Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sicke episode, Laurel weer geweldig (hot) :< Die schoonzus lijkt me wel ene mongool die flink gaat lopen naaien.

Geplaatst

Was een redelijk saaie aflevering, begint steeds matiger te worden. Heb je 'm al gezien? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

Geplaatst

Zit nu aan episode 7. Zelden heeft een serie me zo kunnen boeien, misschien omdat ik zelf op het punt sta af te studeren in rechten maar ik vind het ook gewoon een toffe serie. En Laurel met haar hoge sokken vorige aflevering :

Geplaatst
Zit nu aan episode 7. Zelden heeft een serie me zo kunnen boeien, misschien omdat ik zelf op het punt sta af te studeren in rechten maar ik vind het ook gewoon een toffe serie. En Laurel met haar hoge sokken vorige aflevering :<

Laurel is :<:<:<:<:<

Geplaatst
  • Auteur
Was een redelijk saaie aflevering, begint steeds matiger te worden. Heb je 'm al gezien? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

Vond 'm wel oke, maar mag wel snel wat meer duidelijk worden.

Geplaatst

Wat een bitch blijft het toch ook :D Zag dit helemaal niet aankomen, ze blijven me toch verrassen.

Geplaatst
Vond 'm wel oke, maar mag wel snel wat meer duidelijk worden.

Deze was al veel beter of niet? :<

Geplaatst

Eerste aflevering gezien en die was zo dodelijk saai dat ik niet eens de moeite ga nemen om verder te kijken.

Geplaatst
Eerste aflevering gezien en die was zo dodelijk saai dat ik niet eens de moeite ga nemen om verder te kijken.

Het wordt er (veel) beter op.

Geplaatst

[spoiler=Finale]Waarschijnlijk hebben Rebecca en Rudy haar vermoord

Geplaatst
Bijna.

Koekoek, #twist. Kan slecht tegen spannende series, hartslag was hoog.

Staat 'ie er nu al op? Oh godverdomme het is vrijdag, vakantie dus dan vergeet je dat. Even snel de aflevering checken en daarna gelijk Blacklist.

Geplaatst

Waar kan ik deze serie volgen? Zag net dat hij niet op Netflix te vinden is.

Geplaatst
Waar kan ik deze serie volgen? Zag net dat hij niet op Netflix te vinden is.

watch-tv-series.to/serie/

Geplaatst
watch-tv-series.to/serie/

Heb net Popcorn Time gedownload, las op internet dat hij daar ook te kijken is. :D

Geplaatst
Heb net Popcorn Time gedownload, las op internet dat hij daar ook te kijken is. :D

Daar moet je het downloaden, en wachten. Via die site kijk je in twee seconden.

Geplaatst
Bijna.

Koekoek, #twist. Kan slecht tegen spannende series, hartslag was hoog.

Jezus wat is dit dan. [spoiler=heel 't verhaal]Toen Sam die call maakte wist ik meteen dat het Frank was, heeft 'ie ook nog Rebecca gekilled :-D. Jezus ben echt benieuwd waar dit uitkomt.

Geplaatst
  • Auteur
Jezus wat is dit dan. [spoiler=heel 't verhaal]Toen Sam die call maakte wist ik meteen dat het Frank was, heeft 'ie ook nog Rebecca gekilled :-D. Jezus ben echt benieuwd waar dit uitkomt.

Dat laatste is prob niet true.

Geplaatst
Dat laatste is prob niet true.

[spoiler=finale]Je denkt toch niet dat Wes haar heeft vermoord? :cab: Zelfmoord is geen optie.

Geplaatst

Nu ook gaan kijken, vind het grote verhaal wel heel interessant en die kleine zaken iedere aflevering ook wel, alleen soms is het wat neppig, doet me wat dat betreft heel erg aan Suits denken. Dat iedereen in de klas >1.85m is bijvoorbeeld, en andere dingen die zo'n heel perfect beeld van studenten en een universiteit schetsen, dat soort dingen irriteren me wel, en soms is het acteerwerk ook wel heel belachelijk, maarja blijft alsnog een goede serie hoor.

Geplaatst
  • Auteur
Nu ook gaan kijken, vind het grote verhaal wel heel interessant en die kleine zaken iedere aflevering ook wel, alleen soms is het wat neppig, doet me wat dat betreft heel erg aan Suits denken. Dat iedereen in de klas >1.85m is bijvoorbeeld, en andere dingen die zo'n heel perfect beeld van studenten en een universiteit schetsen, dat soort dingen irriteren me wel, en soms is het acteerwerk ook wel heel belachelijk, maarja blijft alsnog een goede serie hoor.

Scenes in de court room zijn enorm ver van de realiteit, maar idd nog steeds goed te doen.