Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

En dat voor een veertienjarige..

Superjeugd.jpg

Jong Heerenveen doet het goed in de Eredivisie voor jeugdelftallen.

rang.jpg

Geplaatst

4kyxe0m.jpg

Gaat lekker met OFI. Speel in de Uefa-Cup nadat ik Galatasaray heb verslagen :) Nu derde in de competitie achter de ongenaakbare AEK en Olympiakos (voorlopig)

Geplaatst

manwhows9.png

IF I HAD THE WINGS OF A SPARROW

IF I HAD THE ARSE OF A CROW

I'D FLY TO OLD TRAFFORD TOMORROW

AND SHIT ON THE BASTARDS BELOW, BELOW!

REAL, REAL, REAL!!!!

Heerlijke 1e helft, had zo 6-0 kunnen zijn met rust, 2 ballen op de paal nog, maar het toch gered :D

Geplaatst

Smitjuuh, je het een goed elftal als je PSV met 7-0 verslaat en Tottenham met 4-0

Geplaatst

copa2evoorrondexd3.png

Wat een heerlijke overwinning! We speelden het Paraguayaanse Libertad helemaal van het veld af. De beste wedstrijd onder mijn leiding tot nu toe denk ik, ik heb werkelijk zitten genieten van mijn ploeg. Met deze prima uitslag lijkt het niet meer mis te kunnen gaan: Wanderers gaat zich voor het eerst in de clubhistorie plaatsen voor de hoofdronde van de Copa Sudamericana. Dat is zeg maar de UEFA Cup van Zuid-Amerika.

Geplaatst
Zo zo, Mido in de gelederen van de eilandclub, kicks :)

Hij werd mij voor 0 Euro aangeboden, contract aangeboden en hij wilde komen. Je hoort mij niet mopperen, samen met Nwafor een zeer lekker duo.

Geplaatst
Smitjuuh, je het een goed elftal als je PSV met 7-0 verslaat en Tottenham met 4-0

Ja ik vind zelf van wel. Het is mijn 2e seizoen, 1e seizoen alle 4 de prijzen gewonnen en dit is nu mijn selectie.

selectiekk7.jpg

Geplaatst

Mooie selectie ja :)

Ik boek net toch een resultaat waar ik helemaal versteld van sta. In de voorrondes van de Copa Sudamericana klopte ik Danubio en Libertad al, in de eerste ronde schakelde ik tot mijn eigen verbazing de Mexicaanse grootmacht América uit. Dus kwartfinale, we spelen tegen Flamengo. Die ploeg heeft al gewonnen van Gremio en Boca Juniors, een absolute grootmacht. En dan dit in de eerste wedstrijd

copaflamengouitue3.png

:D

Geplaatst

Haha, ik lach me een breuk. In Uruguay houden we nog stand ook tegen die Brazilianen, 0-0. We hebben het niet eens heel moeilijk gehad. Dit is toch wel erg memorabel, toffe overwinning. In de halve finales nu!

Edit, halve finale I:

In de eerste ontmoeting metVelez weten we een prima resultaat te boeken, in Buenos Aires wordt het 1-1. De Argentijnen waren wel veel sterker, maar wederom houden we stand en komen we met een prima resultaat weg. Het zal wel lastig worden om in eigen huis de finale te bereiken. Het kwaliteitsverschil is toch wel erg groot, maar niets is onmogelijk.. Morgen de return!

Geplaatst

Hoe zorg je ervoor dat je clubs duidelijk maakt dat ze niks te zoeken hebben in de Champions League? Zo:

Ajax-Hearts-afstraffing.jpg

:mrgy: 4-3-3 ownt.

Geplaatst

Atletico 6-1 Ajax

1-0 Fernando Torres '5

1-1 Rydell Poepon '21

2-1 Fernando Gago '43

3-1 Fernando Gago '74

4-1 Carlos Vela '82

5-1 Kristoffer Haestad '87

6-1 Fernando Torres '90

Blessure: Urby Emanuelson '38

Blessure: Pedro Rios '45

Blessure: Anthony vanden Borre

Om de een of andere reden scoort Fernando Gago bijna alleen maar met schoten vanaf 30m met een draai de kruising in. Hij heeft al een aantal doelpunten gemaakt voor me en 9/10 op die manier. En dat terwijl hij maar 10 voor afstandsschoten heeft, vreemd maar natuurlijk vind ik dat niet erg.

Geplaatst

Nee dat lijkt mij ook niet :p dat wil ik ook wel een middenvelder met 10 voor afstandschoten en die ze er inknalt :)

Geplaatst
11-0, Respect! Linkje naar je tactiek? :m:

Jij bent al de 4e die erom vraagt. Tnx. :P Maar ik ben nog bezig om mijn tactic te verbeteren. Verdedigend staat ie vrij goed nu, maar soms loopt het aanvallend niet helemaal. Ik zit zelf die teaminstellingen steeds te veranderen bij uit en thuis wedstrijden, dus ik moet ook nog een aparte thuis en uittactiek voor jullie maken. :P Het verschil is gewoon alleen teamtactics. Bij mijn uittactic is de verdedigende lijn iets dieper, iets compacter, iets meer tijd rekken, etc. :) :mrgy:

Geplaatst
Nee dat lijkt mij ook niet :p dat wil ik ook wel een middenvelder met 10 voor afstandschoten en die ze er inknalt :)

Koop Gago :checkit: :mrgy:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]