geplaatst

Dat gezicht van Rik staat de laatste executies zo ontspannen. Hij moet de mol wel zijn...

Geplaatst

Voor het eerst dat ik er geld op durf te zetten. Waarschijnlijk komt het doordat ik dit jaar iit vorige jaren totaal niet geïnteresseerd heb gekeken. Margriet is het.

Geplaatst

Margriet inderdaad. Alles deze aflevering wijst naar Rik, maar kan toch niet zo duidelijk zijn lijkt me.

[MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; Het is niet duidelijk dat Marlijn op Chris zat, ik denk dat zowel Rik en Marlijn op Margriet zaten en dat ze door hun joker allebei de finale hebben gehaald, ten koste van Chris.

Geplaatst

Huhu, Rik net op het NOS Journaal over dat verhaal van die jurk die blauw/zwart of wit/goud is. Sluit ie af met 'zo zie je maar weer, niets is wat het lijkt' :mrgy:

Geplaatst
Margriet inderdaad. Alles deze aflevering wijst naar Rik, maar kan toch niet zo duidelijk zijn lijkt me.

[MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; Het is niet duidelijk dat Marlijn op Chris zat, ik denk dat zowel Rik en Marlijn op Margriet zaten en dat ze door hun joker allebei de finale hebben gehaald, ten koste van Chris.

Dit is wat Marlijn aanklikt:

33m4jya.png

Dat is Chris, dat zei hij namelijk nog tijdens De Slimste Mens (klik, op 11 minuten rond). Tenzij Margriet hetzelfde favoriete boek heeft opgegeven, maar dat zou wel raar zijn.

Geplaatst

Het kan ook een gok zijn geweest van Marlijn als ze niet wist welk boek bij welk persoon hoort.

Geplaatst

Klopt, maar je moet ergens vanuit gaan. Uiteindelijk zouden ze door de montage en de menselijke fouten het nognsteeds alle drie kunnen zijn ;c

Geplaatst
Huhu, Rik net op het NOS Journaal over dat verhaal van die jurk die blauw/zwart of wit/goud is. Sluit ie af met 'zo zie je maar weer, niets is wat het lijkt' :mrgy:

Haha mooi man :D

Geplaatst
Dit is wat Marlijn aanklikt:

33m4jya.png

Dat is Chris, dat zei hij namelijk nog tijdens De Slimste Mens (klik, op 11 minuten rond). Tenzij Margriet hetzelfde favoriete boek heeft opgegeven, maar dat zou wel raar zijn.

Ja, en op de vraag Wie is de Mol klikten ze beiden op Margriet en Margriet op Rik.

Geplaatst

Wie is de Mol? 2015

Dus?

Edit: o haha wacht ja laat maar

Geplaatst
  • Auteur
Ja, en op de vraag Wie is de Mol klikten ze beiden op Margriet en Margriet op Rik.

Dus marlijn heeft een foute antwoord aangeklikt, Rik niet. Hint naar Rik die wint en marlijn de verliest?!

Geplaatst

Ik heb dit jaar voor het eerst WIDM gekeken en vanaf die aflevering met Rik en Chris in dat vliegtuigje is Rik voor mij de mol. Maar ergens hoop ik dat hij het niet is, zou best een teleurstelling zijn als het zo makkelijk/duidelijk was. Doet dan voor mij toch wat af een het WIDM imago ofzo ;c

Geplaatst
Ik heb dit jaar voor het eerst WIDM gekeken en vanaf die aflevering met Rik en Chris in dat vliegtuigje is Rik voor mij de mol. Maar ergens hoop ik dat hij het niet is, zou best een teleurstelling zijn als het zo makkelijk/duidelijk was. Doet dan voor mij toch wat af een het WIDM imago ofzo ;c

Wacht maar tot je met dat gevoel het tweede seizoen in gaat, en met de beroemde tunnelvisie dik fout zit;c