Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2015 27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 471
  • Weergaven 15,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nou ben benieuwd wat de programmadirecteuren van MU van deze kandidaat vinden. Die gasten hier verwachten Wesley Sneijder, Mark Rutte en Carice van Houten?

Geplaatst

Veel onbekenden, maar dat is niet heel erg. Het was al leuk dat de eerste seizoenen zonder bn'ers uitgevoerd werd.

Geplaatst
Dan komen er nog twee vrouwen bij, waarschijnlijk Margreet van der Linden en Martine Sandifort.

Die WIDM-fora zaten dit jaar erg goed.

Geplaatst
Het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol? krijgt ook een nieuw tintje: de finale van het programma werd altijd ruim van te voren opgenomen, maar zal dit jaar live uitgezonden worden.

De Mol zal zich tijdens een live-uitzending, die opgenomen wordt in het Vondelpark in Amsterdam, bekendmaken. "En dat is ontzettend spannend, want nieuw, maar ook wel heel erg leuk", aldus Art Rooijakkers, die het programma presenteert.

Geplaatst
Dijkhuizen ken ik niet. Chris Zegers natuurlijk wel, dat lijkt me ergens wel een potentiële mol.

Die man is veel te stupid om de mol te zijn

Geplaatst
Nu op NPO 3, een Wie is de Mol? special!

Waar ging die precies over? Terugkijken waard?

Geplaatst
  • Auteur

Niets bijzonders. Eerste 40-45 zijn oude biechten aan elkaar geplakt waarin uitgelegd wordt hoe WIDM nu werkt et. Laatste 5-10 minuten gaan over het komende seizoen en is eigenlijk het enige wat de moeite waard kan zijn om te bekijken.

Geplaatst
Waar ging die precies over? Terugkijken waard?

Was niet extreem bijzonder. Maar vond het wel leuk om te zien. Voor de echte wie is de mol fan is het altijd leuk meegenomen :).

Geplaatst

Het wordt denk ik een leuk seizoen. Vooral omdat het grote gros eigenlijk niet heel bekend is, dus je weet niet wat te verwachten.

Geplaatst

Donderdagavonden trainen tot 20:30, wordt dus weer mooi kut. Kijken of ik er 10 minuten eerder uit kan piepen, trainen op donderdag toch met t vijfde samen.

Geplaatst
  • Auteur

Nu trainen op woensdag, maar wss precies vanaf de finale aflevering op donderdag. Zo gaat het hier al jaren...

Geplaatst

Hier altijd terugkijken door training. Vind ik ook helemaal niet erg, word er moe van als de rest in de kamer allerlei doelloze theorieën zitten te bedenken terwijl het programma bezig is.

Geplaatst

Ik heb me al voorgenomen in ieder geval de social media te ontwijken tot ik de aflevering heb gezien.

Geplaatst

WIDM-fans van dit forum. Zijn er weer leden die het spel WIDM op dit forum wil gaan spelen. Heb zojuist het topic van 2014 weer helemaal doorgelezen en het begint weer te kriebelen om een spel te organiseren. Een kanttekening dit jaar: ik wil graag samen met iemand het spel organiseren omdat het een hoop tijd in beslag neemt en ik graag de kwaliteit van het spel hoger wil hebben.

Ik hoor het wel!

Geplaatst
WIDM-fans van dit forum. Zijn er weer leden die het spel WIDM op dit forum wil gaan spelen. Heb zojuist het topic van 2014 weer helemaal doorgelezen en het begint weer te kriebelen om een spel te organiseren. Een kanttekening dit jaar: ik wil graag samen met iemand het spel organiseren omdat het een hoop tijd in beslag neemt en ik graag de kwaliteit van het spel hoger wil hebben.

Ik hoor het wel!

Best interesse om deel te nemen hoor. ;)