Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dope team Eric, wel jammer dat je Arsenal niet hebt kunnen ver-Engelsen, zelfs slechts twee, van oorsprong, Engelstaligen in je team. Ben zelf ook wel geïnteresseerd naar Nordtveit, aangezien ik momenteel ook Arsenal manage..

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 3,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

FC Den Bosch 1-1 FC Haarlem

0-1 Gerrit Bartels 20e min

1-1 Georgi Hristov 77e min

rood Michel Kruijer 82e min

Geplaatst

net de Confederation Cup gewonnen met de V.S.

halve finale Engeland met 4-0 verslagen en in de finale Italie met 4-0 verslagen.

in de poul: 1-1 tegen Brazilie, 3-0 gewonnen van Zuid Afrika en 2-1 gewonnen van Italie

Geplaatst

wislathuispe0.jpg

Wisla is de koploper en mijn wissels pakten goed uit, desondanks puntverlies/maar 1 puntje winst.

Geplaatst

Een vraagje harm jan waarom heb jij Salihi niet in de basis staan bij mij is hij een held staat altijd goed voor het goal.

Geplaatst
Omdat Kontsevoy een grotere held is

Zou ik dan een screentje mogen van jou ?

Geplaatst

Moet in de Kwalificatie van de 1e ronde Champions league tegen Fenerbache met mijn AEK Athene.

1e wedstrijd met 3-2 verloren, stond 3-0 achter.

Maar het kan wel dus.

Geplaatst

kontsevoykn9.jpg

betisuitkn0.jpg

Dat FMM aanstaat komt omdat ik 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt nog een speler wou hebben en ik wou even kijken wat zijn "sale value" was. Want ik had niet meer de tijd om over de transfersom te onderhandelen. De transfer is trouwens alsnog in het water gevallen, de speler wou maar voor twee jaar tekenen.

Geplaatst

VRS

AC Milan - Córdoba 4-0

1-0 Alberto Gilardino

2-0 Alberto Gilardino

3-0 Marco Borriello

4-0 Ricardo Oliveira

Geplaatst

Oefenwedstrijd

HFC Haarlem - 1. FC Mainz

[81] 1-0 Marvin Wijks

[90] 2-0 Michel Kruijer

Lekker begin bij m'n nieuwe club :)

Geplaatst
Mag ik een screen van die Nordveit? Meneer Eric? :(

Heerlijk team trouwens ook van Gomez a.u.b

Meneer EriK is het dan ;) Aub :)

havardfh1.png

Ik heb wel betere spelers.

Dope team Eric, wel jammer dat je Arsenal niet hebt kunnen ver-Engelsen, zelfs slechts twee, van oorsprong, Engelstaligen in je team. Ben zelf ook wel geïnteresseerd naar Nordtveit, aangezien ik momenteel ook Arsenal manage..

Ik wil hem graag verengelsen maar er loopt niet veel soeps rond voor mij om te kopen :) Ik zit trouwens aan het eind van het seizoen en heb aardig wat Engelse talenten maar die zijn nog niet rijp voor het 1e.

Geplaatst

Speel ik net met Standard Uefa Cup. Ik loot Lokomotiv Moskou. Moeilijk

Thuis speel ik 0-0. De boodschap voor de uitmatch is dus scoren!

In Moskou kom ik al snel 2-0 achter. Heb de 1e helft rustig uitgespeeld zonder echt kansen te creeren. Dan de 2e helft stevig gedrukt. Dat hielp. In de 70e minuut scoorde Zalayeta door een misser in de verdediging. En 7 minuten later legde diezelfde Zalayeta de bal mooi klaar voor Defour die hard en laag binnenschoot. Conclusie: Standard verder in de Uefa cup op uitdoelpunten! Heerlijk gespeeld van m'n team :D

Geplaatst

6cf9d1t.png

4t7ll3n.png

Prognose bestuur: 15e

Geplaatst

AC Milan - Lazio 2-0

1-0 Alberto Gilardino

2-0 Luciano Zauri (own goal)

rood: Goran Pandev (Lazio)

Geplaatst

Roda Jc - Ajax

[6] 1-0 Robby de Wit

[12] 1-1 Klaas-Jan Huntelaar

[45] 2-1 Dieter van Tornhout

[45] 3-1 Ard van Peppen

[49] 3-2 Klaas-Jan Huntelaar

[69] 3-3 Janos David

[94] 3-4 Mike Jensen

Bij gelijkspel of verlies was PSV kampioen geworden. Nu ik dus.

Geplaatst

Trouwens HaJee, je bent toch niet aan het cheaten hè. Die FMM-editor? ;)

Geplaatst

1e competitiewedstrijd:

Real Madrid - Celta 3-0

1-0 David Beckham

2-0 Ruud v. Nistelrooy

3-0 David Beckham

Geplaatst

Eerste seizoen met Genk in de Champions League

5-2 winst tegen CSKA Moskou

Geplaatst

Nee, ik gaf hem stiekem tips op msn over wat hij moest doen..:oops:

Geplaatst

Jawel, daarmee kun je zien wat een club voor een speler moet hebben hehe, dat scheelt een lange onderhandelingsfase.. en het was bijna transferdeadline :cab: :$

Geplaatst

Jawel, daarmee kun je zien wat een club voor een speler moet hebben hehe, dat scheelt een lange onderhandelingsfase.. en het was bijna transferdeadline :cab: :$

Hehe, je kan ook gewoon navraag doen en dan beetje minder bieden, de tijd gaat toch trager vlak voor de transferdeadline, cheatertje.

Ik ben aan het spelen met Nottm Forest, ben in het eerste seizoen gepromoveerd naar The Championship. Vandaag stond een match tegen Burnley op het programma, waarin we onze 1e plaats verdedigden. Er zijn 5 matchen gespeeld.

Vorig seizoen dus 1e ge-eindigd in de League One en in de FA-cup pas in de kwartfinales uitgeschakeld door Manchester United nadat ik eerst nog even Tottenham en Manchester City had ge-elimineerd 8)

52pwikn.jpg

De opstelling, daar zat al meteen het eerste probleem. Die Mihelic is een AMLC met een matige stat voor voorzetten. Echter, mijn 2 aanvallende rechtsbacks waren geblesseerd en ik had na eliminatie de keuze tussen hem en een VRC die eveneens niet kan voorzetten.

Dit bleek echter een foute keuze

4yotq2s.jpg

Burnley scoorde 2 keer na een voorzet vanaf de voor ons rechterflank.

In principe mag een voorzet geen probleem zijn, maar mijn grootste fout was dat ik Kelvin Wilson tegenover die Berisha had gezet, het was beter geweest als ik daar Pavlyuchek had laten spelen, die nl. best wel veel beter is.

Bovendien had ik dan nog ook een beetje pech

4pba42u.jpg

Ik had trouwens ook mijn mannetje bij de Federal Gouvernemental Organisation For Foreigners, zodat mijn spelers vlot de Engelse nationaliteit konden krijgen. Edoch is die nu ontslagen wegens fraude en heb ik voor mijn talentjes nu een Belgische satellietclub. Gelukkig konden de spelers die ik het eerste jaar heb gehaald hun nationaliteit behouden, omdat de voorzitter een invloedrijk persoon is.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]