Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Ik speel nu tegen...

Mooie overwinning en ook total ownage :O xD

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hoe speel ik een superwedstrijd in de EPL:

Benodigdheden:

- Goed team met veel talenten.

- Glenn op msn.

Stappenplan:

1: Je zegt tegen Glenn dat je niks kan winnen met eigen tacktiek.

2: Glenn krijgt medelijden en stuurt je zijn tacktiek.

3: Let the fun begin :D!:.

naamloosmf3.png

Geplaatst

Haha doe je goed. Ik zal Glenn straks ook eens aanspreken :D.

Geplaatst

Die stappen heb ik ook maar is gevolgd. The fun begin's :D!:

hehesg5.jpg

Geplaatst

Zozo Frank ga je ook nog eens winnen met Bremen? ;)

Geplaatst

Hmmm,

Ik vond de CLUE van Leandro Davide leuker ;)

Geplaatst

@ Leandro Davide, kan je met Arsenal Carlos Vela gelijk terughalen van zijn uitleenbeurt? Want je zit nog wel in 2006 maar je hebt hem al

Geplaatst

Met Atlético Madrid in de kwartfinale tegen aartsrivaal Real Madrid tijdens de seizoen 2010-2011 (seizoen 5)

AtlticoMadridvsRealMadridSeizoen5.jpg

Geplaatst

Met Atlético Madrid in de kwartfinale tegen aartsrivaal Real Madrid tijdens de seizoen 2010-2011 (seizoen 5)

AtlticoMadridvsRealMadridSeizoen5.jpg

Netjes, heb ik ook een keer gehad in mijn eerste seizoen,, alleen dan uit. Staat hier nog wel ergens een screentje geloof ik
Geplaatst

Hoe bedoel je een zware programma:

ProgrammaEindeSeizoen5.jpg

In 2 weken tijd tegen de nummers 2 (Barca), nummer 3 (Valencia) en nummer 4 (Real) van de competitie.

Geplaatst

Dordrecht wint van koploper

-DORDRECHT- In de Jupiler League heeft FC Dordrecht op de eigen Krommedijk met 3-2 van koploper Vitesse weten te winnen. Door deze overwinning hervindt de Dordtse ploeg aansluiting met de top. Ondanks dat de thuisploeg in de rust op een comfortabele 3-0 voorsprong stond, mocht Vitesse zeker aanspraak maken op de overwinning.

Voor rust was FC Dordrecht echter heer en meester. In eigen huis werd de koploper uit Arnhem volledig van het veld gespeeld. In de 19e minuut tekende Roy Bejas met een afstandsschot voor de 1-0. Nadat Jan-Paul Saeijs (penalty) en Sunday Mba -waar Ajax serieuze interesse voor schijnt te hebben- de 3-0 ruststand op het scorebord zetten, leek er geen vuiltje aan de lucht voor de Dordtenaren. Na rust zagen we echter een volledig ander spelbeeld. Vitesse heerste, en drukte FC Dordrecht ver terug op eigen helft. Anderson zorgde op knappe wijze voor de 3-1, en drie minuten later dwarrelde een schot van de Braziliaanse spits -via het been van Nathan Rutjes- opnieuw in de goal; 3-2.

Met nog een half uur op de klok leek het helemaal mis te gaan voor Dordrecht. Dankzij een aantal prima reddingen van van den Nieuwenhuijzen bleef de ploeg echter op de been. In blessuretijd werd een snelle Dordtse counter de Arnhemmers fataal. Sergio Zijler werd neergehaald in het strafschopgebied, en arbiter van de Waerdt legde de bal resoluut op de stip. Ondanks aanhoudende protesten van Vitesse-spelers, mocht Deniz Aslan vanaf elf meter aanleggen, maar de Turkse rechtsback miste. Direct na de penalty floot van de Waerdt af, wat hem nog meer Arnhemse protesten opleverde.

dordtvitessevl6.png

Door deze knappe overwinning vecht FC Dordrecht zich terug in de titelrace. De ploeg staat nu op een derde plaats, vijf punten achter koploper Vitesse. Op drie punten van Vitesse vinden we VVV op de tweede plaats. Naast de bekerronde is er voor de winterstop nog één speelronde in de Jupiler League. Vitesse speelt dan thuis tegen Den Bosch, VVV ontvangt Haarlem en FC Dordrecht speelt een uitwedstrijd tegen AGOVV.

tussenstandpi6.png

Geplaatst

geluktq4.jpg

Kone _O_

/Edit

voetbalshowbf9.jpg

Gaat lekker in de CL :D

Geplaatst

manchesterunitedvsportozf9.png

Eindelijk een goede tactiek gemaakt :P een 4-5-1 counter. Heb voor de rest gewonnen van Montepellier (6-0), Sochaux (2-1) Charlton (2-1), Middlesbrough (3-0), Watford (2-0), Tottenham Hotspur (4-2). Heb nu 4 wedstrijden gespeeld in de competitie, 4 gewonnen, 12 punten, 2 doelpunten tegen, 11 doelpunten voor.

Geplaatst

Lekker voor m'n doelsaldo :thumb:

47xrjfl.jpg

Geplaatst

Bekerstunt FC Dordrecht

-DORDRECHT- FC Dordrecht heeft in de kwartfinale van de KNVB Beker in eigen huis voor een bekerstunt gezorgd tegen Feyenoord. De Dordtse ploeg won -na verlenging- met 3-2. De Zambiaanse spits Christopher Katongo was de grote held met twee doelpunten.

In de eerste helft leek het erop dat Feyenoord vrij simpel door zou gaan naar de halve eindstrijd. Door een vroege goal van Huysegems namen de Rotterdammers al snel de leiding, en de ploeg hield Dordrecht gemakkelijk onder de duim in de eerste helft. Marica en Huysegems misten kansen om de wedstrijd voor rust al in het slot te gooien.

De thuisploeg leek in de tweede helft echter alle schroom van zich af te gooien, en zette Feyenoord met stevig fysiek spel onder druk. Meteen na rust was het al raak; Antwi raakte een kopbal van Cecilio Lopes, waardoor keeper Aerts kansloos bleef; 1-1. De thuisploeg drukte door, en in de 51e minuut werd Christopher Katongo weggestuurd door de puik spelende Medunjanin. De Zambiaan zette Dordt simpel op een 2-1 voorsprong. Naarmate de wedstrijd vorderde, drong Feyenoord steeds verder aan. Een kwartier voor tijd bracht Kahlenberg de Rotterdammers met een goed afstandsschot weer op gelijke hoogte. Na deze gelijkmaker kregen beide teams kleine kansjes, maar de beslissing zou niet meer binnen 90 minuten vallen.

In de verlenging zien we eenzelfde spelbeeld als in de laatste tien minuten van de reguliere speeltijd; twee ploegen die hard werken, en weinig kansen weggeven. Net voor het einde van het eerste kwartier onderschept Katongo een pass van Hofs, en op snelheid is hij niet meer te stoppen. Oog in oog met Aerts faalt hij niet, en met een simpele schuiver staat FC Dordrecht weer op voorsprong. Het laatste kwartier wordt het spel grimmiger; Feyenoord dringt aan, en de thuisploeg grijpt alle middelen aan om de Rotterdammers van de goal te weren. Overtredingen van Roy Bejas en Jan-Paul Saeijs worden bestraft met geel. Feyenoord krijgt nog één mogelijkheid, maar Charisteas schiet vanuit lastige positie net naast.

kwartfinalebekerrc8.png

FC Dordrecht zal het in de halve finale opnemen tegen SC Heerenveen. De Friezen wonnen in de kwartfinale simpel met 2-0 van MVV. De twee ploegen kwamen elkaar al eerder tegen in het KNVB Bekertoernooi, en wel in het seizoen 2008/2009. Toen was Heerenveen in de vierde ronde met 0-5 veel te sterk voor de Dordtenaren. De andere halve finale zal gaan tussen VVV en Ajax.

Geplaatst

Het is geen 0-8 ofzo; maar ik ben dr niet minder blij om :D

intatft3.jpg

Geplaatst

Even vooraf: het is woensdagavond, er zijn kwalificatiewedstrijden voor het EK2008 aan de gang en een week eerder zijn er al wedstrijden in de Champions League gespeeld... op deze duistere avond staat een wedstrijd gepland:

Ajax - AC Milan

Mijn selectie leed aan de interlands (8 spelers opgeroepen, pasten allen niet op 1 screenshot) en ook waren er de nodige blessures (5).. dus moest ik maar aantreden met een veredeld B-elftal...

Resultaat:

2j5j878.jpg

Geplaatst voor de knock-outfase (ronde 1); ten koste van AC Milan - Fenerbahce - Olympiakos

Geplaatst

Mooie prestatie, maar Milan speelde ook wel een beetje met een veredeld B-team :checkit:

Geplaatst

Mooie prestatie, maar Milan speelde ook wel een beetje met een veredeld B-team :checkit:

Beetje wel.. maar Seedorf - Brocchi - Ambrosini - Donati - Sanchez zijn toch ook niet de minsten ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]