Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

24e80tc.png

Moest de laatste wedstrijd van het seizoen winnen om de titel te pakken, anders was zelfs een derde plek nog mogelijk. Doen we toch maar goed, als promovendus de titel pakken... _O_

Geplaatst

Kan mn eigen topic starten met matches waar ik genaaid word Goals Chelsea waren 2 afstandsschoten, waarvan 1 van de zijlijn, 1 vrije trap en een corner.

f6d5458cbd12420db2048119c0572da2.png

Zo en de kampioensmatch _O_

3294fc5be65ecc78aa6684d1f7b70e13.png

Gelukt hoor. Twente kampioen :<

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst
Doei he City :shhh:

EQgiZ.png

oCrtF0.png

[MENTION=26970]Rossini'[/MENTION];

Van dominantie gesproken... :checkit:

Geplaatst

2z70sbn.jpg

Seizoensopener gewonnen. Hele wedstrijd ruim sterker dan Hertha, maar Seferovic mistte nog al wat kansen. En Julian Schieber scoorde uit het niets nog even een wondergoal. Gelukkig nog de penalty mee gekregen :D.

Geplaatst
Kan mn eigen topic starten met matches waar ik genaaid word Goals Chelsea waren 2 afstandsschoten, waarvan 1 van de zijlijn, 1 vrije trap en een corner.

f6d5458cbd12420db2048119c0572da2.png

Zo en de kampioensmatch _O_

3294fc5be65ecc78aa6684d1f7b70e13.png

Gelukt hoor. Twente kampioen :<

Jij wordt wel erg vaak genaaid zeg. FM moet dit snel veranderen, ik heb dit soort wedstrijden ook vaak ;e

Geplaatst

d038ea134d71a567e7d5056472c6d806.png

Zuur. Ronde 3 overigens. Niet dat ik de play-offs daarna had gewonnen, maar dan zat ik wel in EL. Nu laatste play-off EL tegen Zurich.

bewerkt door Stefan.

Geplaatst

Nadat mijn eerste save met Inter het plots niet meer besloot te doen, vandaag maar weer een nieuwe.

29xaweq.png

Heb hem zowaar gewonnen maar ik vind dit dus echt 3x kut hea. En altijd het zelfde liedje ik heb soms het gevoel dat zelfs als mijn speler 1 op 1 komt te staan er plotseling een gozer aangevlogen komt die dat schot blockt dat overkomt me echt te vaak. Ja en die 2 tegendoelpunten, uitdoelpunten nog wel... Mag hopen dat die me niet gaan kosten dalijk.

Geplaatst

ijrHGL1.png

Heerlijk om de wedstrijd te beslissen met een volley! Eerder schoot hij de bal in de muur en daarna volleren in de bovenhoek! Alfreton speelt in de Conference Premier (dus 2 divisies hoger) en de komende tegenstander komt ook uit de competitie. Eerder al Boston United (Conference North) en Buxton (Evo Stick Northern Premier) geklopt!

Geplaatst

2qi64op.jpg

Speelronde 2. Op z'n Duits _O_. Al was het wel dik verdiend, in de hoogtepunten geen kans van Ajax gezien. Ajax speelde overigens een zeer bijzondere formatie. 4-1-3-1-1. Zonder vleugels dus.

Geplaatst
2qi64op.jpg

Speelronde 2. Op z'n Duits _O_. Al was het wel dik verdiend, in de hoogtepunten geen kans van Ajax gezien. Ajax speelde overigens een zeer bijzondere formatie. 4-1-3-1-1. Zonder vleugels dus.

Is Ten Have met Martin Jol weer aan het roer? Obafemi Martins!

Wel een lekker resultaat!

Geplaatst

Loot ik in seizoen 1 in de 1e ronde knockout CL Barcelona. Ik vloeken...krijg je dit in de heenwedstrijd :*)

2yv9cv9.jpg

Geplaatst

F69z6Ug.png

Heerlijke overwinning, in seizoen drie. Had de bekerfinale gehaald en verloor daar na strafschoppen te verliezen van de kampioen Ajax. Had wel een hele lucky loting, ik lootte HSC, Fortuna Sittard, Heereveen, Katwijk en Noordwijk. Ja, Noordwijk stond echt in de halve finale :cab:. Eerste seizoen werd ik achtste en verloor in de play-off van Twente. Tweede seizoen vijfde. Heb me ook wel lekker versterkt moet ik zeggen, er komt langzaam steeds meer geld beschikbaar. Hoewel het wel een vreemdelingenlegioen aan het worden is ;e, heb maar één speler die zijn opleiding bij Go Ahead heeft gehad.