Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Feyenoord - PSV 1-3

33' 1-0 Charisteas

61' 1-1 Lazovic

65' 1-2 Eduardo

68' 1-3 Lazovic

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nieuwe game met Fiorentina gestart..

Wanneer worden die min punten trouwens eens weggewerkt?

Geplaatst
cabms8.png

:cab:

Henry _O_

Welke skin is dat ?

Blaxion, met dank aan Marvin.

Geplaatst

vriendschappelijk:

Barcelona - Milan 2-0

1-0 Saviola

2-0 Saviola

Geplaatst

ajaxheracleskampioenmo1.jpg

Dit was de 34e wedstrijd van het seizoen. Als Heracles zou winnen, dan zou ik weer kampioen worden. Als Ajax zou winnen, dan zouden zij kampioen worden. Ik had één wedstrijd meer gewonnen, en zij één wedstrijd meer gelijk. Met andere woorden: ik stond vlak voor deze wedstrijd met 2 punten voor in 33 wedstrijden. Aan een gelijkspel had ik genoeg. Burzanovic dacht er anders over. Scoren! Heracles Almelo, kampioenen! :) :m:

Geplaatst

Heerlijk zeg met Heracles !

54jhi7d.png

Super debuut van Haris Medunjanin :D

6btni3p.png

6gmcgmp.png

Heb mijn super game met Bayern weer opgepakt, in seizoen 1 werd alles gewonnen wat er te winnen viel, Duitse beker + Competitie + UEFA CUP. Het 2e seizoen is net onderweg, heb veel aankopen gedaan, meeste voor de toekomst zoals Daley Blind en Guárin. Ik was genoodzaakt Reina voor 25 miljoen te kopen omdat meneer Kahn aankondigde te stoppen, heb ik net Reina gekocht en nu is hij nog niet weg :cab:

Ribéry vertrok naar Liverpool voor 23,5 mil en Van Buyten naar Valencia voor 8.5 allemaal aan het begin van seizoen 2, daardoor kocht ik Huth als vervanger van Van Buyten en Renato Augusto als vervanger van Ribery.

Geplaatst

Zit nu eind seizoen 3, net kampioen geworden met 8 punten voorsprong op Barca en nog 2 wedstrijden te gaan... sta ook in de bekerfinale vs Sevilla en de CL finale vs Man Utd.

Dit is ook leuk meegenomen:

talentenjj7.jpg

Geplaatst

67ds3g5.png

:)

Hajduk-Dinamo is te vergelijken met Ajax-Feyenoord, maar ze haten elkaar niet als Ajacieden en Feyenoorders, eerder haten ze elkaar net zoals de Israeliers en de Palestijnen :cab:. Zoek maar op Youtube: Real Football Factories International Torcida. Dan vind je het wel ;).

Voorafgaand aan deze wedstrijd stond Dinamo 5 punten op mij voor. Zij stonden 1e, ik 2e. Mijn doelstelling is om europees voetbal te halen. Ik wil echter gewoon kampioen worden. Ik had me voorgenomen om, als ik deze wedstrijd zou verliezen en dus op 8 punten kwam, me volledig te focussen op de beker (winnaar speelt Uefa Cup). Maarja, nu nader ik ze op 2 punten en ik ben nu 13 wedstrijden ongeslagen, en Dinamo gaat ongetwijfeld nog een gaatje laten vallen waar ik van kan profiteren. Dinamo heeft echter een véél beter doelsaldo (ze hebben al 4 keer met 6-1 of 6-0 gewonnen :cab:) dus ik kan niet op het doelsaldo rekenen. Ik moet gewoon meer punten dan hun halen, over en uit.

Ander leuk detail: Voor het eerst in mijn game zat het Poljud Stadion (stadion vanHajduk, ik dus). He-le-maal vol. Goed voor de portomonnee :)

Geplaatst

Mooie overwinning, Tom. Vooral in zo'n wedstrijd, met een rode kaart in de eerste helft.

Geplaatst

Net met Fiorentina oefenwedstrijdje tegen Feyenoord afgewerkt :)

3-1 gewonnen

Geplaatst

koningvuckomn0.png

JURICA VUCKO; YOU MAKE ME HAP-PY, WHEN SKY'S ARE GREAT (ander vak) when sky's are great OOOOOH THAT'S HAJDUUUUKKKK.... YOU MAKE ME HAP-PY, WHEN SKY'S ARE GREAT!!!!!!!

HELDEN!

Je kunt je natuurlijk wel voorstellen hoe ik hier tekeerging in de 46e minuut.

En al helemaal in de 89e minuut :mrgy:

torcida2.jpg

3i.jpg

Geplaatst

Mooie Wedstrijd ja !

Ik ben van Ajax naar Arsenal gegaan en heb net wedstrijd tegen Man United achter de rug.

arsenaluq7.png

Geplaatst

als je met Arsenal met zulke cijfers van Man utd. wint is dat altijd geweldig, hele knappe overwinning!

Geplaatst

Inter - Roma 3-0

30' Villa

78' Nakamura

90' Adriano

Marvin geownt in een nettie! Hij is Roma.

Geplaatst

Ik hoor niks over de rode kaart en die 2 neppe goals? :cab:

Geplaatst

Hahaha.. neppe goals, fouten van je keeper en als dat niet gebeurt was werd het 1-0, alsnog een overwinning ;c

Geplaatst

Hapoel Beer Sheva - Hamburg SV

0-1 '15 Van der Vaart

0-2 '30 Olic

0-3 '49 Berisha

0-4 '50 Berisha

0-5 '81 Olic

Niet zo moeilijk lijkt me :)

Geplaatst

Sampdoria - Sc Heerenveen 0-1 (Uefa Cup 1e ronde R.U).

9' Friend

Heenwedstrijd met 0-0 gelijk gespeelt, moet nu tegen Bolton.

Geplaatst

Haha Erik, prachtige overwinning. Wel beetje geflatteerd, maar who gives a fuck.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]